פופ אפ שישי מתוקים בדנון
המלצה חמה לחובבי המתוק, בית הספר הקולינרי דנון משיק ספר אפיה מדהים ובמקביל משיק שני ימי שישי בהם, יגישו תלמידי בית הספר שפע של מתוקים מתוך הספר לצד המאפים המתוקים והמלוחים שמוגשים מידי ימי שישי מאפייה של בית הספר שהפכה מזמן למקדש עליה לרגל לחובבי הפחמימות. תכינו את הסטורי כי יש שם דברים מטורפים כמו קראפין מלבי, דקוואז הדרים, מילפיי קרואסון, טארט קורנפלקס ועוד מנות שנולדו בבית הספר.

דרמה בעולם הקולינריה: האם כוכב המישלן הראשון יגיע לישראל?
בין הבודדים בעולם: יוזמת הבשר המפתיעה שמגיעה לישראל

הפופ האפ יתקיים בימי שישי ה18.8 וה25.8 בו יפיחו חיים התלמידים במתכוני הספר וימכרו מאפים פופולאריים ומבוקשים שנולדו במאפייה לאורך השנים ובנוסף יחולקו טעימות של מאפים וקינוחים מהספר כמו עוגיות שבעה, סבאייה, עוגת פסטו, פוגאס, מאפה פטל ורדים, מטיל זהב ועוד. 

נמל תל אביב, מול איקאה מטבחים והסופר פארם . מומלץ להגיע מוקדם. שעות: 8:00-11:00

דנון (צילום: קובי מהגר)
דנון (צילום: קובי מהגר)

בראנץ ספרדי בקנדינוף
בבית קנדינוף מציעים את הפתרון המושלם ומזמינים אתכם להפסקה מתודית מהחוץ המהביל. השף החדש של המקום, אוהד גור הרץ, יחד עם השף שמי גולומב הרכיבו בראנץ ספרדי הנע בין המחוז האנדלוסי לוולנסיה עם מנות קלילות המאפיינות את ספרד. 

ביען המנות: חצילים ממולאים ברינזה צאן,פטרוזילה וסלסת עגבניות (38 ₪), בובס ועגבניות – קרם שרי ועירית (28 ₪),  ברזואלה ומלון סינטה מיושנת 30 יום ושקדים מעושנים (51 ₪), לברק סלמורוחו עם שרי צהוב, בצל וציר עוף (98₪), פריטו מיסטו, איולי פפריקה מעושנת, שיפקה טחון (88 ₪),קרוקטס מטוגנים עגבניות מגוררות, יוגורט, שמן זעתר, סלסת שיפקה (51) עין ספרדית – תפו״א קוביות מטוגן, בצל חום, ביצת עין וחמאת פפריקה מעושנת ( 42 ₪)
בית קנדינוף  הצורפים 14 שישי: בראנץ- 11:00-16:00

בראנץ' ספרדי בית קנדינוף (צילום: אמיר מנחם)
בראנץ' ספרדי בית קנדינוף (צילום: אמיר מנחם)

נפתחה מסעדת תריסר של השף ענר
בחלל קטן עם חלון גדול לים וחומרי גלם מקומיים בלבד: שף ענר בן רפאל פורמן פותח את מסעדת "תריסר" בה מבשלים את הסיפור של 12 עונות השנה עם דגש על מיקרו עונתיות והתוצרת של האדמה. התפריט במסעדה ישתנה בהתאם לחודשי השנה תוך כדי דגש על חומרי גלם מהים והיבשה .
בין המנות:  פנקוטה עגבנייה / סשימי דג ים, קייל חרוך, רוטב ליצ'י, שמן טרגון, עלי שיסו וצ'ילי /  אורקיטה קובה,  קלמרי , בטן טלה מעושנת, ציר עוף ודלעת / קבב דג  ובטן טלה מעושנת עטופים בעלה גפן, חמאת לימון ופטרוזיליה, סלט מלפפונים

האנגר 12, נמל תל אביב

שף ענר בן רפאל פורמן, מסעדת תריסר (צילום: חיים יוסף)
שף ענר בן רפאל פורמן, מסעדת תריסר (צילום: חיים יוסף)

עיסקית חדשה למסעדת A
יובל בן נריה ממשיך להשיק ארוחות והפעם  עיסקיות צהריים שלא יעברו את ה- 200 שקלים לכל הארוחה עם שלל מנות מהתפריט הרגיל וכמובן ספיישלים.
כל יום בין 12:00-15:30 ותפריט דמקורטיה בשבת  12:00-18:00
להזמנת מקום מאתר המסעדה 

מסעדת A (צילום: אסף קרלה)
מסעדת A (צילום: אסף קרלה)

מסעדת פאסטל בעיסקית חדשה למבוגרים ואחת לילדים
השף מישלן גל בן משה שנכנס לפאסטל לפני כשנה, מחדש את תפריט העיסקיות עם ארוחה עסקית ב- 125 ₪ הכוללת בחירה של מנה ראשונה ועיקרית לצד  סלסלת לחם מחמצת עם סלסת עגבניות וכוס מרק צזיקי קייצי . בין המנות:  קישואים בגריל, פסטה פירות ים, סופריטו עוף אורגני ועוד

במקביל, פאסטל מציעה בסופ"ש תפריט ילדים שיאפשר בילוי מושלם לכל המשפחה שייכלול מנת ילדים ומיץ לבחירה ב- 64 ₪
מסעדת פאסטל | שד' שאול המלך 27|  03-644-7441| להזמנת מקומות דרך אונטופו

פופ אפ קבב ובירה במבשלת שבט
ביום שישי 25.8 בין השעות 11:00-15:00 יתקיים פופ אפ מיוחד- שף 'קבב ואחיו', איתי בר, מתארח עם מנות ספיישל בביר גארדן של מבשלת בירה שבט. בתפריט: מאזה- מגש סלטים עם סלט שוק, חציל מוחמץ, זיתים, איקרה, טחינה, חריפים, חמוצי הבית לצד חלה טרייה,  עראייס לצד טחינה, קציצות דגים ברוטב אדום חריף, תבשיל פריקי בבצלים, טחינה ירוקה וחמוצים . 
כמובן שכל הטוב הזה יוגש לצד בירות מבשלת שבט.

מבשלת בירה שבט -  רח' חרושת 2 פרדס חנה כרכור

בירגארדן מבשלת שבט (צילום: עומר תורג'מן)
בירגארדן מבשלת שבט (צילום: עומר תורג'מן)

חדש בכרם התימנים // מסעדת טרב
טַרַבּ – הוא בר-מסעדה חדש בלב שכונת כרם התימנים בתל אביב, בפינה קסומה במיוחד במרחק מאה מטרים משוק הכרמל ו 500 מטרים מהים עם בריזה נדירה גם בימי הקיץ.

על התפריט הים תיכוני עם השפעות מהמטבח הערבי אמון איתן ששון, שף רשת מסעדות גוצ'ה,  והוא מתאפיין במנות קלילות ובטווח מחירים נגיש הנע בין 24-56 ₪ ובתפריט אלכוהול שמציע מבחר יינות בכוס, קראף או בקבוק בטווח מחירים הנע בין 34-225 ₪ וכמובן גם בירות.

בין המנות: קישוא בלאדי וגבינה ערבית / מג'דרה פריקה  / מאפה פילו בשר גבינה / מלבי טבעוני עם רוטב תפוזים ומי זְהֵר ועוד
הטרב יציג גם תקלוטים לייב והופעות חיות של הרכבי מוסיקת עולם חגיגה. 
רח' רבי עקיבא 3 ת"א (פינת אלשיך)

חדש על הים // מסעדת חוף פרישמן
מסעדת חוף פרישמן היא בר-מסעדת חוף חדשה בטיילת תל אביב עם תפריט מגוון ומרענן של השף דותן שלום שתגיש מארוחות בוקר לצד עיקריות וכמובן דרינקים קרירים והכל באווירת בילוי קייצית.

בין המנות: סלט קיסר, סשימי טונה, סביצ'ה ועוד
טיילת שלמה להט 17, תל אביב-יפו

פרישמן (צילום: חוף פרישמן)
פרישמן (צילום: חוף פרישמן)

מנת ה-POKE נוחתת בדייליס
פוקי הפכה כבר מזמן לפתרון לארוחה קלילה ונגישה שסוגרת פינה לצהריים או ערב, ומעתה תוכלו להשיג אותה גם בדייליס, פורמט האוכל הטרי מבית סופר-פארם בשתי גרסאות: פוקי סלמון, ופוקי טופו. המנות כוללות מגוון עשיר של תוספות וארבעה סוגי רטבים (סויה, טריאקי, ג'ינג'ר, ווסאבי),  אורז, אצות וואקמה, פולי סויה, ביצה קשה, בצל ירוק, גזר, מלפפון. מחיר: 42-46 שקל

פוקי בול טופו ברשת דיילי'ס מחיר 42 שח (צילום: אלי צדקה)
פוקי בול טופו ברשת דיילי'ס מחיר 42 שח (צילום: אלי צדקה)

לא רק המבורגר // מוזס שופ משיקה שווארמה
מוזס שופ גולשת על באזז השווארמה ומשיקה המבורגר דונר- הכולל רצועות שווארמה דונר, בצל מטוגן, רוקט, מלפפון חמוץ, בצל סגול, איולי צ'יפוטלה וסרירצ'ה חריף. מחיר 54 שקלים, בארוחה 71 שקלים.

רשת מוזס שופ טייק אוף עם ציפס (צילום: גיל אבירם)
רשת מוזס שופ טייק אוף עם ציפס (צילום: גיל אבירם)