בתחילת אוקטובר השיקה רותי  ברודו את הבראסרי החדש במלון החדש שלה ברוטשילד – רוטשילד 48 בראסרי, ואז הגיעה אותה שבת ארורה וסגרה לכולנו את התקווה בפרצוף.

איבד את זה: הצביעות של מאיר אדוני זועקת לשמיים | דעה
"אם צריך נפסיד כספים בשביל שננצח": המסעדן מאשדוד במסר ברור לממשלה ולצבא

חודשיים אחרי, עם פחות רעש וצלצולים, נפתח בראסרי רוטשילד מחדש והפעם בתקווה שלא ייסגר שוב ואיך שנכנסנו הרגשנו כמה התגעגענו. קודם כל הבר, אותו פס עץ שמכיל בתוכו מלא סיפורים וסיטואציות, הבר עליו כולם רוצים לשבת כי הוא הכי מגניב, הבר הזה נמצא פה במלוא הדרו ואולי אפילו יותר מרשים מהקודם. 

התגעגעתי לרחש העדין הזה של אנשים אוכלים, של קרקוש מזלגות בצלחות, של התנועה-ריקוד שיש לצוות המעולה של הבראסרי שמרגיש כאילו הם יכולים הכל, של מנות מטורפות ומגרות שעוברות מעל הראשים ובעיקר של שירות וקלאסיקה. והכי חשוב- במשך שעתיים, הרגשנו כאילו הזמן עצר מלכת והכל עוד שפוי.

בראסרי רוטשילד נפתח מחדש  (צילום: צילום מסך)
בראסרי רוטשילד נפתח מחדש (צילום: צילום מסך)

את המטבח מוביל השף אוהד סולומון, שגם השף שחתום על התפריט של המסעדה בקומת הלובי. אוהד המשיך את הקו המוכר של הבראסרי, עם מנות קלאסיות ומוכרות לצד משחקים עם טעמים אוריינטלים כגון קארי ופאקורה מופלאה.

אם תלכו על העסקית תקבלו ארבעה פתיחים נוספים במחיר העיקרית: פוקאצ'ה שמנמנה, סלט עוף מטריף עם איולי קארי, באבא גנוש עם חומוס קלוי וצלוחית חריפים עם סלסת שקדים. 

אם תחליטו לא ללכת על עיסקית או להוסיף לה כמה מנות אז תמצאו בהתחלות מנות נהדרות של את סלט הקיסר המפורסם של הבראסרי, קרפצ'יו דג משתנה, אניולטי תרד מענגים עם  ריקוטה וגבינת עיזים בחמאת עגבניות וגם עגבניות עם מוצרלה מהמחלבה של רותי בעצמה.

רותי ברודו והשף אוהד סלומון (צילום: אסף קרלה)
רותי ברודו והשף אוהד סלומון (צילום: אסף קרלה)

את הקריצה של אוהד רואים גם במנות של ההתחלה אבל בהחלט  גם בעיקריות, נכון שיש פה את הקלאסי, ההמבורגר המפורסם נשאר עם שינוי בתערובת הבשר, גם את ההמבורגר ביין על הפירה המושלם של הבראסרי תמצאו פה אבל לצד הקלאסיות אני הייתי ממליצה להתפרע קצת ולנסות את השניצל מוסר הים שהגיע כנתח דג בפריכות מטורפת או את פסטת הבוקטיני בחמאת אריסה עם שרימפס וכמובן את שיפוד הצ'יקן טיקה בקארי המלזי המצוין. אוהד מביא טעימה מהמסעדה שלו למעלה וזו הזדמנות נהדרת להינות מהיד המצוינת שלו.

מחיר העיקריות נע בגבולות 98-72 שקל למנה, מלבד הפסטה שרימפס  והסינטה. שזה תוספת כל ההתחלות הופכת לעסקה משתלמת במיוחד.

לכל הטוב הזה מצטרפים קוקטיילים קלילים וכוסות יין במחירים כיפיים ורותי ברודו מצליחה שוב לספק אסקפיזם מהודק גם בתקופה שלהינות מאוכל מרגיש לא בסדר.

יש פה מחירים טובים, איכות בלתי מתפשרת ואווירה בעיקר אווירה שממש עושה טוב על הנשמה.

רוטשילד 48 תל אביב, שבת וראשון סגור