כבר תקופה שאני זוממת על ה-TEA TIME של וולדרוף אסטוריה. לא רק בגלל הפוזה והאלגנט, אלא כי תמיד הייתי מאוהבת בכריכי מלפפונים קטנים, פטיפורים בגודל של ביס ולשתות תה עם הזרת מונפת. למה? ככה, כי זה מגניב וכי זה גורם לי להרגיש מלכותית לרגע.

לרגל עונת החורף השיק השבוע מלון וולדורף אסטוריה ירושלים המפואר, את ארוחת תה המנחה המסורתית במסעדת “King’s Court”, בניצוחו של שף קונדיטור עידן חדד. וזה משהו ששווה לכם לחוות.

ארוחת התה מורכבת מסטנד בעל שלוש קומות המגיע כלאחר כבוד לצד קנקני תה וכוסות מפורצלן מעוטר, סכו"ם מכסף ולא מעט פינוקים קטנים מלוחים ומתוקים, כגון: כריכי מלפפון וגבינה, כריכוני סלמון מעושן וסלט ביצים, סקונס קלאסי וסקונס צימוקים מדהימים ופריכים אותם אפשר לאכול עם חמאה ושמנת או ריבה, פיננסייר פיסטוק ופטל אדום, מדלן דבש ולימון, בראוניז גבינת ריקוטה, מילפיי קרם פטיסייר וניל, רושה אגוזי לוז ושונטי שוקולד חלב ומיני אקלר קרמל מלוח. אוי כמה שכיף פה.
 

תה ושמפניה?! תביאו  (צילום: Feel the vibe photography)
תה ושמפניה?! תביאו (צילום: Feel the vibe photography)

מרכז האירוע הוא כמובן התה ואתם מוזמנים לבחור מבין תריסר סוגי תה, ביניהם שחור אורגני, ארל גריי, צ'אי מסאלה, יסמין סיני, ירוק גרין נידל, רויבוס ורדים, לימונית ולואיזה, קמומיל, פירות יער, תפוח תות ועוד. הגשת התה מלווה עם שעון חול שמראה על זמני ההמתנה המומלצים לדרגות השונות של התה ובקנקן די גדול שיספיק לכמה כוסות.

ארוחת תה המנחה הבריטית היא חוויה מפונפנת ומתקתקה והכי טראש כיפית, שאפשר וחשוב ליהנות ממנה ולקחת את הזמן ולא לתקתק אותה, כי כל הכיף הוא להעלם לאיזו שעה בין הספות הרכות של המסעדה והמוזיקה הקלאסית ברקע.

TEA TIME וולדורף אסטוריה (צילום: אסנת גואטה)
TEA TIME וולדורף אסטוריה (צילום: אסנת גואטה)

שף קונדיטור עידן חדד הינו השף קונדיטור של מלונות הילטון וולדורף אסטוריה. חדד למד אצל הקונדיטור ז'רום לנגלייה מצרפת, ובעל תעודה מטעם בית הספר הגבוה לקונדיטוריה ועוד בתי ספר אחרים בארץ ובחו"ל Ecole Nationale Supérieure de Pâtisserie בצרפת.

ארוחת התה מנחה מוגשת בימים א'-ה' בין השעות 15:30-18:30. מחיר : 255 ש"ח לזוג. מחיר תה מנחה בתוספת שתי כוסות יין מבעבע: 305 ש"ח לזוג.

לפרטים והזמנות: טלפון: 02-5423333 ובמייל