עידן (פומפי) בושארי פתח לפני שנה את מסעדת קילומטראז', לאחר שזכה בעונה הראשונה של "המסעדה הבאה" ברשת 13. ביום שני האחרון, ציין את המאורע יחד עם השף אסף גרניט וצוות "מחנה יהודה", בסוויס משותף וחגיגי במסעדה. מוקדם יותר, סיפר על השנה שעברה עליו, האתגרים שחווה וההתרגשות העצומה שאחזה בו בערב שני האחרון. 

יכבד בנוכחותו: "הבן המאומץ" של אסף גרניט חוגג שנה למסעדה שפתח ויקיים סרוויס משותף עם השף
פרטיות מוחלטת ונוף רומי עתיק: הכירו את המסעדה הקטנה בעולם

"איך מסכמים את הדבר הזה? בגדול, כולנו חיכינו לזה, מאסף גרניט ועד ל"מחנה יהודה" וכל הצוות והשפים, כולם חיכו לזה ורצו את זה. באמת נערכנו לזה בפן של העובדים שלי, אל מול העובדים של 'מחנה', ציין.

הוא סיפר על הטבעיות שהרגיש במהלך הסרוויס המשותף עם צוות המסעדה השוכנת בשוק בירושלים: "החיבור היה הכי טבעי בעולם, הכי פשוט. זה פשוט קרה, כי זה היה צריך לקרות. מרגש, סוחף, אני יכול להגיד שאף אחד לא ילמד אותי מה זו אהבה, כי אני יודע כבר שמה ששייך לי אליהם הוא אהבה אדירה והערכה ענקית".

פומפי. חוגג שנה  (צילום: אסף קרלה)
פומפי. חוגג שנה (צילום: אסף קרלה)

בושארי נזכר בדרך המאתגרת שעברה עליו במהלך השנה האחרונה: "אני ממש רוצה שגם נדע להעביר את המסר הזה, של כמה קילומטרז' הייתי צריך בשביל להעז לארח קבוצה כזאת חזקה. זאת שנה מרגשת בעיניי, המון התמודדויות ודברים שלא ידעתי שבתור עצמאי, בעלים של מסעדה אני צריך להתמודד איתם". 

"אני מעריך מאוד את השנה הזאת, היא הייתה מאתגרת ברמות. ההתחלה הייתה קשה מאוד, ולייצב את הסירה היה בשבילי אחד האתגרים הכי מטורפים שעשיתי בחיים. אני חושב שתמיד יש איפה להשתפר, תמיד יש איפה ללמוד ולדעת עוד, תמיד אפשר להיות מדויקים יותר. אבל בסוף גם המוצר הזה שאני עובד עליו, מקבל עור וגידים", הוסיף. 

לסיום, שיתף: "אני אסיר תודה על הדברים שהיו פה, ועל החבר'ה שהגיעו לבקר. אנשים מאוד נהנינו מהחוויה, מהתחושה של מחנה יהודה, וכמובן שמהאוכל. סיימנו איזשהי משוכה, ואני יכול להגיד שאני ידעתי שאני מתרגש, אבל הייתי לחוץ. העיניים שלי החליטו להגיד לי שאני אראה שאני מתרגש. אז בכיתי לשנייה, נשמתי עמוק, ואמרתי - 'טוב, איך אני עושה את הערב הזה הכי מדוייק וטוב. עכשיו הגיע הזמן להתרכז בלשמור על מצויינות".