אין הרבה אוהבי בשר שיגידו לא לסטייק טוב, לאיזה נתח של טומהאוק או ערימת ספריבס כד'. אבל הנתחים האלו עולים לא מעט כסף ואנחנו מוצאים את עצמנו רוכשים נתחים פחות גרנדיוזים ויותר נגישים לאכילה יומיומית.בין אם זה תערובות מתובלות דרך מנות מובנות עם לחמים ועד נתח טרי שמוכן לרוסטביף, אספנו פה 3 מקומות שתוכלו לרכוש מהם בשרים ומנות במחיר שפוי ובהתאם לחשקים שלכם. 

נתח קצבים
הרשת הוותיקה דוגלת בהכל לארוחה תחת מקום אחד, כלומר בכל סניף שתגיעו אליו תמצאו את כל מה שאתם צריכים לארוחה שתיכננתם לצד כל מיני צ'ופרים ועצות מצוות המקום. הרשת מתמחה כמובן בבשר. עכשיו בתקופת הקורונה הם התחילו במשלוחים. גם באתר וגם בסניפים הרעיון הוא השפע, המגוון העצום של נתחי בקר, צלעות טלה, בשר עגל,  מגוון ענק של קבבים שעושים במקום, עופות, בשרים מיושנים, נקניקיות ושפע של מוצרים נלווים ומשלימים, תבלינים, כלי מטבח, יינות וסלטים. במקום תוכלו לקחת או להזמין נתחים מוכנים לצד מתכונים כגון עופות מתובלים - שכל שתצטרכן לעשות זה לזרוק לתנור ולהנות. המתכונים נכתבו על ידי שף הרשת צחי אלבז. 
הסניף בעפולה יצטרף לסניפים הקיימים ברחבי הארץ: קריית שמונה, נתניה, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון, אשדוד ואשקלון.
לינק

נתח קצבים (צילום: אבי דואק)
נתח קצבים (צילום: אבי דואק)
 

פסקוביץ והשף אבי שטייניץ
לא מעט שפים חברו בשנים האחרונות לחברות בשר ויצרו איתם סידרת בשרים מיוחדת שצגיעה עד לצרכן.
חברת פסקוביץ', הנחשבת לאחת היבואניות מזון הקפוא המובילות במשק, משיקה את Good to Meat, סדרת מוצרי בשרים סופר-פרימיום בהשקעה של כמיליון ₪, שפותחה על ידי השף אבי שטייניץ. הסדרה כוללת 17 מוצרים איכותיים המכילים מעל 80% בשר (ומעל 85% ברוב המוצרים), כשרים מנתחי בשר חלק מובחרים, ללא חומרים משמרים והינם ללא גלוטן וללא סויה. הסדרה מיועדת לחובבי המנגל ולאלו המחפשים מוצרי בשר קפואים איכותיים. כמובן שכל המנות ניתנות לרכישה אונליין.
מוצרים לדוגמא: המבורגר שפונדרה:  42.90 ₪ // המבורגר  טלה 49.90 ₪.  // נקניקיות לה פמפס: 7 נקניקיות בתיבול דרום אמריקא בסגנון צ'וריסוס, 62.90 ₪. // נקניקיות מרקש: 10 נקניקיות מרגז בתיבול מזרחי 62.90 ₪. // עראיס טלה, 64.90 ₪. // קציצות בקר מתובלות לבישול ולטיגון במשקל של כ-40 גרם ליחידה, 45.90 ₪ ועוד שפע מוצרים
כל המוצרים כשרים. לרכישה

השף אב שטייניץ ופסקוביץ (צילום: יחצ)
השף אב שטייניץ ופסקוביץ (צילום: יחצ)

השף תומר תומס ורשת "החמניה " בליין בשרים חדש
על החיבור הזה יצא לי לשמוע כשמישהי הגישה לנו לחמעג'ון ממש טעים והיא גילתה שהיא לא הכינה אותו אלא קנתה מוכן, אני לא דוגלת כל כך במנות בשר מתובלות מראש אבל הסכמתי לנסות וגיליתי שהשף תומר תומאס, שיש לו-700,000 עוקבים ברשתות וסיפור חיים מורכב התאחד עם רשת "החמניה" להקמת סדרת מוצרי בשר מתובלים ותערובות תבלינים. בסדרת הבשרים נוכל למצוא: צלעות טלה, סטייק וילה מרצדס, כתף טלה מתובל, אסאדו עגל, אסאדו טלה, שניצל ישראלי, שיפודי לבבות, כנפיים מקוצבות מתובלות, שיפודי פרגית מתובלים, טחול ממולא, קציצות לבישול, המבורגר אסאדו, קבב מזרחי, קבב טלה, קבב רומני, קבב טוניסאי חריף, קבב עיראקי, נקניקיות כבד, נקניקיות עוף לילדים, נקניקיות טלה, נקניקיות צ'וריסוס (גם במיני), נקניקיות אסאדו, "המרגז של סבא" (גם במיני)
בנוסף לקו המוצרים החדש רשת החמניה משיקה אתר חדש! באתר החדש יהיה ניתן לרכוש אונליין את כל המוצרים שנמכרים בסניפים ואפילו לקבל אותם עד הבית במשלוח תוך יום עסקים אחד! להזמנה:  hamaniaonline.co.il

תומר תומס מוצרים (צילום: פייסבוק)
תומר תומס מוצרים (צילום: פייסבוק)