אמפנדס ארגנטינאי במבחר מילויים, שניצל בחלת שבת, מאכלים תימניים אסלים או אולי בכלל אסאדו מעושן – כל זה, ועוד כמה דוכני אוכל, יככבו בפסטיבל האוכל לרגל חגיגות עשור למתחם הקניות סטריט-מול ברמת ישי.

ברביעי וחמישי הקרובים (28-29 ספטמבר) מוזמנים ההמונים בפסטיבל האוכל הענקי, עם דוכני אוכל מגוונים ומתחם פוד טראק מטורף. לצד כל זה ייהנו המבקרים גם מסדנאות לילדים ללא תשלום, מתחם אלכוהול מפנק ואפילו הופעה של להטוטי אש ואורות, יחד עם הופעה של אמן המוזיקה אלקטרונית JATO. הכניסה לפסטיבל חופשית לכולם.

עשור חלף מאז שנפתח מתחם הקניות הגדול של עמק יזרעאל, הסטריט-מול ברמת ישי, מרכז בילוי ושופינג ייחודי הנמצא בלב השדות המוריקים של עמק יזרעאל. הסטריט-מול מעוצב כרחוב ססגוני ומזמין ולאורכו חנויות, דוכנים ומוקדי פעילות ועניין. העיצוב הייחודי בא לידי ביטוי בכל פרט ופרט החל מבחירת תמהיל החנויות, דרך סביבת הבילוי והשופינג ואפילו עד לחניון הוורוד.

פסטיבל אוכל  (צילום: צחי קבנשטיין)
פסטיבל אוכל (צילום: צחי קבנשטיין)

בהנהלת המתחם החליטו לציין את המאורע עם יומיים שלמים של פינוק לתושבי עמק יזרעאל והסביבה וכל זה רגע לפני תחילת חג סוכות. באי הפסטיבל ייהנו ממגוון ענק של דוכני אוכל מכל הסוגים והמינים במחירים שווים לכל כיס, מתחם פוד טראק ענק, מתחם אלכוהול וכמובן סדנאות לילדים והורים כמו סדנת גרפיטי (יום ד' בין השעות 17:00-20:00) וסדנת קרקס ולהטוטנות (יום ה' בין השעות 17:00-19:00). גם לקהל הבוגר דאגו עם הופעה מיוחדות של להטוטני אש ואורות יחד עם הופעה של אמן המוזיקה האלקטרונית JATO (חמישי החל מ-20:00). חשוב לציין כי הכניסה לפעילויות ולמתחם הפסטיבל היא בחינם .

בנוסף, ייפתח במתחם גם בר יין שקט, רומנטי ומיוחד שיגיש מבחר ענק של יינות לצד פלטות של גבינות איכותיות, ובצד השני של המתחם תמצאו חנות פופ אפ מושקעת ביותר של משתלות יגור. האירוע יתקיים בקומה ה-1 (קרקע) של מתחם הסטריט-מול וישתתפו בו כל חנויות המתחם עם קרנבל של מכירות. מתחמי האוכל יפעלו בימים רביעי וחמישי בין השעות 16:00-23:00 .

אפרת שבתאי, מנכ"לית מתחם הסטריט-מול: ''מתחם סטריט-מול רמת ישי חוגג עשור בהפקת ענק, ואני מזמינה את כל תושבי עמק יזרעאל והסביבה להגיע ברביעי וחמישי לסטריט-פארטי, פסטיבל האוכל הגדול של העמק וליהנות ממגוון ענק של פוד טראקים, דוכני אוכל ואלכוהול לצד פעילויות לילדים והורים ועוד הרבה הפתעות, שיהיה חג שמח".