בימים שבהם הקיץ מגיע לאט לאט לסיומו, עלינו להתחיל להיערך לתקופת הסתיו והחורף. על מנת לשמור על בריאותנו גם במהלך החודשים הקרים יותר, ישנם מספר מזונות מומלצים שיסייעו רבות בכך. 

יצאנו לבדוק: האם זו הבשורה הגדולה שנקבל בשנה הקרובה בת"א?
לא תאמינו מה הסיבה: מסעדת שני כוכבי המישלן שתיסגר בקרוב

חמוציות
"חמוציות הן פינוק נפלא, שמספק גם נוגדי חמצון", ציין ד"ר דיוויד ג'נטיל, רופא לרפואה אינטגרטיבית בניו יורק. עוד הוסיף: "הם מכילים גם רכיבים שמסייעים בהפחתת תדירות הזיהומים בדרכי השתן. 

הוא המליץ על שימוש בחמוציות כתוספת במהלך ארוחות, או אפילו לאכול אותן יחד עם יוגורט כקינוח. עוד ציין, כי לחמוציות ישנה השפעה חיובית על בריאות הלב ושמירה על כולסטרול נמוך. 

תפוחים
כולנו מכירים את התפוחים, שמסייעים להגנה מפני מחלות לב וכלי דם. אחר ממחקרי העת שפורסמו, הראה כי צריכה של תפוח אחד בלבד ביום, עושיה לסייע בהורדת הכולסטרול.

"תפוחים נהדרים לניקוי שיניים בפה בזמן שאנו לועסים אותם", ציין אחד מעורכי המחקר והוסיף: "הם גם שימושיים כחטיפים, כקינוח ואפילו כחלק מארוחות שונות". 

דלעת
דלעת יכולה ליצור ארוחות משפחתיות טעימות ובריאות במיוחד. דוגמאות כמו דלעת צלויה, מרק דלעת וזרעי דלעת, יכולים להיות טעימים ובריאים במיוחד. הדלעת המוסה בסיבים וויטמינים, וברוב המקרים היא דלת קלוריות. 

בטטה
אין ספק שבטטה היא אחד המזונות שלא כדאי לכם לפספס במהלך העונה הקרובה. הבטטה מכילה ויטמין A בכמות גבוהה במיוחד, אף יותר מבתפוח אדמה. 

הבטטה קלה במיוחד להכנה ולא דורשת מאמץ רב. בנוסף לצבע שהיא מביאה איתה לכל ארוחה, היא מסייעת גם להתמודדות עם בעיות סוכר בדם.