@gali_ben_shimon

מי את?
"גלי בן שמעון, בת 42 מבת ים, נשואה פלוס שלושה פלוס אחת, סבתא לשלושה. הנה ההסבר: לבעלי יש ילדה מנישואים קודמים. אני איתה מאז שהייתה בת שלוש ועד היום, כשהיא כבר בת 30. אז היא ילדה שלי לכל דבר, כולל הנכדים. בשנה האחרונה אני עוסקת ביצירת תוכן, מתכונאית ויועצת קולינרית לשפים פרטיים ולכל המעוניין. בשנים הקודמות הייתי שפית פרטית, אבל אז הגיעה הקורונה ונאלצתי לעשות הסבת מקצוע, ובתכלס באהבה רבה".

האם היו לך חלומות אחרים ממה שאת עושה היום? האם חשבת לפתוח מסעדה?
״התגשמות החלומות שלי החלה רק השנה, וחלק מזה היא עצם החשיפה שלי דרך האינסטגרם. אני משתגעת על תשומת לב, משוגעת על מצלמה ומאוהבת במקצוע שלי היום. לפתוח מסעדה זה משהו שכבר הייתי יכולה לעשות מזמן, אבל אני לא בעניין״.

מתכונים, גלי בן שמעון  (צילום: אינסטגרם,Bryan Armstrong / flashyfilms (אינסטגרם))
מתכונים, גלי בן שמעון (צילום: אינסטגרם,Bryan Armstrong / flashyfilms (אינסטגרם))

מיהן ההשראות הקולינריות שלך?
״אני ההשראה של עצמי! אני אוהבת להרים לעצמי, כבר אמרתי? וברצינות - יוסי שטרית, ארז קומרובסקי, גורדון רמזי וצ׳רלי פדידה המוכשר״.

כשאומרים לך שאת גם יפה וגם אופה, זה מביך אותך?
״מביך? אני?! פחות! אני עונה: ׳תודה רבה, תמשיכו׳״.

מהו הסרטון הכי ויראלי שלך?
״וואי, סרטון לזניית הרביולי. הייתה לי שקית רביולי במקרר שעמדה למות, אוטוטו פג תוקפה, והייתי גם צריכה לצלם תוכן לאותו היום אז... זה מה שיצא והיה פיגוז עם 120 אלף צפיות עד כה״.

לזניית רביולי, גלי בן שמעון (צילום: אינסטגרם)
לזניית רביולי, גלי בן שמעון (צילום: אינסטגרם)

כל המתכונים שלך הם עם טוויסט. האם כך את מבשלת גם בבית?
״כל מה שאני מצלמת זה מה שאוכלים אצלי בבית, אין הבדל. וכשאין לי כוח לבשל, לחמנייה עם שוקולד סוגרת לי לרוב פינה. בסוף היום, זו התגשמות כל החלומות הקולינריים״.

איך את מבשלת כל כך הרבה ועדיין שומרת על הגזרה?
״מה שאני מבשלת - אני לא אוכלת. הזיה, אבל אני אוהבת לאכול בחוץ״.