מסעדת "אלנה" שבמלון דה נורמן בתל אביב, ביחד עם איש הקולינריה, דויד קישקה, תארח ביום שלישי הקרוב את השפים ממסעדת "דיספרוטר" (Disfrutar) הקטלונית. השפים שמחזיקים בשני כוכבי מישלן, צפויים לפתוח את האירוע עם תחילתו של הערב, בשעה 17:00. 

דרמה בעולם הקולינריה: האם כוכב המישלן הראשון יגיע לישראל?
אנטריקוט לנתניהו? הכירו את המסעדה שתארח את ערב הגיבוש של הקואליציה

הביקור הלא שגרתי של מחזיקי כוכבי המישלן בישראל, מגיע על רקע ההערכה כי הכוכב הראשון קרוב מאי פעם לנחות בישראל. במהלך החודש שעבר, נפוצו שמועות שנציגי מישלן הגיעו לארץ, ובחנו מספר מסעדות שונות, ואת ההיתכנות כי אחת מהן תזכה לכוכב היוקרתי. 

אז מי ייקח את הכוכב?
השאלה הגדולה היא האם המסעדות הצפויות כגון OCD, היבה וג'ורג' וג'ון יהיו הראשונות או שדווקא המישלניסטים שכן מחפשים את השונה ילכו על אופה המשלבת גם מטבח טבעוני גבוה וגם שפית פורצת דרך או שדווקא הם ילכו על מסעדות המשלבות אוכל עם השפעות ערביות כגון אנימאר או בכלל יחפשו מקומות יותר בסגנון הבסטה. לצד כל אלו, יש כמובן את הוויכוח הקבוע האם הם יתקעו בתל אביב או ינדדו לרחבי הארץ בחיפוש אחר מקומות מיוחדים (כגון רוטנברג המדהימה),  ובל נשכח את גל המסעדות המדהימות של דור הטבחים החדש שנפתחו פה.

רמז לבאות? השפים ממסעדת ''דיספרוטר'' (צילום: יחצ)
רמז לבאות? השפים ממסעדת ''דיספרוטר'' (צילום: יחצ)

בכל מקרה הולך להיות פה מעניין, ויש מצב שיהיה פה גם לוהט ועצבני ולא רק בגלל גל החום, כמו בתחרות הפיפטי בסט שגררה היעלבויות אישיות ולא מעט השמצות, אני צופה שגם הפעם יהיה פה מעניין כמו תמיד.