אייל שני שאיכשהו תמיד יודע להמציא את עצמו מחדש בישראל השיק גלידריה חדשה בשם ''קסטה'', וכמו שבטח יכולתם לנחש, הקסטה הזו היא הכל חוץ מסטנדרטית. הגלידריה של אייל שני שותפיו מבטיחה (ומקיימת) לספק, טעמים מסקרנים וקצת פרועים שטרם טעמתם בגלידריות הרגילות,אורז קלוי, גויאבה, שומשום, תפוז דם, פרג לימון, לימון חלב, לבנדר דבש, חמאת מרווה, גלידת מרשמלו מדורה, גלידת ארל גריי, גלידת קרם פרש שמן זית ועוד טעמים  שרק אייל שני מסוגל להמציא ולנו זה יישמע נורמלי. 

יקרה ונהנתנית: האם מסעדת העשירון העליון מחזירה את ההשקעה? 
"ליבנו יוצא לאירועים": ארגון האוכל הבינלאומי בביטול דרמטי עקב המלחמה בישראל

הגלידה עצמה טרייה עשויה בעבודת יד במקום מחומרי גלם טריים ועונתיים, על הגלידה עבד שני יחד עם הסו-שף שלו, גיא ברטשניידר, במשך חצי שנה. במהלך התקופה רקחו השניים מגוון טעמים מרשים ואל דאגה יש גם שוקולד ו-ווניל. ומה עם הקסטה? השם הוא לא לחינם, גיר ושני יצרו  קסטה מפוארת (22 ש"ח) המורכבת מעוגיית שוקולד במרקם שמנמן ומושחת, ממולאת בגלידת וניל ושוקולד אולי בקול סטייל אבל עם הטאץ' של השף.

הקסטה של אייל שני  (צילום: אסנת גואטה)
הקסטה של אייל שני (צילום: אסנת גואטה)

וכמו אייל שני גם פה זה לא רק גלידה. קסטה היא גם מקום בילוי עם בר, מגוון יינות וחדר גלריה עם אמנות ישראלית מתחלפת . אנחנו ממש אהבנו. 

''השמועות על הגלידריה החדשה של אייל שני ועל הטעמים המוזרים גרמו לי לעמוד יחד עם עוד 30 איש בתור של חצי שעה כדי לטעום את הקסטה המדוברת והגלידה עצמה", אמר אחד האנשים במקום, שהגיע לטעום את הגלידה החדשה. 

מרשמלו שרוף ולימון חלב (צילום: אסנת גואטה)
מרשמלו שרוף ולימון חלב (צילום: אסנת גואטה)

אז מה במבחן הטעימה ? 
הגלידה עצמה במרקם אלוהי, כמו חמאה מוקצפת שנמסה ממש בפה ברכות מופלאה. הטעמים מספקים את התיאור שלהם אבל חלקם לא מאוזנים בעיני  כגון הלבנדר דבש או התפוז שם שהיה ממש מתוק . מצד שני הלימון חלב היה מופלא והמרשמלו השרוף היה כל מה שפינטזתי . גם באורז הקלוי והקרם פרש שמן זית  היו מיוחדים. 

הגלידריה של אייל שני (צילום: אסנת גואטה)
הגלידריה של אייל שני (צילום: אסנת גואטה)

הקסטה דווקא מכולם הייתה בנאלית משהו ויקרה לגודל שלה. הייתי ממתינה שמר שני ישחק איתה יותר. 
מה המחיר? לא זול אבל המנה ענקית ' 17 לטעם אחד , 26 לשני טעמים , 65 לחצי קילו

"קסטה", יהודה הלוי 12, ליד המיראז׳, הגלידרייה פועלת להרצה בימים ה' (15:00-00:00), ו' (12:00-18:00) ובשבת (12:00-23:00)