כשאתם עוצרים בתחנת דלק ורוצים לקנות משהו לאכול כנראה לא הייתם מפתחים ציפיות גבוהות, במיוחד כאשר אין במקום מרכז מסחרי. עם זאת, מצאנו מקום חדש ומפתיע במיוחד בו תוכלו לאכול פיצה נהדרת.

אורז מתובל סודי ועלים ממולאים יוצאי דופן: ביקור במסעדת “נור" הדרוזית
בלוקיישן מרכזי: המקום החדש של השף גיא גמזו

"פיצה רג'ינה" נפתחה לפני מספר חודשים בלבד וממוקמת בתחנת דלק בכניסה לגדרה על כביש 40. המסעדה האיטלקית היא מבית מסעדת "אברטו", והמקום עצמו יגרום לכם כנראה לשכוח שאתם בתחנת דלק ולהרגיש כמו במסעדה של ממש. המסעדה מעוצבת היטב בהתאם להווי האיטלקי, האווירה נעימה מאוד וגם המוזיקה ברקע. למרות בסוף מדובר ב"מזון מהיר", מה שמוגש לכם לצלחת מכינים כמובן במקום. הפיצות עצמן הן בסגנון נפוליטני, עשויות בתנור אבן לוהט עם בצק שעבר התפחה של 72 שעות ומספק ביס אוורירי שיש לו נגיסות כיפית בפה.

עיקר התפריט מתמקד בשבעה סוגים של פיצות (בקוטר 40 ס"מ), כולן על בסיס בצק דק. אנחנו טעמנו מהפיצה הראשונה והמוכרת מרגריטה קלאסית עם קרעי מוצרלה, וגם "שלושה גוונים של כתום", פיצה ועליה קרם בטטה, מוצרלה, מנצ'גו, בטטה אפויה ועלי רוקט. כדי להרטיב קצת את הפיצה, מקבלים רוטב עגבניות קלאסי ורוטב בזיליקום-שום, שאני אהבתי במיוחד.

''שלושה גוונים של כתום'', פיצה רג'ינה (צילום: ירדן דה מדינא)
''שלושה גוונים של כתום'', פיצה רג'ינה (צילום: ירדן דה מדינא)

הפיצה ה"כתומה" הייתה מפתיעה מאוד. בתור אחד שאוהב את רוב התוספות על הפיצה בצורות הגשה אחרות, אני מודה שלא ידעתי כל כך עד כמה זה יעבוד כאן. לשמחתי הופתעתי מאוד שהבטטה עובדת נהדרת על הפיצה, והשילוב עם המוצרלה ובמיוחד עלי הרוקט הפכו אותה למעניינת ונהדרת במיוחד. בנוסף, המרגריטה הקלאסית הייתה טעימה מאוד, והיא אפשרות מצוינת לאלו שפחות מתחברים לתוספות מיוחדות ורוצים ליהנות מפיצה אמיתית ורכה. 

בנוסף לפיצות הללו, מגישים במקום גם את "המלכה לובשת לבן", פיצה ועליה רוטב ביאנקה, פטריות טריות, פרמזן ועלי רוקט. "העז המלכותית", כמו שאתם מנחשים פיצה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, זיתי קלמטה, גבינת עזים בשלה ופסטו. "מלנזנה של דוכסים", הכוללת חציל קלוי ומעט לאבנה. "תיבת האוצר של רג'ינה", עם שמנת-פסטו, מוצרלה, מטבעות גבינת עזים, זוקיני וצנוברים. אחרונה חביבה פיצה שנקראת "לאבירים בלבד", פיצה שמזכירה את הגרסה הקלאסית רק עם רוטב חריף מאוד, בהצלחה.

בנוסף, מגישים במקום ארבעה סוגים של פסטה, שכולן עבודת יד. לנו יצא לטעום מפסטה פסטו-רוזה, ובתור מישהו שחובב מאוד גם פסטו וגם שמנת לא היה לי ספק שעומדת להגיע מנה מסקרנת במיוחד. ואכן, מדובר בפסטה נהדרת עם רוטב יוצא מן הכלל. מה ששכחתי לקחתי בחשבון, זה שבגלל השמנת, המנה יחסית כבדה. לפחות זו מנה שהולכת למלא כל אחד מכם, ולהשאיר אתכם מרוצים. 

פיצה רג'ינה (צילום: גיל אבירם)
פיצה רג'ינה (צילום: גיל אבירם)

בשביל להקליל את האווירה, במקום מגישים גם מספר סוגי סלטים, ובהם סלט קפרזה. המנה מכילה מגוון עגבניות שרי, גבינת מוצרלה גדולה באמצע, זאת לצד פסטו, בלסמי ושמן זית שעוטפים את הכל יחדיו. חד משמעית זו אפשרות מצוינת לאלו שרוצים משהו עדין יותר שניתן לאכול ממנו בכיף בלי להתמלא.

אם יישאר לכם מקום, מגישים במסעדה מספר קינוחים איטלקיים, ובהם טירמיסו סמיך עם בסיקוטים טבולים באספרסו, קלצונה עם שוקולד נוטלה, ועוגת גבינה עם רוטב פירות יער. לנו יצא לטעום מהטירמיסו, ולדעתי מדובר במנה עדינה וחמודה למדי. 

פיצה רג'ינה, הרצל 3 (תחנת דלק סד"ש), גדרה, 055-9706311