מסעדת Sphera
מסעדת Sphera חוגגת את ט"ו באב עם תפריט ספיישלים שילווה את תפריט המסעדה הקבוע. שף בני מדר עמל על התפריט המיוחד ויהיו בו, בין היתר, מנות כמו בקלה בטמפורה, מטבוחה חריפה, חלה של שבת ואיולי לימון, טרטר בקר, גראטן עם מרקמים של חציל שחור ולבן, חלמון ביצת שליו, לברק על העצם, מטוגן שלם, צרמלה, רמולד ומטבל עשבים, וכבד אווז על בסבוסה, אבקת שמן זית, קרם ערמונים וטוב יין ועוד.

Sphera, המדע 18 רחובות

מסעדת ספרה (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת ספרה (צילום: אנטולי מיכאלו)

מסעדת טנדורי עברה דירה: האם זה השתלם לה ומה גילינו בכתובת החדשה?
יוצאים לבלות הערב? לא תאמינו איפה תוכלו להנות בחינם מאלכוהול בלימוזינה  

מסעדת נינה ביאנכה
במסעדת נינה ביאנכה,  מסעדת  פיוז'ן כשרה המשלבת בין מטבח ים תיכוני נועז לבין מנות אירופאיות קלאסיות, יחגגו  בערב יום שלישי ה1.8-  באווירה רומנטית במיוחד את ט"ו באב , שוקולדים וורדים יחולקו עם ההגעה למסעדה, מנות ספיישל יוגשו לצד מנות מהתפריט הקיים, מבחר קוקטיילים אקזוטיים ומוסיקה שתותאם לאווירה רומנטית חגיגית ושמחה.

לצד התפריט הקיים, יוגשו מנות ספיישל ,: שישבארק חצילים, יוגורט עיזים, ציר עגבניות וזעתר טרי (88 ₪) כדורי גבינה ואנשובי, גבינת פרסקה עיזים (63 ₪) ריזוטו סלק סלקים בקונפי, ציר סלקים, צנוברים ולאבנה (61 ₪) לצד מנות הקיימות בתפריט הקלאסי.

כתובת: בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו.: 08-9480080, אתר: www.ninabianca.co.il

דיל זוגי לרגל ט"ו באב
רשת ההמבורגרים מוזס שופ יוצאת במבצע:  דיל זוגי לרגל ט"ו באב, חג האהבה, ב- 155 ₪ בלבד. המבצע כולל מנה ראשונה לבחירה (כנפיים/ טעות בצל/סלט שורשים);  שני המבורגרים לבחירה,  שתי תוספות צד לבחירה (צ'יפס קלאסי/מיני קיסר); וקינוח מתוק במיוחד (מיני קרמבו/ מנגו שוקולד לבן/נוגט אגוזי לוז). המבצע יערך החל מה 30.7 עד ה 3.8 בכל סניפי רשת מוזס שופ. 

טו באב ברשת מוזס שופ  (צילום: גיל אבירם)
טו באב ברשת מוזס שופ (צילום: גיל אבירם)

ט"ו באב בניחוח יווני במסעדת הפי פיש הירושלמית
רן נחמיה, השף של מסעדת הפי פיש הירושלמית אוהב את המטבח היווני ויוצר מדי קיץ ספיישלים יוונים רבים לתפריט הקבוע הקייצי ולתפריט ימי שלישי יווני שהמסעדה חוגגת לאורך כל הקיץ. לכבוד חג האהובים יצור רן ספיישלים מהמטבח מהמטבח היווני שילוו בתפריט יינות לבנים רחב וקוקטיילים בהשראת יוון. את הטעמים ילוו גם צלילים ומוסיקה יוונית שמחה חיה שתלווה את הערב.

בין הספיישלים שיוגשו בחג האוהבים ניתן למצוא מנות כמו טרטר דג ומנגו (76), חציל ושומר שרוף (68), דג מוסר בירוקים של קיץ (172), לברק וצמחיתבלין (168) ועוד מנות נוספות. למסעדת הפי פיש פיאצה עטופה בצמחיה עם בריזה ירושלמית קרירה ונעימה גם בימי הקיץ. הוסיפו לזה את הצלילים והטעמים מיוון הרי לכם בילוי האוהבים האולטימטיבי לחג האוהבים.

מסעדת הפי פיש, מלון ממילא. טלפון להזמנות:  02-5482230

חג אוהים יווני במסעדת הפי פיש (צילום: דניאל לילה)
חג אוהים יווני במסעדת הפי פיש (צילום: דניאל לילה)

ט"ו באב במרלוזה בשוק הכרמל
הזוג בחיים ובמסעדה, שף דור סלע ומור חזן, החליטו לחגוג את ערב ט״ו באב יחד עם הסועדים עם תפריט מיוחד במחיר ידידותי במיוחד (370 ש״ח לזוג).

הארוחה כוללת 2 כוסות שמפנייה ומגוון מנות כגון: טרטר אינטיאס על ברוסקטה /  סביצ׳ה דג ולאבנה דבש / סלט ירוקים,אגוזים, עוצפתית- שומרון / שווארמה דג, /  שיפודי דג בבס בתבלין מעורב ירושלמי על יוגורט וקינוח מפתיע לסיום. עלות הארוחה- 370 ש״ח.

החל משעה 19:00, הזמנות דרך אונטופו רחוב חיים חבשוש 39, תל אביב (פינת הכרמל 11).

ט"ו באב: חוגגים אהבה בטייסטינג רום
בבר הטייסטינג רום, מרתף היין המעוצב בשרונה מציעים חוויה זוגית ורומנטית שכוללת פלטת גבינות המיוצרות במחלבת בוטיק מקומית ובקבוק יין של יקב הר אודם (לבן/אדום/רוזה יער אודם)  ומוזיקה שתנעים את האווירה.

המחיר הכולל עבור הבילוי הרומנטי הוא 199 שקלים לזוג. 1-3 באוגוסט החל מהשעה 17:00.

טייסטינגרום (צילום: יוליה פוטוארט)
טייסטינגרום (צילום: יוליה פוטוארט)

חוגגים ט"ו באב בסילו
המסעדה המדי-איטלקית הוותיקה בפארק פרס בחולון ושף אסף גלזר נערכים לחג האהבה העברי עם ספיישלים רומנטיים סביב הטאבון. בין המנות שיגישו במסעדה בערב ט"ו באב: סלט אמרנה פולנטה - קרוטוני פולנטה, חסה לליק, תפוחים, פקאן, שרי בצבעים, בצל סגול, פיקורינו, ויניגרט אמרנה. 
סלסיצ׳ה מהטאבון -
נקניקיה איטלקית פיקנטית, תפו״א צלוי, צ׳ימיצ׳ורי וחרדל חריף
ריזוטו די מארה - דניס, ריזוטו, זעפרן, דלעת, חמאה, פרמזן ואספרגוס