אפשר לומר הרבה על אימפריית הבשר איציק הגדול (איציק לוזון), אפשר לאהוב ואפשר לא, אפשר להתלונן על המחירים ואפשר לפרגן שהוא פרץ דרך בכל מה שקשור לשיפודיות, אבל בעיקר אי אפשר לקחת ממנו את זה שהוא לא מפסיק ליזום ולחדש.

דרמה בעולם הקולינריה: האם כוכב המישלן הראשון יגיע לישראל?
תמיד רציתם להכין את הרוטב של מקדונלד'ס? כך תעשו זאת

הכירו את ה"מיט סטיישן"- מכונה לממכר בשר קפוא מבית הקצביה והמפעל של איציק הגדול מיפו. זו הפעם הראשונה שיש בישראל מכונות מהסוג הזה ואנחנו גם בין הבודדים בעולם שיש להם מכונות כאלו.

ה-"Meat Station" הוא הפרויקט של בן אסולין, השותף של איציק לוזון שחיפש להביא את חווית הבשר שהם מגישים במסעדה אל השולחן של הצרכן הפרטי בקלות  וביעילות, בלי לחפש קצב ליד הבית. "הבאנו רעיון מהפכני שיאפשר למבשל או לממנגל לרכוש את המוצרים שלנו בכל יום ובכל שעה".

מיט סטיישן, איציק הגדול (צילום: שוקה כהן)
מיט סטיישן, איציק הגדול (צילום: שוקה כהן)

המכונות ימוקמו ברחבי הארץ, בקניונים ובתחנות דלק כשהמטרה היא להגיע במהרה לכ-50 נקודות. המכונות יציעו מגוון סוגי בשר קפוא העובר וואקום בשיטה מיוחדת. כל מכונה מצויידת בחיישני טמפרטורה מיוחדים ומקושרת למערכת מתוחכמת שמתריעה על כל שינוי. בין הנתחים שיוצעו: הקבב המפורסם (והממש ממש טעים) של "איציק הגדול", המשלב בשר ואגיו ושומן טלה (63 שקלים ל-8 יחידות); המבורגר ואגיו (54 שקלים ל-2 יחידות); טבעות פילה בקר (96 שקלים ל-4 יחידות); שיפודי יקיטורי של נתח קצבים (87 שקלים ל-5 שיפודים), סטייק מינוט שייטל ואגיו (79 שקלים), בשר טחון לבולונז או לכל מטרה (49 שקלים ל-500 גרם), ועוד. כמובן שעל כל האריזות מצוין תוקף אחרון לשימוש.

חנות ראשונה תמוקם בדיזינגוף בתל אביב (24 שעות ביממה) ובעוד כמה ימים תמוקם אחת בקניון איילון, קומה 2, מתחם האוכל (בהתאם לשעות הפעילות של הקניון)