פופ אנד פופ מזמן התברגה כמסעדה של עשירון עליון, העיצוב הגרנדיוזי, הצלחות הפרובוקטיביות, האומנות הבועטת מכל פינה והשואו שיש בכל מנה של השף המצליח שחף שבתאי, אבל הבראנץ' הוא חוויה מסקרנת. היה לי די ברור ששחף הולך לטמטם את החושים ולייצר חוויה ארוכה וגם המחיר לא הפתיע אותי, 180 שקלים לאדם. 

"ליבנו יוצא לאירועים": ארגון האוכל הבינלאומי בביטול דרמטי עקב המלחמה בישראל
המתכון המושלם לחורף: סחלב ביתי אמיתי

שנתחיל? כי זה הולך להיות ארוך. קודם כל אל תצפו לו לבראנץ' בסגנון מקושקשת, בנדיקט וסלמון כבוש. שחף בנה פה ארוחה גדושה במנות שכוללות בשר דגים ופירות ים, אל תדאגו יש פחמימות והכל עם טוויסטים אסייאתים לצד מטבחים מקומיים. המחיר אולי יעורר בכם עיקום אף אבל התוצאה, לא תחסלו את כל המנות. אני מבטיחה לכם.

הארוחה מתחילה בתהלוכה של מנות, כלאחר כבוד מונחות צלחות אחר צלחות, כ-10 מנות לא קטנות שהן לבד ימלאו אתכם וזה עוד לפני העיקרית שאתם צריכים לבחור. קולורבי על גחלים עם איולי חריימה; סשימי עם סרירצ'ה אבוקדו ושברי דוריטוס; סלקים עם סילאן וגבינת עיזים; שייטל וואגיו עם איולי מיסו, דים סאם פריך ממולא בסינטה ברוטב קוקוס, סלמון יקיטורי וקריספי בצל, טרטר בקר וצ'יפס כרוב, סלט מדהים של רצועות מלפפונים בסגנון אסייתי וכמובן מגש של פחמימות, כי אי אפשר בלי, בורקס פריך, מאפה גלילי עם תרד, קובנה ומין מאפה חמאה עם קרם שמיר.

פופ אנד פופ (צילום: אסנת גואטה)
פופ אנד פופ (צילום: אסנת גואטה)

תודו שיש פה הרבה אוכל. כדי להוריד קצת את האוכל אנחנו לקחנו קוקטייל של שבת כי החיים קצרים ממש וצריך להנות מהם. בעיקריות הבחירה נעה משרימפס בטמפורה, פסטה עם בר ים, לוקוס בקארי אדום, גם טלה ברביקיו סיטי, בריסקט וואגיו ועוד.עדיף שתבחרו לפני שתתחילו לאכול כי אחרי כל המנות האלו, המחשבה על עוד מנה לא תמיד עושה חשק.

החוויה עצמה מאד נהנתנית. נכון, זו ארוחה לא זולה ותצאו משם רוב הסיכויים עם כ- 400 לזוג וכנראה טיפה יותר כי אסור לכם לוותר על הקינוח תירס. אסור! אבל יש פה מלא אוכל, חלק מהמנות מעולות וחלק פחות, שחף משתמש לא מעט בכמהין, שהוא אהוב הישראלים, אני אישית לא אוהבת ושכחתי לומר. אבל בכללי יש פה ארוחה של שעתיים לפחות, ארוחה שמטרתה לענג, לתת כמה שעות של פינוק מוגזם וטעים. ויודעים מה, למה לא?

ואם הייתם בדילמה לגבי קינוח התירס אז קבלו את התיאור: קרם ברולה תירס, פופקורן מקורמל, קרמבל תירס, קרם חלב קורנפלקס ותירס מלוח מטוגן - גאד דאם כמה שזה מצויין. וממש לא מתוק כמו שזה מרגיש.

פופ אנד פופ. הארבעה 30, תל אביב. טלפון: 

03-7595000