אז מה אתם, אנשי דוריטוס מתובל או תפוצ'יפס דקיק ועדין? גם דוריטוס וגם תפוצ'יפס, שניהם של עלית, השיקו טעמים חדשים ואנחנו התיישבנו עם הרבה מים ליד כדי לטעום ולומר לכם מה חשבנו על הנושא.

לכבוד תחילת הקיץ: קבלו מתכון פשוט ומהיר להכנת גלידה ביתית
"סוף סוף": רשת המזון המהיר המפורסמת מגיעה לתל אביב

דוריטוס השיקו שני טעמים חדשים בסדרת ה- "HOT BATTLE": חטיפי תירס בשני טעמים חריפים , אסייתי חריף וסלסה מקסיקנים חריפה, הטעמים החדשים הצטרפו למגוון המוצרים הקיים של חטיפי המותג – טבעי , חמוץ חריף, גריל, נאצ'ו וחריף אש. תפוצ'יפס השיקו את הטעם ברביקיו-דבש שמצטרף לשורת הטעמים של תפוצ'יפס: שמנת-בצל, מלח-פלפל, מקסיקני והטעם הטבעי.

טעמים חדשים  (צילום: אסנת גואטה)
טעמים חדשים (צילום: אסנת גואטה)

מה בתכלס? ההבדל הגדול בין שני המותגים הוא עוצמת התיבול, דוריטוס תמיד היו אגרסיביים בתיבול ופה הם התעלו על עצמם, מאד מלוח, מאד מתובל, הסלסה המקסיקנית הייתה טעימה, חריפה וחמצמצה, הרגיש כאילו השתמשו במלא טבסקו. האסייאתי לעומת זאת היה ממש לא טעים, נסיון מוזר לייצר טעם אסייאתי שלא צלח והסתכם בבאלאגן של טעמים לא מובנים וצרבת קלה.

תפוצ'יפס ממשיכים עם הקו העדין יותר, הדקיקות של הציפס והתיבול יותר מעודנים, אבל בשונה מהטעמים האחרים שלהם, פה נדרשה יותר תעוזה, הטעם מתפוגג וחבל כי השילוב של המתוק מתובל הוא מאוד חזק בעולם החטיפים ופה הוא טעים אבל כל כך עדין שזה מאבד מהאפקט שלו.