עכשיו כשברקע יוקר המחיה, היאוש הכללי שעוטף את המדינה והחום הדביק שמשבית אותנו, יותר ויותר מקומות של אוכל ואלכוהול יוצאים בשעות הערב, בשעות שמחות (HAPPY HOURS), מלאות בהנחות ופינוקים כדי לספק לנו הפוגה. תלמדו מהספרדים כמה חשוב לדעת לסיים יום עבודה ולעשות הפסקה של שעה, שעתיים עם איזה נישנוש ודרינק במחיר שפוי.

"לחם חביתה בנתניה": דוכן הסנדוויצ'ים שהטריף את המדינה פותח סניף חדש ביעד מפתיע
"לא יכולים לקחת סיכון": חקלאים מסבירים למה האננס בישראל כל כך יקר

אז הנה חמש שעות שמחות חדשות שקורות עכשיו ששווה לכם לבדוק, לא לשכוח לספר איזה מהן אהבתם

בריזה והאפי האוור מפנק ברביבה וסיליה על הבר
הביסטרו התל-אביבי שבמגדלי צמרת נהנה ממרפסת חיצונית רחבה שמידי קיץ מושק בה בר חיצוני - FRONT by Reviva. ברביבה רקחו תפריט קטן, כזה שכולל ביסים מושלמים לצד הדרינק הצונן והבריזה הקייצית הנעימה. 

מה אוכלים? נשנושים קטנים - אגוזים/זיתים/קרקר זעתר עם לאבנה 12 – 18 / טוסט טומט 42 ₪ / האם אנד צ'יז 56 ₪ / פטריות פקורינו 58 ₪ / קומטה נקטרינו 62 ₪ /פיצה 64 ₪ / גבינת לשם 62 ₪

מה שותים? מבעבעים כיפיים, יינות וקוקטיילים שנעשים במקום.
מתי: ימי ב' - ה'  17:30 - 19:30 משקה שני ב 50%

ניסים אלוני 10, G צמרת, תל אביב. טלפון להזמנת מקום: 03-5466090

רביבה  (צילום: מיכל אשל )
רביבה (צילום: מיכל אשל )

השעתיים החדשות הכי שוות בעיר // קפה פופולאר
קפה פופולאר משיק שעתיים של אפריטיבו עם מנות קלילות ונגישות בסגנון פריזאי, ששמות את חומרי הגלם במרכז, עם מחירים שפויים ונגישים גם באוכל וגם באלכוהול עם בקבוקים יין במחיר נפלא.

מה אוכלים: בגט - חמאת פורצ'יני, רטטוי-18 / גבינת בושה - רוקט, פקאן קלוי, ריבת נקטרינות ומשמש-28 / ירקות טריים-ויניגרט סלט קצוץ, גבניה עירקית - 38-  / פלמידה "ברזאולה" - שאלוט, עירית -32 / סשימי דג ים - אנשובי, עגבניות, פלפל חריף,/38 / פרושוטו טלה - רוקט, רכז רימונים, טום עיזים/-42 / טרטר אמריקן - פילה בקר נא, איולי, צלפים, רושטי, ציר בקר -48 / מדלן- קרם פטיסייר, פירות יער טריים, סירופ הדרים-32

מה שותים: תפריט היינות יהיה בטווח של 90-120 ש״ח לבקבוק. עם יינות צרפתיים ומקומיים.
מתי? א׳ -ה׳, 17:00-19:00
להזמנת מקום

קפה פופולאר (צילום: אמיר מנחם)
קפה פופולאר (צילום: אמיר מנחם)

שעתיים של דגים וערק בשוק הפשפשים // קפטן הוק
מסעדת קפטן הוק בשוק הפשפשים, היא מסעדת דגים ופירות ים מגניבה ולא יקרה, אשר נפתחה לפני שנתיים בלב מתחם שוק הפשפשים השוקק של יפו על ידי בלאל אבו ריא, יחד עם השף המוערך עומאר עילוואן, משיקה שעתיים של הנחות על האוכל ודרינקים מיוחדים.

מה אוכלים: מנת הפיש אנד צ'יפס היא מנת הדגל ועשויה מנתחים שמנמנים של דגים כולל סלמון לצד צ'יפס עבה, אל תוותרו על הדגים המטוגנים, טרטר פאקוס, סינייה דגים, מקלובה דגים, פישבורגר, שווארמה דגים ועוד
מה שותים: בלאל אוהב לרקוח תמציות מגניבות לערק ולג'ין ולהכין קוקטיילים מיוחדים וקרירים לימים חמים
מתי: א'-ה' בשעות 17:00-19:00 הנחה של 20% על תפריט האוכל.
"קפטן הוק" עמיעד 13, תל אביב-יפו 03-6445440

קפטן הוק  (צילום: אנטולי מיכאלו)
קפטן הוק (צילום: אנטולי מיכאלו)

שעות שמחות בנורדר
בר מסעדה NORDER  בצפון הישן של תל אביב, מתגלה , ככל שעובר הזמן, כפנינה קולינרית מגניבה במיוחד. עכשיו הם השיקו שעות שמחות עם הנחה של 30 אחוז על האוכל והשתייה בתוספת דיל של 3/5/7 צלחות (89/145/198 ש"ח) וקראפים של יין וקוקטיילים במחיר מוזל (79/98 ש"ח).

מתי: ראשון-חמישי 17:30-19:30
דיזנגוף 245, תל אביב

נורדר  (צילום:  ניב הרמתי)
נורדר (צילום: ניב הרמתי)

שיינע בקטנה
מסעדת הדגים ופירות הים בנחלת בנימין בתל אביב, מציעה שעתיים של אפרטיבו מהים עם מנות מוקטנות מהתפריט ועוד כמה מנות מיוחדות , במחירים מוקטנים.

מה אוכלים: ברוסקטת בריוש של מטיאס (25 שקל), ברוסקטה של סרדינים כבושים (24 שקל) ראש סלרי אפוי בחמאה חומה (36 שקל), שיפוד דג צלוי על יוגורט קרמי עם עגבניות שרופות מתקתקות (88 שקל),המבורגר דג עסיסי, צלוי על גריל בלחמניית בריוש עם גבינת צ'דר ורוטב טרטר (68 שקל).

מה שותים: הקוקטיילים יהיו במחיר נהדר של 32 שקלים, ההמלצה שלי היא המרגריטה המעולה
מתי: א'-ה' 18:00-19:30

אחד העם 19 (נחלת בנימין 59), תל אביב. להזמנת מקום: היכנסו לאפליקציית אונטופו

שיינע (צילום: יחצ)
שיינע (צילום: יחצ)