פסטיבל שקשוקה

חלמון רך או קשה? עם בצל או בלי? רסק או עגבניות אמיתיות? אם גם אתם מחובבי השקשוקה, אתם מוזמנים להגיע לפסטיבל השנתי של רשת “בנדיקט”, שם יוצעו כמה מנות מסקרנות, בהן שקשוקה ירוקה - ביצים עלומות ברוטב שמנת, מנגולד, ברוקולי ואפונה עם טפנד זיתים ופטה מפוררת; צהובה – פולנטת תירס עם ביצים עלומות, טלה ותירס צלויים, פרמזן ושמן בצל ירוק; לבנה - ביצים עלומות על קרם כרובית ושמן כמהין עם אספרגוס, גזרים של איכרים ושקדים קלויים; סינייה - זוג ביצים על בקר קצוץ דק ופלחי תפוחי אדמה מטוגנים עם טחינה, צנוברים, שקדים, פטרוזיליה וסומאק; ושקשוקה טבעונית - ביצים טבעוניות בתבשיל עגבניות ופלפלים פיקנטי.

המחיר אולי עלול להרתיע (החל מ־59 שקלים לשקשוקה רגילה ועד ל־73 שקלים למתוחכמת), אבל לצד המחבת הלוהטת והמושקעת מוגשת גם חלה מתקתקה ונדיבה, סלט שנקצץ זה עתה ומתובל היטב ושלושה מטבלים. למעשה מדובר בארוחה דשנה, שגם שניים יכולים לחלוק בה, ואולי אפילו עוד יישאר לכם מקום לפנקייק נוטלה.
“שקשוקה פסט", בכל חודש נובמבר, במסעדות רשת "בנדיקט"

"טאיזו" מדרימה

בשורה משמחת לתושבי חולון: “קפה טאיזו” מתחילה במשלוחים גם לעיר. השף המוערך יובל בן נריה יצר תפריט חדש ומתאים לחוויית משלוחים יומיומית, נגישה, מוקפדת ויצירתית - עד הבית. התפריט הרחב מציג מגוון מנות ממטבחי דרום־מזרח אסיה, שבהם התמחה שף בן נריה מיום שיצא למסע קולינרי, טרום פתיחתה של מסעדת “טאיזו”. “קפה טאיזו” הוא מפגש של חמישה מטבחים אסייתיים: תאילנד, וייטנאם, הודו, קמבודיה וסין. אל תוותרו על הבאן הסיני (בתמונה) – אונטריב מפורק בבישול ארוך במרינדה סינית, עם בוטנים, צ’ילי, כוסברה ועוד - ועל הספרינג רול: דפי אורז ממולאים בפרגית קצוצה, מטוגנים בשמן עמוק ומוגשים ברוטב דגים (!) וצ’ילי חריף.
הזמנות ב"וולט"

באן סיני ב''קפה טאיזו'' (צילום: פרטי)
באן סיני ב''קפה טאיזו'' (צילום: פרטי)

גריל לחורף

אם יש לכם את טוסטר הגריל מבית STEEL PRO, אתם יכולים לוותר על המרפסת ולצלות במטבח, בתוך חלל סגור, ועדיין ליהנות מצלייה איכותית של בשר או דגים, בישול ירקות ואפילו מהכנת חביתות.

טוסטר הגריל מכיל חמישה שלבי כוונון גובה להתאמה לכל סוגי המזון: גריל בלחיצה, לחיצת פאניני, צליית גריל פסים מלאה, צליית פלנצ’ה שטוחה, חצי גריל/חצי פלנצ’ה, ועושה רושם שהוא מקצועי ונותן מענה לכל צורך, ובלי ללכלך כלים רבים. הוא בעל חימום עצמאי מובנה בשתי הפלטות. עבור חימום מהיר יותר, יש לו כפתור סיבובי לבקרת טמפרטורה וכפתור טיימר עבור תזמון מדויק של החימום ומידת עשייה מדויקת. הוא עולה 990 שקלים, ושווה כל שקל.
להשיג ברשת חשמל נטו

טוסטר גריל פתוח ''STEEL PRO'' (צילום: יח''צ)
טוסטר גריל פתוח ''STEEL PRO'' (צילום: יח''צ)

איזו המצאה

דיספנסר נוטלה – איך לא חשבו על זה קודם? ההמצאה הזו (בתמונה), ועוד עשרות רבות, יוצגו בתערוכת ישראפוד והוטקס של קבוצת שטיר, שתתקיים באקספו בתל אביב החל מ־16 בנובמבר. יהיו שם המצאות כגון מכשיר חדשני לחליטת קפה בכל מקום, שוקולד טבעוני המיוצר רק מפולי קקאו הגדלים במדגסקר ועוד.

תערוכת ישראפוד היא תערוכת המזון והמשקה הבינלאומית המקצועית והגדולה בישראל; ותערוכת הוטקס היא התערוכה הבינלאומית לענפי האירוח, הקמעונאות והשוק המוסדי בישראל. הן ייערכו במסגרת שבוע תעשיות המזון, האירוח והקמעונאות בענף המזון - הבמה המרכזית למפגש מקצועי בין כל העוסקים בתעשיות המזון והאירוח בישראל, שיתקיים זו הפעם ה־37. נוסף לכך יתקיימו תערוכת קיטקס - התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיות, ציוד ושירותים למטבח המקצועי - ו־Bake & Cake, התערוכה המקצועית לציוד, חומרים ומוצרי אפייה לענף הקונדיטוריות ובתי המאפה.

דיספנסר נוטלה (צילום: יח''צ)
דיספנסר נוטלה (צילום: יח''צ)

פיצה דבש

ברשת "פאפא ג’ונס" מעודדים אתכם להזמין את פיצת "עקיצת הדבורה" (בתמונה): מעל לבצק הטרי ולרוטב העגבניות מפוזרים נתחי פפרוני בקר (או טבעוני) עם גבינת 100% מוצרלה, ומעליהם זילופים של רוטב באפלו (פיקנטי־חמצמץ) המקורי של פאפא בשילוב נגיעות דבש מתקתק. איך יצא? פצצה.

פיצת ''עקיצת הדבורה'' של ''פאפא ג'ונס'' (צילום: גל זהבי)
פיצת ''עקיצת הדבורה'' של ''פאפא ג'ונס'' (צילום: גל זהבי)

עוד ברשת: פיצה "פאפא מיקס" - בצק טרי ואוורירי עם רוטב עגבניות, מיקס של בצל, פלפל ירוק, עגבניות וזיתים שחורים, וכל זה בשילוב תערובת גבינות - פרמזן, רומנה, אסיאגו, פונטינה ומוצרלה. שילוב מושלם של גבינות ותוספות טריות. כן יימכרו מתפריט הרשת הבינלאומי מגוון רטבים מקוריים שיצטרפו לרוטב השום: ברביקיו, צ’ילי מתוק, באפלו ורוטב הפיצה המקורי של פאפא. הרטבים יגיעו בערכה מיוחדת של שלושה רטבים לבחירה, בעלות של 12.90 שקלים. לחובבי הז’אנר האמריקאי.