עידן בושארי (פומפי), זוכה העונה הראשונה של "המסעדה הבאה" ואחד מעובדיו לשעבר של אסף גרניט במסעדת מחנה יהודה, חוגג הערב (שני) שנה למסעדת קילומטראז', שפתח בסיומה. האירוע החגיגי יתקיים במסיבה ענקית וקולינרית שתתקיים במסעדה, יחד עם השף אסף גרניט וצוות מחנה יהודה שבאים לערב שמח במיוחד.

בפעם השלישית ברציפות: אסף גרניט עשה זאת שוב
"הראש מתמלא ברעיונות": התפקיד החדש של אסף גרניט

בתוכנית: תפריט גדול ומשותף של קילומטראז' ושל קבוצת מחניודה, סרוויס ערב כתף אל כתף עם השף אסף גרניט, הקפצות והרמות של די ג'יי רמזי ואווירת ירושלים השמחה בהארד קור. חוויה. 

פומפי. חוגג שנה  (צילום: אסף קרלה)
פומפי. חוגג שנה (צילום: אסף קרלה)

רבות דובר במהלך העונה על היחסים הקרובים והמיוחדים בין השניים. פומפי שבתחילת דרכו הגיע אל מסעדת מחנה יהודה וביקש מגרניט הזדמנות להיכנס אל עולם הקולינריה, זכה לה, והפך לאחד מהעובדים המשמעותיים במקום. עוד סופר, על התמכרותו של פומפי לסמים במהלך תקופתו בארצות הברית, ממנה נחלץ בעזרתו של השף. 

השניים יעבירו הערב סרוויס משותף עם מנות כמו הקובלה, סלט ענבים קפואים, מנות עונתיות מתפריט הקיץ החדש של פומפי, הרבה דגים נאים וכמובן  מנות מפורסמות כמו טורטלינאז', עם חציל וקרם גבינות. בקיצור יהיה שמח וצלצולים. 

עידן (פומפי) בושארי ומסעדת קילומטראז' מארחים את אסף גרניט ומחניודה, 19 ביוני, מלון ברוט, יחזקאל קויפמן 6, תל אביב, 077-2302363