אהרוני אף פעם לא היה שף שגרתי, וכזה שנח על זרי המסעדה שלו. תמיד היה ברור שהוא יעשה משהו שונה, טעים ואחר. מתוכנית הטלוויזיה האלמותית שלו עם גידי ועד פתיחת עוף בגריל וקצביה. בימים אלו ממש נפתחה מזללת העוף המטוגן שלו - אהרוני'ס, שעל פי אהרוני הולך להיות דוכן הפרייד צ'יקן שפיצח את הנוסחה לעוף המטוגן המושלם.

אל תהיו חמוצים: מצאנו את הבורגר שמביא את אמריקה לישראל
עם מחירים שפויים ומשמחים: המסעדה הזו היא הדבר החם הבא

"ראשית, הדבר עצמו - "פרייד צ'יקן מהאגדות", מסביר אהרוני ומוסיף: "על בסיס עוף שמושרה ללילה שלם בבריין, ואז מתובל, מטוגן ומקבל גלייז. קשה להסביר כמה עבדנו על המעטפת שלו, כמה קמחים וכמה תערובות, עד שהגענו לתוצאה המושלמת - מעטפת שתהיה מאוד פריכה, אבל לא ספוגה בשמן. לעשות פרייד צ'יקן נוטף שומן ועבה זאת חוכמה קטנה. לא בשביל זה פתחנו".

יפצח את הנוסחה? הפרייד צ'יקן החדש של אהרוני (צילום: חיים יוסף)
יפצח את הנוסחה? הפרייד צ'יקן החדש של אהרוני (צילום: חיים יוסף)

כמובן שחוץ מעוף מטוגן יש במקום עוד כמה מנות מתחכמות וטעימות.
נאגטס על בסיס עוף וכרובית (28 שקלים לשלוש יחידות), פופקורן עוף מזוגג (36 שקלים), כנפיים עם גלייז אסייתי או בלעדיו (18 שקלים לצמד, 42 לשישייה), כרוב צלוי בחמאת מיסו (19 שקלים), ירוקים אסייתיים (19 שקלים), אהרוני'ס פרייד צ'יקן (64 שקלים ל-3 יחידות), אהרוני'ס צ'יקן בורגר (54 שקלים), "טומה-עוף" הצלוי (52 שקלים), מנת טופו פריך עם ירוקים אסייתיים (48 שקלים), וגם סלט עוף בשתי גירסאות (עשבי תיבול או אסייתי, 56 שקלים).

הכי קראנצ'י שיש (צילום: חיים יוסף)
הכי קראנצ'י שיש (צילום: חיים יוסף)

בצד, יהיו צ'יפס הולנדי כמו שצריך, פירה או אורז (19 שקלים לתוספת), לפחות שישיית רטבים (מאיולי סריראצ'ה ועד הוט סוס, מאבוקדו-שיפקה ועד "ראנצ'ו") בסוף, גם הפינה המתוקה תיסגר עם נאגטס גלידה (שלוש יחידות ב-28 שקלים).

אל תדאגו יהיו ארוחות קומבו וארוחות משפחתיות ומלא דברים מיוחדים, יאללה תגיעו לאכול.
אהרוני'ס, שרונה מרקט, קלמן מגן 3, תל אביב