הביץ' בר לולי בחוף גורדון מארחים את מותג הטקילה פטרון 
שיתוף הפעולה הכי נכון לקיץ החם יוצא לדרך: הביץ' בר לולי בחוף גורדון והשף כפיר ינין מארחים את מותג הטקילה פטרון לתשעה ימים של הופעות שקיעה, תפריט ספיישל מקסיקני וקוקטיילים קרירים על בסיס הטקילה של פטרון. 

להשאיר את הילדים מרוצים: מתכון פשוט ומהיר לקציצות שאי אפשר לשכוח
עונג שבת: בשביל הבראנץ' הכי טוב בגוש דן שווה לנסוע לחולון

תפריט ספיישל מקסיקני של השף כפיר ינין:

סביצ'ה דג לבן 'לצ'ה דה טיגרה', אננס צלוי, עשבים, ליים  76 ₪ 

סשימי טונה שרויה בתחמיץ סלק ותפוזים, צנון כבוש,  קראמבל תירס מעושן 74 ₪ 

טאקו כרוב מעושן כרוב מעושן, צ'יפוטלה, אדובה, סלסה של  אננס, שמנת חמוצה (3 יח') 58 ₪ 

תירס על הגריל תירס גילי שלם על הגריל, חמאת  צ'יפוטלה, פרמזן  59 ₪ 

טאקו עוף צלוי סלסה של תירס שרוף, ויניגרט פלפלים  שרופים, שמנת חמוצה (3 יח') 72 ₪ 

נאגטס אקאפולקו  נגיסי עוף בציפוי פריך, איולי ברביקיו,  קטשופ פלפלים 71 ₪ 

הירקון 121 א, טיילת תל אביב חוף גורדון.

לולי מארחת את פטרון (צילום: איתמר גינזבורג)
לולי מארחת את פטרון (צילום: איתמר גינזבורג)

מסעדת אוליברי 
מסעדת אוליברי מתחדשת בתפריט שכולו מכתב אהבה לסיציליה. המוסד האיטלקי הוותיק עושה מחווה למטבח האיטלקי המגוון והעשיר עם מנות מיוחדות וחומרי גלם המאפיינים את האזור הדרומי, שפיתח במשך דורות שפה קולינרית ייחודית. השף יחיאל מליחי בחר להעמיק את היכרות הסועדים לתוך השפע הסיציליאני - דרך מנות אוכל רחוב ייחודיות, דגה ומאכלי ים בהכנה מסורתית ותיבול מקומי שנולדו מהמפגש הרב תרבותי שבאי.

עם המעבר ללוקיישן חדש ובו מטבח רחב ידיים המאפשר טאבון אבן איטלקי, חדר פסטה רחב ידיים וגריל ג'וספר המשיך השף יחיאל מליחי לפתח את השפה הייחודית של מסעדת אוליברי שהתאפיינה בזיקה לסיציליה מיום הפתיחה. בין היתר ניתן למצוא במקום פיצות בסגנון סיציליאני מבצק עשיר בדורום, שיפודי ים (ארוסטצ'יני) בנוסח דרום איטלקי, קנולי ופסטות בעבודת יד, מוצרי שרקוטרי בסגנון איטלקי המיוצרים ומיושנים במקום ועוד קלאסיקות איטלקית בביצוע מודרני.

שדרות שאול המלך 23, תל אביב

תפריט קיץ סציליאני באוליברי (צילום: אמיר מנחם)
תפריט קיץ סציליאני באוליברי (צילום: אמיר מנחם)

מסעדת סיטארה
מסעדת סיטארה במתחם סי אנד סאן והשף מוסעב אבו הדוואן מסדרים לכם דיל מהחלומות: תפריט שקיעה במחיר משתלם, דרינקים במחירים אטרקטיביים ונוף קו ראשון לשקיעה שיורדת על חופי תל אביב. תפריט השקיעה יוגש בימי ראשון-חמישי בין השעות 17:00-20:00. 

הארוחות כוללות אופציה לכוס יין ממבחר יינות  של יקב רמת הגולן במחיר אטרקטיבי לרגל 40 שנה להקמתו/ קוקטייל מרענן קיצי על בסיס בלוודיר ופירות יער/ כוס מבעבע קל שנדון מבית היוצר של מואט ושנדון. 

רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן, תל אביב

תפריט שקיעה בסיטרה (צילום: פיקסל גרופ)
תפריט שקיעה בסיטרה (צילום: פיקסל גרופ)

גרציא ביסטרו שבקיבוץ העוגן
גרציא ביסטרו שבקיבוץ העוגן, עבר לאחרונה שינויים. בחודשים האחרונים, עבדו בגרציא על שיפוץ והרחבת החצר והגינה הקסומה שלהם, נוספו שולחנות, דקורציה, תאורה המשווה לגינה נופך קסום ונעים לישיבה ושעות הערב התרחבו

השפית והבעלים מיכל גרציאני, והשפית בפועל גיל בר יוסף (שעבדה עם רושפלד ושטרית) יצרו תפריט ערב מבריק – עם מנות טובות ועשירות בטעמים, כמו ביסק סרטנים, שייטל יווני, מסאחן, צלע לבן, קלאמרי באוזו ועוד.

קיבוץ העוגן, ראשון -חמישי 9.00-23.00 שישי 8.00-15.00 שבת אירועים פרטיים.

גרציא- תפריט ערב (צילום: גיל אבירם)
גרציא- תפריט ערב (צילום: גיל אבירם)

"מרלן" מגיע לתל אביב
יותר משש שנים אחרי שהקימו בר קטן-גדול במרכז גבעתיים, ועם כל השיעורים החכמים שלמדו ממוקד משלוחי ההמבורגרים שלהם בכיכר רבין, מתקדמים דותן כהן ויוחאי טל לדבר הבא מבית "מרלן" - ביסטרו-בראסרי ישראלי, שהוא כל מה שטוב בבר ההוא, וכל מה שעבד במזללה ההיא. ביחד.

"מרלן" החדש, בפינה האסטרטגית של המלך ג'ורג' ושדרות בן ציון, הוא בר שכונתי במובן הטוב של המילה ומזללת בשר במובן היותר טוב של המילה, מקום גדול שאפשר לשבת בו נוחות, שהחליט להעלות את רמת האוכל והאלכוהול לאזורי מוסדות צרפתיים קלאסיים, להרחיב עם מנות ראשונות מצוינות, ולא לשכוח לרגע מאיפה הוא בא, ובעיקר לאן הוא הולך. זה אומר קוקטיילים ואווירה, סאונד נכון ותאורה נכונה, בר לשתות בו וכיסאות לאכול בהם. המבורגרים, אבל ממש לא רק.

מרלן, המלך ג'ורג' 46 פינת שדרות בן ציון 2, תל אביב

''מרלן'' מגיע לתל אביב  (צילום: נעם פריסמן)
''מרלן'' מגיע לתל אביב (צילום: נעם פריסמן)