לכבוד החורף, רשת "פאפא ג'ונס" הוציאה שלוש פיצות חדשות, כולן בקטגוריית הביאנקה (פיצות לבנות, על בסיס רוטב שמנת וללא רוטב עגבניות). 

בין פריז לים התיכון: את הבשורה הזו אסור לכם לפספס
המלחמה זירזה עניינים: סצנת ההמבורגרים כובשת את ת"א

הראשונה, והמוצלחת מכולן היא הצ'יקן פסטו, למרות שהיא כנראה פחות קוסמת לחך הישראלי. השילוב של עוף ושמנת עשוי להיות מוזר גם לכופרים ביותר, אבל מי שיתגבר על השילוב המאתגר יקבל פיצה קלילה יחסית, מעוטרת בפסטו שנותן רעננות לכל ביס. הבצק שלה לא כורע תחת עומס התוספות, והסלייס שלו מחזיק יפה מעמד לאחר החיתוך, ולא משאיר שמנוניות אחרי - מה שאי אפשר לומר על שתי הפיצות הבאות.

פיצת הקלמטה שש גבינות - כפי שמרמז שמה, עמוסה בגבינות. והתוצאה (כפי שניתן לצפות) מאוד מאוד גבינתית וכבדה. הבלקנית כללה שילוב קלאסי של גבינת פטה, בצל סגול וממרח עגבניות מיובשות שהיה דומיננטי מדי והשאיר טעם לוואי עז גם הרבה אחרי האכילה. שתי הפיצות האלו היו שומניות מדי לדעתי, והבלקנית כרעה מעט תחת התוספות.

למשלוח התלוו גם שלושה דיפים, שאני לא יודעת אם הם חלק מהתפריט החדש או נכללים בתפריט הקבוע של הרשת. דיפ השום היה מאוד לא שומי ועלה החשד שאולי בכלל מדובר בדיפ גבינה שתויג בטעות כשום, דיפ נוסף על בסיס איולי היה סטנדרטי ביותר ועשה את העבודה, והשלישי על בסיס פלפל צ'ילי המאוד דומה לרטבי ברביקיו ונתן קיק מעניין לביס.

בשורה התחתונה: שווה אם בא לכם על פיצה לא שגרתית ואתם לא נבהלים ממגשי קרטון ספוגי שמן. אם אתם לא אכלנים הרפתקניים במיוחד - אולי שווה לדבוק בקלאסיקות.