המבורגר חדש במרכז רמת אביב
שחקן נבחרת חדש מבית היוצר של הזוריק נפתח בימים אלו במרכז שוסטר השוקק: ברגר - בורגר שכונתי חדש עשוי מבשר פרימיום שמגיע מחוות בוטיק בהר תבור ונעשה על פי מתכון מיוחד לצד תוספות מגוונות והגשה בגובה העיניים. 

40 שנים ליקב רמת הגולן: השפים הצעירים הטובים בארץ מגיעים לחגיגות
בנות למטבח! זה המקום החדש שאתם צריכים להיות בו עכשיו

ביו המנות: המבורגר עם אננס צלוי ואווז מעושן, צ׳יקן ברגר עם קולסלאו תפוח וחלפניו ועוד לצד תוספות כגון ריבת בצל, אננס במרינדה פיקנטית, גאודה קשיו, אווז מעושן, פטריות מוקפצות בשמן כמהין, ביצת, צ׳יפס ארטישוק ,ארנצ׳יני לביבות ריזוטו וגבינה, נתחים מיוחדים מיושנים, סלטים וקינוחים.
אבא אחימאיר 21 מרכז שוסטר. לא כשר

ברגר של זוריק (צילום: מיטל אזולאי)
ברגר של זוריק (צילום: מיטל אזולאי)

חודש שכולו נגב בקלארו
השף רן שמואלי והשף בפועל של קלארו, טל פייגנבאום, יגישו למשך חודש תפריט  שכולו בהשראת הנגב: ירקות, פירות, גבינות, אגוזים טריים, יינות ועוד . בין המנות החדשות: סלט נגב עשוי חסות פריכות וירקות ירוקים, עלים טריים וגיבנת קורנמל// טרטר של דג ים בגספצ'ו של עגבניות מהמשק של ארז במושב ישע// קרפצ'ו עגבניות ממק גוזלן//מנת של תמנון עם כמה סוגים שונים של תפוחי אדמה, בצלים, ווינגרייט חזיר// במיה ממשק צ'רי בטמפורה ועוד // קינוח תירס מהנגב גלידת תירס בעבודת יד, קרם פולנטה ודבש, תירס חרוך ופופקורן מקורמל

החל מה- 26.6.23 למשך חודש  // רחוב הארבעה 23 פינת דוד אלעזר |תל אביב| טלפון03-6017777 

קלארו  (צילום: שני בריל)
קלארו (צילום: שני בריל)

יום הולדת שנה לווינונה פוראבר, תל אביב
בר היין התל אביבי בהובלת השף אביתר מלכה חוגג שנה, עם שת"פ שמח עם יקבים ישראלים. למשך שבועות שבועות יוגשו במקום תפריטים מיוחדים כולל תפריט יינות מיוחד, שבו כל הבקבוקים ייפתחו למזיגה לכוסות ובימי שלישי יגיע יינן מהיקב שימזוג ויספר על הבקבוקים: ב-27.6 יגיע גל יניב מפלטר, שגם ישיק יין טבעי ראשון של היקב מענבי סמיון שנבצרו בבציר ידני מכרם עסניה ברמת הגולן, שיימכר בלעדית בווינונה.

ב-4.7 יתארח גיא אשל מיקב דלתון עם יינות מסדרת אסופהו ישיק לראשונה יין כתום חדש של היקב. ב-18.7 יתארח אבי פלדשטיין מיקב פלדשטיין עם יינות ים תיכוניים עכשוויים וגם כמה הפתעות. אבייתר השף יכין מנות מיוחדות על בסיס היינות המתארחים
שלמה המלך 2, תל אביב. 

וינונה  (צילום: רן בירן)
וינונה (צילום: רן בירן)

מלון ענבל משיקים את פסטיבל הטאבון בחצר
השף כפיר חדד יצר בחצר הירושלמית, מטבח חוץ ובמרכזו טאבון  לוהט שבו, מדי יום, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-21:30, יוצע לאורחי המלון ולאורחים, להגיע ולהנות ללא הגבלה, מסוגים שונים של סלטי פתיחה מגוון מנות ראשונות ושפע של מאפים שיוכנו מדי יום במקום. החל ממאפה עלי אורגנו בולגרית ומוצרלה, מאפה שום עגבניות שרי , מאפה תרד ובצל ירוק, מאפה ביצה בולגרית ועוד ועוד. כל זאת לצד מתוקים מיוחדים הנעשים במקום.
מלון ענבל, ירושלים

השף הלונדוני סמי תמימי חוזר לאמריקן קולוני
מלון אמריקן קולוני ירושלים ושף סמי תמימי, עטור הפרסים, מתאחדים בשנית ומשיקים תפריט אוכל חדש במלון מבוסס ירקות טריים ועשבי תיבול רעננים הישר מגינת הירק שבמלון ושמן זית שנמסק מעצי הזית הפזורים ברחבי המלון. שילוב זה בתוספת מרכיבים ירושלמיים מקומיים ומסורתיים נוספים, יצרו תפריט עשיר טעמים המשלב בו גם טכניקות מודרניות.

תמימי יגיש תפריט צהריים במסעדת הפטיו  ותפריט ערב בבר הקיץ. בין המנות:  סלמון מעושן חם עם לבבות דקל וסלט מלפפונים ושמיר /  צלעות עגל עם חמאת גורגונזולה/  תותים קלויים עם סומאק ומוס קוקוס /  מרק חצילים שרוף עם מפתול ובזיליקום טרי /  אורז פילאף קלוי עם סרטנים, פטה במרינדה ובזיליקום  ועוד
מלון קולוני- לואי ונסן 1, ירושלים

סמי תמימי  (צילום: יחצ)
סמי תמימי (צילום: יחצ)

השף הלל תווקולי מארח שף מאיטליה לערבי טעימות
בתחילת חודש יולי יארח השף הלל תווקולי במסעדת אנימאר את השף האיטלקי יאקופו טיצ'י הבעלים והשף של מסעדת "טרטוריה דה לוצ'יו" מהעיר רימיני שבאיטליה, שנחשב לפורץ דרך, ומומחה ביישון דגים ,לשני ערבי טעימות ייחודים מסביב לים התיכון והדגה שלו. ארוחת הטעימות בת 10 מנות תוגש ב 4 מערכות.

בין המנות: פארידה ואצות ים, מי עגבניית לב השור, שרימפס ומלח אטלנטי /פרח קישוא במילוי ריקוטה, שרימפס נא, פלפל איזוט, ויניגרט לימון שחור / קריספי אורז חום בגריל, שרימפס נא, קלמארי, תרד, בויאבז / נתחי דגים מיושנים בגריל פחמים (מנה זוגית)

ערבי הטעימות יתקיימו במסעדת אנימאר בימים ב' 3/7 ו ג' 4/7  המחיר לסועד 450 ₪  והארוחה היא זוגית בלבד.

הסועדים יוכלו לבחור בין תפריט פתוח ( אה לה קארט ) ובין תפריט טעימות בן 10 מנות  ב- 4 מערכות במחיר 450 ₪ לסועד שיוצרים יחד שני השפים במיוחד לערב זה.

https://animartlv.com/menu/

תקאוולי ודה לוצי' (צילום: יחצ)
תקאוולי ודה לוצי' (צילום: יחצ)

הלילות של ווליד
בלאביט, בית האוכל והקפה השכונתי , משיקים ערב מזרח ירושלים מדי ערב לרגל כניסתו הרשמית של הקיץ ובו  תפריט ערבי עכשווי של ווליד כברי. התפריט הערבי המכונה "לילות ווליד" יוגש מדי יום ראשון- חמישי בין השעות 18:00-23:00 בערב,  החל מ 18.6  לצד מוזיקה ים תיכונית מדליקה.  
בין המנות: במיה מוקפצת  עם שמן זית, שום, נענע  / סלט אבטיח ופאקוס / חומוס קלמרי / קובה נייה-טרטר דג ועוד

דיזינגוף 232 תל אביב טלפון-050-5268690

לילות ווליד בלאביט (צילום: נעה בודנשטיין)
לילות ווליד בלאביט (צילום: נעה בודנשטיין)

מלצר בית בירה חוגג שנה בהפנינג בירה ענק 
החגיגות ימשכו 3 ימים עם דוכנים של בירות מיוחדות, הצגה וטעימות של בירות שיושקו בארץ לראשונה, הדרכות וטעימות, אביזרים, מוזיקה, אוכל ומלא מתנות מפנקות. ברחבת הביר גרדן יהיו דוכני בירות ועגלות מזיגה עם בירות מסקוטלנד, דנמרק, יפן הונגריה, נורבגיה, אנגליה בלגיה וגרמניה - רבות מהן בייבוא אישי ובמזיגות בכורה בארץ ויוצגו 4 סוגים של בירה מלצר ובירות מיוחדות כמו: בירה במבה, בירה פטל שחור, בירה עם מנגו ליצ'י ושיבולת שועל ועוד לצד מלא פינוקים ומתנות. כמובן שיהיו מלא מנות מיוחדות והתפריט הקבוע של מלצר.

בן גוריון 4 ראשון לציון | 03-6719433 רביעי 28.6 – חמישי 29.6 17.00-01.00 | שישי 30.6 12.00-02.00. להזמנת מקומות https://ontopo.co.il/83677174

מלצר בית בירה - חגיגות שנה (צילום: אמיר מנחם)
מלצר בית בירה - חגיגות שנה (צילום: אמיר מנחם)

מסעדת פופ אפ תאילנדית חדשה של השפים נדב ודניאל 
המסעדה החדשה של נדב ודניאל, הממוקמת במתחם הבריכה של דן קיסריה ריזורט, תציע מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים על טהרת המטבח התאילנדי האותנטי של זוג השפים לצד תפריט קוקטיילים מרענן וקייצי של קבוצת אימפריאל.מסעדת הפופ אפ של נדב ודניאל בדן קיסריה ריזורט פתוח החל משעות הערב המוקדמות לאורחי הריזורט ולאורחים מבחוץ בהזמנת מקום מראש
מלון דן קיסריה

סמאשבבורגר יוצאת בתפריט נקניקיות חדש
רשת ההמבורגרים "סמאש בורגר האוס" מציגה קטגוריה חדשה של נקניקיות  צ'וריסוס ארגנטינאיות בעבודת יד- מנת צ'וריסו חריפה וצ'וריסו לא חריפה, כאשר בהמשך תורחב הקטגוריה למנות נוספות. אפשרויות הרטבים הן צ'ימיצ'ורי עם גבינה או בלי גבינה ורוטב ברביקיו חם ניתן להוסיף עוד תוספות כגון גבינה, בייקון ועוד.

הרשת יוצאת במבצע: קונים מעל 60 שח באחד מסניפי הרשת או במעל 100 שח בהזמנות משלוחים, מקבלים כרטיס גירוד דיגיטלי המשתתף בהגרלה - ויכולים לזכות במלא פרסים שווים! 
www.smashb.co.il

כשמטבח לבנוני פוגש מטבח מרוקאי
מרכז החומוס האסלי הראשון נוסד ברחוב קדם, יפו בשנות ה50' על ידי אליאס שווירי ואשתו, מזל, לימים, אליאס הנכד (כיום בן 36) הדור השלישי, ממשיך את דרכם ולוקח על עצמו את ניהול המסעדה .אליאס אשר נחשף משחר ילדותו למטבח הלבנוני ולתבשיליה המפנקים של סבתו מהצד המרוקאי, מחליט לקחת את המתכונים המשפחתיים שעברו מדור לדור צעד קדימה ולשבץ אותם בתפריט קיצי חדש המשלב טעמים ים תיכוניים מעורבים בהשראת מטעמי ילדותו. 

בין המנות: חומוס, פול, פלאפל בטעמי הלבנון/ פאטה / עלי גפן של הסבתא / המקלובה של הסבתא / כרובית שובבה בתחמיץ של סבתא / עיג'ה של סבתא / לאבנה בסגנון מרוקאי/ בימי שישי – חריימה ומעמולים  ודגים טריים מהים ואפילו בשרים על האש. את הכל ניתן גם לקחת הבייתה או לפיקניק.

א'-ה' 07:30 - 21:00., שישי ושבת המקום פתוח מ 06:00 ועד 21:00 בערב. 03-6813435: יפת 73, יפו.

מרכז החומוס האסלי (צילום: דורון רייך)
מרכז החומוס האסלי (צילום: דורון רייך)

תפריט איטלקי חדש ללנדוור
רשת המסעדות לנדוור, משיקה תפריט איטלקי חדש אשר יוגש בכ-65 סניפים של הרשת ברחבי הארץ. ההתפריט החדש כולל מנות ראשונות, פסטה בעבודת יד, מנות רביולי, פיצות ומנות דגים  המוגשות ב-20 הסניפים הכשרים של הרשת.
בין המנות:סלט קפרזה סלקים  / ארביאטה עגבניות שרופות / אלי אוליו ארטישוק / קאצ'ו אה פפה כמהין / 'פילה דניס על ריזוטו מלנזה

https://www.landwercafe.co.il/ 

לנדוור  (צילום: אסף קרלה)
לנדוור (צילום: אסף קרלה)

בא לך קינוח עם הפרצוף שלכם?
 שוגיז, מותג האקססוריז המזוהה בעיקר עם תחום המתנות נכנס לתחום הקונדיטוריה עם קאפקייקס ועליהם הדפסות ככל שתחפצו. בהחלט הפתעת יומולדת שמחה וטעימה. הקאפקייס מגיעים במארזים עד פתח הבית וניתן להוסיף אליהם גם עוגיות מקרון צבעוניות, עוגיות בראוניז שוקולדיות וקציפות מרנג כאשר העוגות עם הדפס תמונה וגרפיקה לבחירתכם. החל מ-54 ₪ למארז

ניתן להשיג באתר www.shugis.com ובסניפי הרשת

מארז 12 קאפקייקס (צילום:  שוגיס 1)
מארז 12 קאפקייקס (צילום: שוגיס 1)