BAR PRIMO by silo
האחות הלא כל כך קטנה של סילו, בת לשף אופיר וידבסקי ובנצי ארבל, מצטרפת לחגיגות האהבה. וידבסקי עמל על ספיישלים רומנטיים וביניהם פסטה טרייה שהוא חותך במקום לעיניי הסועדים, אבל לא רק. בערב ט"ו באב יגישו בפרימו גם צלעות טלה על פחמים, תפו"א ראטה, קרם תרד לימוני, טליולי אספרגוס שום, מרווה, מיץ לימון, מי פסטה, חמאה ופרמזן, מלפטי ראגו פסטה טרייה הנחתכת במקום על ידי השף, ציר ירקות שורש, בשר אונטריב מפורק בבישול ארוך, ציר בקר, פטריות שמפיניון, פורטבלו, חמאה, מרווה מטוגנת ופרמזן, ולקינוח? קנולי סיציליאני עם קרם ריקוטה, תאנים ופירות יער טריים. 

"לחם חביתה בנתניה": כל מה שצריך לדעת על דוכן הסנדוויצ'ים שמשגע את הרשת
חוויה צרפתית בלב יפו: לא תאמינו איך ציינו את יום הבסטיליה ומה למדנו בדרך

סילו תילום (צילום: אמיר מנחם)
סילו תילום (צילום: אמיר מנחם)

רומנטיקה אצל זוכה הפיפטי בסט- השף תומר טל
השף תומר טל משיק תפריט חדש ומתוכו הוא בונה ארוחה זוגית לטו באב  שכוללת לחם הבית, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח מתוך התפריט. בין המנות:  צלחת סשימי | דג לבן נא על פחם, וואסבי ישראלי וקוויאר סלמון  /שזיפים פרוסים דק | ויניגרט שזיפים, גבינת שחת, ברס אגוזי מקדמיה ובייבי מלפפונים / סלט קלמארי חלוט | דפי מנגו בוסר ברוטב מנגו ושורש כורכום, עלים ארומטיים וקלמארי פריך ועוד. במחיר של 385 ₪ לסועד.

טרטר טונה בלדר אבטיח (צילום: חיים יוסף)
טרטר טונה בלדר אבטיח (צילום: חיים יוסף)

למשקיעים יש גם חבילה קולינרית שווה של לילה במלון היוקרה דריסקו, ארוחה במסעדת ג'ורג' וג'ון, ארוחת בוקר בג'ורג' וג'ון, סיור במושבה האמריקאית, דרינק על חשבון הבית בצ'ק אין וגם בהפי האוור לאורחי המלון בלבד, במחיר 2,145 ₪.

תומר טל (צילום: ניצן רובין)
תומר טל (צילום: ניצן רובין)

ט"ו באב ברובע בר יין 
ערב ט"ו באב בפתח וכמדי שנה זוגות רבים מתכננים ארוחה רומנטית לחגיגות יום האהבה. לרגל כך, סניפי הרובע בר יין, מזמינים אתכם לחגוג עם מבצעים זוגיים לערב רומנטי במיוחד. הרובע מציעים שני קוקטיילים ב-89 ₪ ובקבוק יין שני ב-50% הנחה לאורך כל הערב.

 מזמינים אתכם ליהנות ממגוון ענק של יינות, ותפריט אוכל עשיר, מדויק וטעים, המתבסס על חומרי גלם מקומיים ומביא מנות חלוקה המשתלבות עם היין המצוין.

רובע תא (צילום: אסף קרלה)
רובע תא (צילום: אסף קרלה)

חג האהבה ב"פארוק בשוק" 
ב"פארוק בשוק" חוגגים את ט"ו באב באווירה רומנטית ומפנקת עם מבצע שווה של שלושה פתיחים מיוחדים מרכז השולחן ב-56 ₪ ובקבוק יין שני ב-50% הנחה לאורך כל הערב!

המנות המיוחדות והמגוונות מהמטבח הים תיכוני, עשירות בחומרי גלם טריים המגיעים הישר מהשוק ומרכיבים מבחר עשיר של מנות צמחוניות וטבעוניות, מאכלי ים, מנות בשריות ועוד.

את אווירת הערב של פארוק בשוק קשה לפספס, על כן גם בט"ו באב הקרוב פארוק בשוק מזמין אתכם לחגוג את היום הרומנטי באווירה האותנטית של השוק.

פארוק בשוק (צילום: אסף קרלה)
פארוק בשוק (צילום: אסף קרלה)

חוגגים אהבה בNorder
האווירה בבר-מסעדה "נורדר" אף פעם לא מאכזבת וערב רומנטי הוא דבר שבשגרה. לקראת ט"ו באב הקרוב, בנורדר משיקים מנות ספיישל מיוחדות שיוגשו בבלעדיות בערב זה. המנות מורכבות מחומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר, איתם עובד השף של המקום, ליאור כהן. לצד האוכל המשובח תוכלו למצוא תפריט אלכוהול עשיר ומגוון.  

נורדר (צילום: אסף קרלה)
נורדר (צילום: אסף קרלה)

ט"ו באב ב-CW
בר היין CW מזמין את הזוגות האוהבים לחגוג את ט"ו באב באווירה רומנטית ותוססת וליהנות מיין טוב ואוכל איכותי. בט"ו באב ב-CW מציע ממסלול טעימות רוזה, ארבע חצאי כוסות רומנטיות במיוחד ב-89 ₪. לצד היין תיהנו  ממבצע שווה של שלושה פתיחים מיוחדים מרכז השולחן ב-56 ₪ מבית "פארוק בשוק". 

CW (צילום: דור באידר)
CW (צילום: דור באידר)

ט"ו באב בפאסטל
במסעדת פאסטל של השף גל בן משה, השנה החגיגות ימשכו שני ערבים. יום שלישי  1.8 + יום רביעי 2.8 עם תפריט  ה-SHARING המעודכן במנות קיץ חדשות. 

וזוג שיבחר בתפריט זה, יקבל על חשבון הבית בקבוק יין מבעבע איטלקי, פרוסקו מאסקיו די קאבליירי. בין המנות: חציל פרח אורז ממולא בגלידת חציל אבן יוגורט /  נורי אספרגוס עטוף באצה וטמפורה, איולי, טוגראשי / פדרון שרימפס, פונזו, שומשום / אינטיאס טרטר, טטאקי, קרם מלפפון, שאלוט, פאף אורז / קלמרי אנדויה טלה, תפוח אדמה מדורה, יוגורט, שמן צ'ילי /וולינגטון קלאסי פילה בקר, דוקסל פטריות, קרפ, בצק עלים, שאלוט ברוטב קפה (+45) וקינוח לבחירה. מחרי 295 שקלים לסועד.

שד' שאול המלך 27. 03-644-7441

אגאדיר:
לכבוד ט"ו באב: אגאדיר משיקה תפריט קינוחים חדש ומתוק במיוחד שיושק בט"ו באב אבל ישאר באופן קבוע כחלק מהתפריט.

הקינוחים החדשים: פונדנט - עוגת שוקולד חמה, שטרוייזל שקדים פריך וגלידת וניל ₪42 ; קרם ברולה- טוויל פריך ורוטב קרמל אננס ₪42; פבלובה - מרנג, רוטב פירות יער, פירורים פריכים וגלידת וניל ₪42

רשת אגאדיר
שעות פתיחה משתנות בהתאם לסניף
טלפון להזמנת מקומות: 5690*
או באתר האינטרנט 

מסעדת אמש:
המסעדה התל אביבית בהובלת השף כפיר ינין (יוצא משחקי השף), תגיש לכבוד החג הרומנטי תפריט ספיישל מיוחד בו ניתן למצוא מנות כמט ברוסקטה טרטר בקר (69 ש"ח), קלמרי צלוי (88 ש"ח) ופילה בקר על פחם (184 ש"ח). 

לילינבלום 30 תל אביב. הזמנת שולחן : עמוד פייסבוק ואינסגרם רשמי של המקום.
טל' 054-680-4699

מסעדת סרפינה 
לכבוד החג הרומנטי במסעדת סרפינה האיטלקית של המסעדן יקי כביר בצפון תל אביב יגישו תפריט ספיישל עם חומרי גלם מיוחדים ואווירה רומנטית. בין המנות בתפריט: קרפצ'יו אבטיח (78 ש"ח) וקרם ברולה קרמל (43 ש"ח).

סרפינה תל אביב.איינשטיין 10, רמת אביב. לא כשר.
03-657-9080

רשת Fat Vinny
לכבוד ט"ו באב הרשת האיטלקית בנתה תפריט של מנות ראשונות המתאימות לחלוקה זוגית, התפריט הינו שיתוף פעולה עם המותג סן פלגרינו. התפריט מושק לכבוד חג האהבה אבל יישאר באופן קבוע. בין המנות בתפריט: ברוסקטה סטרטצ'לה - ברוסקטה מהטאבון עם סלסת עגבניות מגי, בזיליקום, אורגנו ושמן זית, מוגשת לצד גבינת סטרטצ'לה, צנוברים ושאטה 39 ₪ ; קרודו דג לבן - דג דניס בכבישה עדינה, סלרי, בצל סגול, צ'ילי טרי, שמן זית, זרעי עגבנייה וחמאה רכה, מוגש עם ברוסקטה מהטאבון ופלח לימון 44 ₪

Fat Vinnyסניפים: קריות, נתניה, חדרה, חיפה, רגבה, יהוד וכרמיאל

רשת Minna Tomei
הרשת האסייתית החליטה לכבוד ט"ו באב לצאת עם קומבינציה זוגית וחושנית במיוחד הכוללת שלושה רולים עם רכיבים מיוחדים כמו: פסיפלורה, מנגו ועוד. 
הקומבינציה תהיה זמינה בכל סניפי המותג, בישיבה בסניף בלבד. מחיר הקומבינציה - 180 ש"ח. 

Minna Tomei, סניפים: תל אביב, חיפה, קריות, עין שמר ויהוד (חדש!)

מסעדת קאב קם
השנה החליטו בקאב קם לתת במה גם לתשוקה שבאהבה ומציגים תפריט קוקטיילים על קלאסיקות שעברו מהעולם כמו סקס און דה ביץ׳, אורגזמה, נייקד & פיימוס ועוד, כולם עם טייק-אוף תאילנדי, יינות מאיזורים חמים וסקסיים במיוחד, כולם ורודים וחושניים. וכמובן, תפריט אוכל של מנות מעוררות תאווה, דגי פרא נאים, צדפות, לשון בקר וכו׳. את הערבים ילוו שני דיג׳ייז שלנו שמנגנים מוזיקה שנכנסת ישר ללב. בשלישי דיג׳יי מרציפן (דניאל רוזנטל) וברביעי דיג׳יי קובי סקה.

קאב קם Kab Kemלינקולן 11 תל אביב 03-6889960
מסעדת סיטרה
לכבוד ט"ו באב (01-02.08) : מסעדת סיטרה חוגגת את החג הרומנטי ביותרעם ארוחה לאור נרות ותפריט שנבנה  במיוחד לחוויה זוגית.
בשיתוף עם בית השמפניה היוקרתי  MOET&CHANDONַ
יפתחו לכוסות במהלך כל בערב מואט רוזה, מואט ברוט ומואט וינטג'.
יוגש קוקטייל חגיגי על בסיס וודקה BELVEDERE ופירות יער . ולסיום הארוחה יוגש קינוח שוקולד חם  וקוניאק  .HENNESSY
רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן, תל אביב.03-6996633

מסעדת פופ אנד פופ
ט"ו באב או בשמו השני חג האהבה הוא הזדמנויות מצויינת לתפריט ספיישל של השף שחף שבתאי והקונדיטור עופר בן נתן, שבמרכז התפריט עומד חומר הגלם הכי יוקרתי וחושני – קוויאר. ולא סתם קוויאר, קוויאר ישראלי מקיבוץ דן. 

בין המנות בתפריט: טרטר בקר קפה קוויאר – 112 ₪פילה קצוץ על הסכין , לימון גראס , ציר קפה שחור וקוויאר , מחמצת גריל , חרדל ב3 טעמים
קינוח ט"ו באב – 82 ₪
פיננסייר חמאה חומה,גלידת מסקרפונה וקוויאר,גנאש דולסה וטוויל פרמזן שומשום שחור

Pop & Popeכתובת: מגדלי הארבעה, בניין דרומי קומה 14, הארבעה 28, תל אביב.