עוד לא התאוששתם מראש השנה וכבר אתם מנסים למצוא עיסוקים לחול המועד? תנו לנו לעזור לכם. סידרנו לכם רשימה של מסעדות נהדרות שישמחו להתמודד עם הילדים שלכם, להגיש להם אוכל טעים ואפילו למצוא להם עיסוקים בזמן שאתם נהנים מהקפה - או היין לרציניים מבינכם. חג שמח 

פיסה של טבע בעיר- גן סיפור
עם שפע של סניפים בכל הארץ– גן סיפור זו לחלוטין המסעדה הכי ידידותית לילדים בארץ וכזו שמספקת להם שפע של פעילויות ואווירה לצד טבע ומנוחה להורים.

המאבק על הבכורה: הוויכוח חוצה המדינות בנוגע לצ'יפס
גם דניאל פרץ כבר טעם: פסטיבל הבירה המסורתי מגיע לישראל

בכל סניף של גן סיפור תמצאו משהו שמשדר טבע וחופה- מאגם קטן דרך מדשאות ועד גני שעשועים ופעילויות שונות לילדים, משעת סיפור, דרך עבודות צביעה ועד הפעלות. כמו כן המקומות ידידותיים לבעלי החיים שלכם.

מה אוכלים: טוסטים של בית, פסטות שמותאמות לטעמי הילדים,שניצלונים קריספיים עם צ'יפס, פיצה פיתה שגם המבוגרים אוהבים וכמובן מלא מתוקים עם קצפת משוקו ועד וופל בלגי.
המבוגרים יהנו ממזטים, פוקאצ'ות, שקשוקות ופסטות לגדולים.

גן סיפור  (צילום: יחצ)
גן סיפור (צילום: יחצ)

 איפה? חולון, הוד השרון, ראשון לציון, הרצליה, קרית אונו, ירושלים ואשדוד- כנסו לאתר כדי להתעדכן  www. Gansipur.co.il

מהבריכה למוזיאון ואז לפיצה // סילו חולון
פארק פרס הוא אחד המתחמים הכי כיפיים לבלות בהם גם כילד וגם כמבוגר. יש בו אגם ענקי עם סירות להשכרה, מוזיאון הילדים, פארק מים, החלקרח ועוד מלא דברים. לא פחות מזה יש בו את סילו, מסעדה איטלקית עם שפע ענק של פיצות, פסטות ומנות מיוחדות שכולם יהנו .

מה אוכלים: פיצה ופסטה קודם כל וזה בזכות הטאבון הענק שנמצא במרכז המסעדה ומפיץ ריח מטורף. בתפריט הילדים יש שניצלונים, פסטות, פיצה וחזה עוף ולמבוגרי יש מגוון עשיר של מנות איטלקיות קלאסיות ומודרניות כולל בראנץ מושחת בסופ"ש.

איפה: פארק פרס, מתחם לה פארק חולון

וופל בלגי והיסטוריה  // קפה תומאס בקיבוץ כפר מסריק
בין חיפה לעכו שוכן לו קיבוץ שקט ונעים היסטוריה של מותג שכולנו מכירים טוב כמעט בכל בית בישראל, 'נאמן פורצלן' וממש ליד הגלריה ההיסטורית של המותג, נמצאת לה עגלת תומאס שבה תמצאו מגוון רחב של מאפים מבית קורון פטיסרי שגם הילדים וגם המבוגרים יהנו מהם. 
הילדים יהנו מסדנאות וסיורים שיתקיימו בחול המועד: סדנת יצירה שבמהלכה יציירו על צלחת של נאמן פורצלן (עלות צלחת לילד וגם למבוגר -30 ₪), סיורים בסנדלריה האותנטית, שכוללים מפגש מרתק עם אברמל’ה הסנדלר, ביקור בתערוכת נעמן פורצלן, מפעלו האגדי של כפר מסריק וביקור בגלריית מוניו בתערוכה “מראות התנ”ך”, בה מציגים 25 אמנים יצירות מגוונות בשלל נושאים וחומרים. 

מה אוכלים: הגדולים שותים קפה ואוכלים קרואסון והקטנים שוקו וסנדוויץ עשיר או וופל בלגי.

הסיורים ללא עלות, אך מותנים בהרשמה מראש ויתקיימו בימי שישי בשעות: 10:00 ו- 11:00 ובימי שבת בשעות: 10:00, 11:00 ו- 12:00,  לינק להרשמה ללא עלות לסיורים בשישי ושבת: https://store.shimur.org/kfarmasaryk?SelectedDate=22/09/2023

איפה: קפה תומאס, קיבוץ כפר מסריק.

קפה תומאס כפר מסריק (צילום: שאדי מקלאדה)
קפה תומאס כפר מסריק (צילום: שאדי מקלאדה)

קומבינציה משפחתית במסעדת פיאנו פיאנו יקנעם
מסעדת פיאנו פיאנו הוותיקה ביקנעם כבר יודעת  לעבוד עם משפחות וילדים רעבים כל השנה. בחול המועד החליטו במסעדה לדאוג לכל המשפחה והשיקו תפריט קומבינציה משפחתית בעלות של 260 שקלים בלבד המיועד ל-4 אנשים רעבים . במסגרת הארוחה ייהנו הסועדים מ: מ-2 מנות עיקריות (ממבחר הפסטות/סלטים/פיצות אישיות) + 2 ארוחות ילדים + קינוח. לגמרי סגרו לכם פינה .

איפה: פיאנו פיאנו קניון G-6 יקנעם – 04-9121912, * לא כשר.

ארוחות משפחתיות בפיאנו פיאנו יקנעם (צילום: זיו חזוט)
ארוחות משפחתיות בפיאנו פיאנו יקנעם (צילום: זיו חזוט)

מסעדה בתוך גן שעשועים // הניה כפר סבא
הניה הוא בית קפה חמוד ורגוע שממוקם בתוך מרחבי דשא, עצי פיקוס וגן שעשועים- מה שמבטיח הוצאת אנרגיה לילדים בזמן שאתם שותים קפה.

מה אוכלים: אין במקום מנות מורכבות מידי והכל מבוסס פחמימות ומנות קטנות. אבל יש מגוון כריכים ומתוקים וכמובן טוסטים שכולם אוהבים.

איפה: מעפילים 7, כפר סבא, בפינת הגינה הציבורית 

הניה (צילום: יחצ)
הניה (צילום: יחצ)

כל המשפחה מתפנקת // מסעדת תמרלין, עמק יזרעאל
בלב העמק, מול נוף עוצר נשימה של שדות נהלל בשיא תפארתם מציעים במסעדת תמרלין (נהלל) חוויה של אוכל טוב, בשר מעולה ומעדניה שנותנת כבוד לתוצרת חקלאית מקומית וילדים יש מרחבים לשוטט בהם ולהתרוצץ.

מה אוכלים:  לרגל חול המועד מזמינים במסעדה את המשפחות להגיע לסוכה המקושטת למול שדות העמק ובכל הזמנה של 3 ארוחות ילדים תקבלו גם מנת גלידה במתנה.

איפה: מסעדת תמרלין בנהלל. טלפון- 0777242042 

תמרלין (צילום: ירון ברנר)
תמרלין (צילום: ירון ברנר)

לשחק בדשא - בנחלה נהריה
בלב מטע פקאן בשכונת רסקו החקלאית שבנהריה, שוכנת מסעדת בנחלה, מוקפת גינה קסומה ופינות חמד לישיבה, מתקנים ובימבות לילדים, כל שנותר לכם זה להנות מכוס יין בזמן שהקטנים משחקים בדשא.

מה אוכלים: בנחלה היא מסעדת בראסרי קלאסית וכשרה עם שפע של מנות שכולם אוהבים, פסטה, המבורגר ושניצל לילדים לצד דג, סטייק וסלטים להורים. במקום שני מטבחים, בבקר חלבי ומהצהריים בשרי.

נחלה (צילום: באדיבות המקום)
נחלה (צילום: באדיבות המקום)

גן שעשועים בתוך המסעדה- אבו צאלח // צומת עמיעד
בדרך לצפון תמיד מחפשים מקום לעצור, לאכול וקצת לנוח- מסעדת אבו סאלח היא שוס לא רק בגלל האוכל אלא בעיקר בגלל גן השעשועים הממוקם בתוך המסעדה כחלק מהחלל, ובמרחק הליכה יש גם פינת חי , מה שמספק להורים שקט ואת היכולת לשחרר את הילדים לשחק בזמן שהם אוכלים ובלי לדאוג שהם יעלמו לכביש.

מה אוכלים: אוכל  גליל ערבי. שפע של סלטים ומנות בשר. הילדים יקבלו את השניצל – צ'יפס  שלהם או את השיפוד פרגית בזמן שההורים יהנו מסינייה ובשרים קצת יותר רציניים.

איפה: סניף ראשי, צומת עמיעד, תחנת דלק עמיעד

שמח בגן // ג'וי גארדן רמת גן
בית הקפה הקסום הזה ממוקם בלב הפארק הלאומי ברמת גן, מוקף דשא ירוק עז, אנשים מטיילים ויש אפילו אגם ברווזים. תוכלו לתת לילדים שלכם להתרוצץ ולשחק במתקנים או להאכיל את הברווזים ואז להתפנק בבית הקפה 
מה אוכלים: ארוחות בוקר שונות ואפילו ארוחת בוקר רק לילדים, מגוון עשיר של פסטות, מנה נהדרת של כמה סוגי צ'יפס שכל המשפחה תהנה לזלול, ראשונות ומלא מתוקים וכמה קוקטיילים קרירים להרגעת הלחץ של ההורים..

הפארק הלאומי, רמת גן, פתוחים כל השבוע, בשישי עד ארבע.