מלון The Jaffa פותח את מסעדת ג'יארדיניו
לאחר תקופה ארוכה של ציפיה, מלוןThe Jaffa   חונך מסעדה ים תיכונית חדשה וקסומה עם תפריט מסקרן של השפים שחר ביטון ושף בר צנגר (לשעבר מסעדת דלאל)  שהביאו את נמל יפו לצלחת עם תפריט עשיר ומושקע שלא תמצאו בהרבה מקומות- תוסיפו לזה גינה מהממת ביופיה וקיבלתם שעתיים של שלווה קולינרית.

טבעונים? מצאנו לכם את הפיתרון המושלם לראש השנה
אנטריקוט לנתניהו? הכירו את המסעדה שתארח את ערב הגיבוש של הקואליציה

בין המנות: מרק אפרסקים, גרניטה תפוזים וריקוטה פרסקה /  סביצ'ה טבולה של אנטיאס/ סשימי דג נמל יפו ופרי קיץ ישראלי / דגי רשת פריכים uחמאת עגבניות וערק / לוקוס בתערובת תבלינים מקומיים קרם דלעת, לחם תימני וקרם פרש / חצי עוף חופש צלוי במעטפת בצק / נתח רמת הגולן מהקצביה ועוד
להזמנת מקומות :  טלפון הזמנות  03-5042000

ג'אפפה הוטל (צילום: אנטולי מיכאלו)
ג'אפפה הוטל (צילום: אנטולי מיכאלו)

מסעדת ונוס - תנור ים תיכוני
ונוס ממוקמת בפינה קסומה בכיכר נגה המתחדשת. אנשי קבוצת סן רמו (איטלקיה בפשפשים, קזינו סן רמו ובר היין קנטינה סן רמו) חשקו זמן רב בספוט הקטן על שדרות ירושלים ולאחר שיפוץ הם פתחו במקום את 'ונוס – תנור ים תיכוני' המציע פתיחת שולחן קז'ואלית עם אוכל ששואב השראה מאיטליה, ארצות אגן הים התיכון וכמובן יפו האהובה.

את התפריט בנה אבנר לסקין, שף המתמחה באפייה ובצקים בו הוא יציע פיצות בסגנון מסורתי מבצק מחמצת, בעלות קראסט מתפצח ובצק ש"מחזיק את התוספות", מגוון מנות המבוססות על ירקות ועלים מקומיים, דגים נאים וצרובים, פירות ים, ואף לזניה קלאסית. כמעט כל המנות מקבלות טיפול כזה או אחר בתנור, ומכאן הטאג-ליין תנור ים תיכוני. לדוגמה:  שומר צלוי בהדרים לאבנה, נענע (38 שקלים); קלמרי צרוב, גרגירי חומוס, ברוקולי, יוגורט כבשים (64 שקלים); אסאדו וכרישה קונפי בציר בקר וחמאה (68 שקלים).  לצד האוכל יוגשו מגוון קוקטיילים ויינות מקומיים.

לרגל הפתיחה, מציעים בונוס שעות שמחות בין השעות 16:00-19:00, עם 30 אחוז הנחה על כל הפיצות. ונוס תנור ים תיכוני שדרות ירושלים 5, 077-9800350

ונוס תנור ים תיכוני -  פיצה פפרוני (צילום: תומר מאיה)
ונוס תנור ים תיכוני - פיצה פפרוני (צילום: תומר מאיה)

TASSA – בית אוכל ומוזיקה חיה בדרום תל אביב
פרי אטיה ושרגא בר הבאים מעולם המוזיקה הקימו את "כישור בית תרבות תעשייתי", אייל לוי, שהוא איש העולם הגדול וחובב נלהב של אוכל טוב, הצטרף לפרוייקט ופתח במקו את TASSA  - בית אוכל, שתייה ומוזיקה חיה, שמשלים את התמהיל המשובח של "כישור - בית תרבות תעשייתי”. אל המקום הצטרף השף שחר לוי (השובך), שייעץ לתפריט ואת השף אשר שמולביץ' (ני-שי) שהינו השף בפועל.

תפריט האוכל ב TASSA, קטן ומוקפד לצד תפריט אלכוהול מושקע שמתאים לבילוי של מוזיקה טובה. בין המנות: מסבחת אחו בלאנקו /  טרטר דג ים/ ; נשיפת הזאב - פוקאצ'ה, רוטב עגבניות, צ'דר, קבנוס ציידים ופפרוני /  הנוקנוקייה - נקניקיית גאודה טימין, חרדל, כרוב בייתי וצ'ילי מוחמץ / תפוחס - תפוחי אדמה באטר בתנור, חילבה, ג'ינג'ר יבש, סלסת עגבניות נענע, וטחינת שום שחור ועוד.
במוזיקה, TASSA  מספקת שתי חוויות: הופעות אמנים צעירים בכניסה חופשית השנייה - הופעות בתשלום של אמנים ממגוון הקשת המוזיקלית 

הייסוד 4 תל אביב |  054-6789510 שני-שבת מ 19.00 | 

TASSA (צילום: שניר (סופגי) גואטה)
TASSA (צילום: שניר (סופגי) גואטה)

הפריקסה של חיימיקו מגיע לתל אביב 
את הסניף השביעי של רשת הפריקסה המליחה, החליטו סוף סוף לפתוח בתל אביב. גם כאן תמצאו תפריט מגוון הסובב סביב הפריקסה  המפורסם של חיימיקו וקיימות גם אופציות צמחוניות וטבעוניות- הכול עובר דרך שמן רותח, אך לדברי חיימיקו יש פטנט במתכון סודי, כך שהפריקסה לא סופח הרבה שמן ועם זאת יוצא תפוח וקריספי בחוץ ונימוח מבפנים.

השוס בתפריט הוא הבוריקסה: בוריק כשבתוכו ביצה/תפו"א בפריקסה, אליו משדכים מגוון ירקות וגם מטבלים - מטבוחה, צ'ירשי, רוטב פלפלים, לימון כבוש ועוד...שכבה על שכבה, כשלדברי המכורים זה ביס מהסרטים כאשר בכל ביס הבוריקה מתפצחת אל חלל הפה וכל התוספות משתחררות במלוא ההנאה. מנות נוספות:  בוריקסה שקשוקה (38 ₪) וגירסה מתוקה לקינוח- בוריקסה בננה לוטי (בננה מקורמלת עם בוטנים, קוקוס, סירופ שוקולד ווניל- 27 ₪) ועוד.

הפריקסה של חיימיקו-  כשרות בד"צ בית יוסף סניף קינג ג'ורג' 81 ת"א.

הפריקסה של חיימיקו (צילום: דניאל לילה)
הפריקסה של חיימיקו (צילום: דניאל לילה)

ORGADO - מסעדת ביסטרו חדשה במחנה יהודה 
מסעדת הביסטרו ORGADO פועלת בשוק מחנה יהודה בהובלת השף קובי קחלון, מגישה תפריט עשיר, כשר ומגוון של מנות פיוז'ן על בסיס חומרי גלם טריים ועונתיים הנרכשים מדי יום בשוק מחנה יהודה הצמוד. 

אורגדו פתוחה בימים א'-ה' החל מהשעה 12:00 ומגישה תפריט מותאם לארוחת צהריים, בשעות הערב מתחלף את התפריט ומוגש תפריט ערב עם שלל מנת מיוחדות שישתלבו מעולה עם כוס יין או קוקטייל טוב. בימי שישי מוגש תפריט צהריים מיוחד ובמוצ"ש תפריט ערב לסגירת השבוע.

בין המנות: סיגר שקדי עגל ופרגית/  ביס בורגר מנתחים מובחרים/ קבב דג על קרם שקדים ₪73, פריקסה טלה מפורק ברוטב טריאקי ביתי/ פילה סלמון ברוטב וויסקי דבש ושום 

אורגדו (צילום: יחצ)
אורגדו (צילום: יחצ)

כתובת: רחוב יפו 110, שוק מחנה יהודה. כשר למהדרין.