ענקית הקמעונאות והבשר סאלח דבאח ובניו תפתח שני סניפי ענק בחיפה ובנצרת בהשקעה של מעל ל- 100 מיליון ש״ח. קבוצת הקמעונאת סאלח דבאח ובניו, המחזיקה במספר סופרמרקטים בצפון ובבאר שבע, מודיעה כי תפתח בשנה הקרובה 2 סניפי ענק בגודל 7,000 מ״רֿ כל אחד, בחיפה ובנצרת.

"לחם חביתה בנתניה": דוכן הסנדוויצ'ים שהטריף את המדינה פותח סניף חדש ביעד מפתיע
"לא יכולים לקחת סיכון": חקלאים מסבירים למה האננס בישראל כל כך יקר

ענקית הקמעונאות והבשר "סאלח דבאח ובניו" ממשיכה להתרחב: מודיעה על פתיחת 2 סניפי ענק בלב העיר חיפה ובעיר נצרת בהשקעה כוללת של כ - 100 מיליון ש״ח. 

הסניף בחיפה, שצפוי לקום בתחילת 2024, ימוקם בצק פוסט בכניסה למנהרות הכרמל, וצפוי להיות אחד הסופרמרקטים הגדולים ביותר בצפון הארץ. סניף זה יצטרף לסניף נצרת, שצפוי גם הוא להפתח במהלך 2024, וימוקם במתחם המסחרי החדש הנבנה בימים אלו בכניסה לנצרת בגודל של כ 7000  מ״ר. 

ההכרזה על הקמת סניפים אלו מגיעה לאחר שזכתה בתחילת השנה במכרז להקמת מרכז מסחרי בגודל 14 דונם בקריית שמונה, תמורת סכום כולל של 32 מיליון ש״ח.  במסגרת הזכייה במכרז על השטח הממוקם ברובע יובלים שבקריית שמונה, שם תקיף הרשת מרכז מסחרי רחב, סניף סופרמרקט של "סאלח דבאח ובניו" בגודל 7000 מ״ר, ואף תקים בית מלון חדש באיזור. 

קבוצת סאלח דבאח ובניו הינה מרשתות השיווק הצומחות ביותר בישראל וחלק מאימפריית הבשר של דבאח. הקבוצה מחזיקה כיום כ- 4 סופרמרקטים ומרכז מסחרי רחב היקף בשם ״Dabbah Mall" הנמצא במחלף כרמיאל החדש. בשנים הקרובות צפויים להפתח עוד מספר רב של סניפים ברחבי הארץ, ובאיזורים חדשים בהם  הרשת  טרם נכנסה אליהם, כמו איזור השרון, דרום מישור החוף, והשפלה. 

סאלח דבאח, מנכ״ל הקבוצה: הקבוצה בראשותי עושה קפיצת מדרגה משמעותית, ואנו ממשיכים להתרחב ולפתוח סניפים חדשים, שישרתו את הציבור ויספקו חווית קנייה ברמה הגבוהה ביותר בישראל. הסניפים החדשים בחיפה ובנצרת, כמו הסניפים הקיימים שלנו בדיר אל אסד, עין המפרץ, מגדל ובאר שבע, מביאים איתם סטנדרט חדש של שירות, איכות במוצרים ובחומרי הגלם, שפע ומגוון. אנחנו מרגישים את הבעת האמון שלקוחותינו נותנים בנו, ובטוחים ביכולתנו לספק את השירות הטוב ביותר גם בסניפים החדשים. בשנים הקרובות נמשיך לצמוח ולפתוח סניפים ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ, על מנת שכל הציבור בישראל יוכל להנות מחווית הקנייה שלנו״.