ליין אפ אוגוסט חם במסעדת A
החל מהשבוע, יגיעו להתארח ב-A חברים בשישי צהריים בארוחת Otsumami שבמקור מתייחסת לנשנושים ליד האלכוהול אבל במסעדה היא תהפוך להיות תפריט שישי, עשיר במנות בינוניות והרבה אלכוהול עם אופציה לבחירת מנות מהתפריט או פתיחת שולחן עם 8 מנות למרכז שולחן ב-236 ₪

סובלים מהשרב הכבד? כך תכינו גלידה בקלות ובמהירות
יחי הקיסר: כך תכינו בעצמכם את הסלט הפשוט והמנצח

בשישי הקרוב - 11.8 - שף ברק יחזקאלי יפתח את הסבבעם  קבב טופו בראס אל חנות | גיוזלאך פטאייר, רוטב אבן יוגורט ואצות אלווה | גפליטע עם רוטב צ׳ילי חריף ושומני ועוד.
בתאריכים ה-18.8  יגיע עידו גרינברג - וב25.8 - אלישע בנאי 

כמו כן, משיק בן נריה עיסקיות צהריים – עד 250 ש"ח לארוחה כולה שיהיו כל יום בין 12:00-15:30 ותפריט דמוקרטיה בשבת  12:00-18:00 

מסעדת A (צילום: אסף קרלה)
מסעדת A (צילום: אסף קרלה)

ברצלונה פינת מונטיפיורי במסעדת אואזיס
השפית רימה אולברה, מי שעומדת מאחורי המטבח מסעדת אואזיס, תגיש למשך ארבעה ערבים, תפריט ספרדי המבוסס על ביקוריה בעיר הקטלונית. בין המנות: מורסייה נקניקייה ספרדית שחורה עם גרידת תפוז וביצה מטוגנת על פאן-טוסטאדה, פאייה אורז קרנרולי עם זעפרן "לא חוקי", עוף, שרימפס, נקניק מעושן וקלמרי, פדרונ'ס פלפלי פדרון מטוגנים עם מלח מלדון, בוקרונס אנשובי קטנים, חומץ יין לבן, פימנטון, פאן-טוסטאדה ועוד.

תפריט ברצלונה באואזיס, 22-25.8.23, החל מ-19:00 (מומלץ להזמין מקום מראש)
מונטיפיורי 17, תל אביב

ברצלונה באואזיס (צילום: אנטולי מיכאל)
ברצלונה באואזיס (צילום: אנטולי מיכאל)

ספרד זה פה // פסטיבל בירה ושפים
הבירה הספרדית אסטרייה דאם מברצלונה, משיקה פסטיבל חגיגות קולינריה ספרדית, במהלך חודש אוגוסט, בימי חמישי עם ארבעת השפים המובילים, גל בן משה, אוהד לוי, עלאא מוסא ואורן אסידו שיבשלו בארבע מסעדות ברחבי הארץ.

אורן אסידו  (צילום: אורי ברכיה)
אורן אסידו (צילום: אורי ברכיה)

כל אירוע פיאסטה יורכב מ-3 שלבים: 
טרנקילה: בין השעות 17:30-19:00 יוגשן טאפאסים לצד בירה אסטרייה במחיר מיוחד.
אפטיטו: בין השעות 19:00-22:00 ארוחת טאפסים ייחודית ולהקה
Grand fiesta: מהשעה 22:00 -  מסיבה מלווה בדיג'יי אורח בעל שם.
התאריכים הבאים: 17.08 במסעדת 'לוקס' בחיפה עם השף עלאא מוסא. / 24.08 במסעדת 'אולה' בתל אביב של שף אורן אסידו.

סיור בירה וויסקי במילק והאני
מזקקת הוויסקי M&H  חוגגת את יום הבירה הבינלאומי עם סיור טעימות המזקקה תציע סיור ייחודי לחובבי בירה – חוויתART&CRAFT  החוויה המושלמת לחובבי וויסקי ובירה, סיור טעימות וויסקי מסדרת Art&Craft , מהדורות מוגבלות של וויסקי סינגל מאלט שהתיישנו בחביות בירה לשעבר ממבשלות קראפט ישראליות. הסיור כולל טעימות וויסקי סינגל מאלט שהתיישנו בחביות בירה לשעבר לצד 4 סוגי בירה שונים, סיור קצר במזקקת הוויסקי הראשונה בישראל- בכל שלבי הייצור של הוויסקי, והצצה לחדר החביות של המזקקה, עם טעימות מפתיעות נוספות היישר מהחבית!

להזמנות

האפריטיבו השמח של מרלוזה
מסעדת הדגים של דור אבן ומור חזן משיקה אפריטיבו מושלם-  תפריט קטן אך מגוון של אוכל טעים ואלכוהול, מראשון עד חמישי, בין 19:00 ל-20:30, לאורך אוגוסט. 

התפריט כולל דג כבוש עם צ'ילי מוחמץ, שמנת חמוצה וטוסט לחמניית חמאה (38 שקלים), סשימי דג ים עם קרם פלפלים אדומים ואבן יוגורט מגורדת (48 שקלים), טארט גבינת פניר עם סלסת עגבניות ושום קונפי (42 שקלים), את צ'יפס החציל המפורסם של המקום ואיולי השום הירוק שהולך איתו יד ביד (44 שקלים), וגם טאקו לחוח עם שיפודי סלמון בגריל, קרם פלפלים, כוסברה ובצל (55 שקלים).

יוצעו צ'ייסרים ב-10 שקלים, שליש בירה ב-22, קוקטייל הבית ב-25 ושלישיית יינות במחירים שלא רואים הרבה,  90-100 לבקבוק 25 שקלים לכוס.

ראשון-חמישי, 19:00-20:30, חיים חבשוש 39 (פינת הכרמל 11), שוק הכרמל, תל אביב

מרלוזה (צילום: גל קלוג)
מרלוזה (צילום: גל קלוג)

השף שגב משה פותח לראשונה מטבח קונספט בורגר:
לראשונה, שגב נכנס גם לעולמות ההמבורגרים עם "שגב בורגר", מטבח קונספט של המבורגרים כשרים הפועל במשלוחים בלבד.
בין ההמבורגרים: קלאסיקו בורגר: קציצת בקר בלחמניית בריוש/  צ'יזבורגר: צ'דר טבעונית, קציצת בקר בלחמניית בריוש / המבורגר ובשר בבישול ארוך טקסס סטייל, ריבת בצלים ושזיפים / בורגר עוף מטוגן בטמפורה בוטנים איולי קארי  
להזמנות

שגב בורגר  (צילום:  דמיטרי פומזן)
שגב בורגר (צילום: דמיטרי פומזן)

דומינוס משלמת טיפ ללקוחות שלה
דומינו'ס פיצה יוצאת עם מבצע ייחודי המעודד את לקוחותיה להפוך לשליחים של הזמנתם, פשוטו כמשמעו ולהנות בתמורה מתשלום טיפ הנחה בגובה 10 שקלים מהרשת, לצד הטבות נוספות על הדרך כגון פיצה משפחתית באיסוף עצמי ב- 55 ₪

המבצע יימשך כשבועיים, החל מהיום, יום שני ה- 31/07. לקוחות שיזמינו בדיגיטל (מינימום הזמנה של 50 ₪) ויבואו לאסוף מהסניף את הזמנתם ייהנו מהנחה של 10 שקלים, כגובה הטיפ, על חשבון ההזמנה.

סילו משיקה בראנץ' סופ"ש 
קרואסון קורנטו מקורמל או סלט אמרנה? מסעדת סילו מחדשת את הבראנץ' עם מגוון מנות חדשות של שף אסף גלזר בכל הגזרות – צ'יקטים, עיקריות לבחירה וגם בסיום המתוק. 

בין המנות: פוקצ'ינות, בריוש, לחם דגנים, ראגו עדשים שחורות על יוגורט, גבינות בוטיק משתנות, גבינת שמנת וממרח עגבניות מיובשות, גבינת לאבנה, כרובית בטחינה סלק ובוטנים, זוקיני צלוי עם סלסה ופטה, מאפה פילו במילוי גבינות, קרם פולנטה ביתית וזוקיני צלויאומלט טוסקני – תפו"א, גמבות, בצל, עשבי תיבול וגבינת פטה, אומלט קון סלסיצ'ה – צ'וריסו, פפרוני ועשבי תיבול ועוד.
המחיר: 119 ₪ לאדם, שישי ושבת 09:00-12:00 (שישי החל מ-08:00), מסעדת סילו, פארק פרס חולון

בראנץ' סילו (צילום: גיא צמח)
בראנץ' סילו (צילום: גיא צמח)

חגיגות הודו בטנדורי
ב-15.8.23 (שלישי) הודו חוגגת את יום העצמאות ה-76 ומסעדת Tandoori Lands Ends החדשה של רינה פושקרנה עם המאכלים ההודיים האייקוניים וקוקטייל מיוחד:  קוקטייל טיראנגה (השם של דגל הודו בעל שלושת הצבעים) – גראנד מרינייר, סמבוקה ומידורי סאוור, 47 ₪ (הודו קיבלה עצמאות ב-1947). בין המנות בתפריט של טנדורי החדשה: טאקו פאפאדם עם דג או גבינת פאניר, בודהה בולז, מנות טאלי, תבשילי קארי ודאל שונים, ביריאני, צ'יקן טיקה וקלאסיקות נוספות.

הדירה החדשה של הטנדורי (צילום: שני בריל)
הדירה החדשה של הטנדורי (צילום: שני בריל)