כן, אני מרשה לעצמי לומר את זה, לדעתי אופה, המסעדה הטבעונית פורצת הדרך של השפית שיראל ברגר תזכה לכוכב או לפחות תהיה מהמסעדות שמישלן יציעו לאופציה לכוכב. הזכיה האחרונה של המסעדה בפיפטי בסט באבו דאבי כ"אחת לשים אליה לב", סיפקה הצצה לייחודיות של אופה שכל ארוחה שלה היא מסע קולינרי מרתק אל חומרי הגלם.

לא תקחו ביס? הבשורה החדשה והמפתיעה של ג'קי אזולאי
מגיע בהופעת אורח: ככה עוד לא ראיתם את השף יונתן רושפלד

אבל, כיאה למסעדה יוקרתית המחיר לארוחה הוא לא זול, והנה עכשיו, משיקה השפית פופ אפ קליל וכיפי המביא מנות מהמסעדה בעד 50 שקלים, מה שמספק הזדמנות מעולה לחוות את היד המיוחדת של שיראל ולהנות ממנות מגניבות במחיר שפוי.

שיראל ברגר (צילום: אביב שוקרי)
שיראל ברגר (צילום: אביב שוקרי)

מה אוכלים?
לנוסטלגיים שביננו תוגש נקניקיית הגזר המיתולוגית מהתקופה של שיראל במסעדת מיס קפלן, הפעם בבאן רך עם איולי, בצל מוחמץ וחסה (45 ש"ח), שניצל מפטריית רעמת האריה בבלילת קוג׳י ותירס מותסס, הוטסוס ואיולי פופקורן שאותו אפשר לקבל על פרנץ' טוסט מלחם תפוחי אדמה ברוטב ברביקיו עם אבוקדו וסלט קולסלאו (52 ש"ח), צ'יפס מתפוח אדמה מותסס (32 ש"ח), בטטה לבנה שרופה על גחלים עם קציפת יוגורט שקדים ועשבים (42 ש"ח), וכמובן משהו מתוק- גלידת שקדים וונילה וידה, קרמל, עוגיית מיסו שקדים (35 ש"ח). 

מה שותים: אני מאוהבת במרגריטה החריפה שלהם, במקום ישנם מספר קוקטיילים במחיר של 42 שקלים, אותם תוכלו לשתות מתוך צנצנות השימורים הענקיות שהמסעדה מחזיקה, אז תתכוננו למשהו שמח וטעים במיוחד, בין הקוקטיילים: פאמפקין ספייס על ג'ין, ליקר דלעת הום מייד ותבלינים חמים / פיגם פיגם על ג'ין עם ליקר מלון, ביטרס ותמצית פיגם / קוקטייל פיטגנו על טקילה וליקר  ועוד.

מתי: בתאריכים 27-28.9 בשעות 18:00-00:00, ב-29.9 בין 12:00-16:00, לכל אורך חול המועד (1.10-5.10) בין השעות 18:00-00:00, ויסתיים ביום ו', 6.10, בין 12:00-16:00.
איפה : החלוצים 8