כולנו אוהבים לבלות ולצאת מדי פעם לאיזו מסעדה טובה, אך אין ספק כי ככל שהזמן עובר מחירי המנות במסעדות השונות רק הולכים ועולים. אם היינו מספרים לכם שאפליקציה ייחודית יכולה לאפשר לכם לשבת בסוף היום בבית, ולהזמין מנות ממסעדה בתל אביב בהנחה של לפחות 50%?

לא תאמינו איפה: מצאנו לכם את הסטייק המושלם לשבת
הלכנו לבדוק: האם הטעמים החדשים של דוריטוס ותפוצ'יפס עושים את העבודה?

עסקים רבים זורקים כמויות אדיר של אוכל בסוף כל יום, שלמחרת כבר לא יהיה בו שימוש, ובכך נמנעות מרווחים נוספים שהיו יכולים להרוויח. אפליקציית "SpareEat", החליטה למנף את הדבר, ולתווך ביניהם לאנשים שרוצים לאכול, אבל לשלם פחות ביוקר. 

הסיפור די פשוט: בית העסק מעדכן לקראת סוף היום את פעילותו באפליקציה, ומדווח אילו דברים ירצה למכור היום. מהצד השני, הלקוח מקבל מוצרים ומנות שונות, בלפחות 50% הנחה מהמחיר הרגיל. בית העסק מקבל רווח נוסף ונמנע מלזרוק את האוכל, והלקוח מקבל את אותו הדבר בהנחה משמעותית - כולם מרוויחים. 

להינות מאותו הדבר בחצי מחיר  (צילום: יחצ)
להינות מאותו הדבר בחצי מחיר (צילום: יחצ)

האפליקציה מקושרת כיום למעל ל-20 בתי עסק בתל אביב. בין היתר, מסעדות, בתי קפה, פיצריות ואף מכולות. "בנינו כלי נוח מאוד. בעלי עסקים יכולים להמיר סוף סוף את המוצרים האלה לכסף ולהיחשף בפני לקוחות חדשים, והקונים מקבלים תמורה מצוינת עבורם ועבור הארנק שלהם. הקונספט הזה עובד כבר בעשרות מדינות ברחבי העולם", מסרה לטיסיה יסנר, ממייסדות האפליקציה.