לשלושה ימים בלבד, מושק פופ אפ מלא בשואו, סטייל ואוכל פיין דיינינג בו מותג הוודקה היוקרתית בלוגה מארח לארוחה מאד יוקרתית, שלושה שפים ישראלים מהטובים בארץ. אחד מהם אף מחזיק מישלן במסעדה שלו באיטליה. בואו נגיד שזה משהו שאסור לפספס.

קצת חבל שהארוחה הנהדרת הזו לא נמשכת איזה חודש אבל ממש עכשיו ולשלושה ימים בלבד, מושקת ארוחה בת 12 מנות לצד קוקטיילים של בלוגה ושפע של צ'ייסרים, תחת הידיים המוכשרות של השף ארז אוחיון, מעוטר המישלן מהמסעדה האיטלקית שלו. יחד איתו השף אוראל קמחי (פופינה) והשף מושיקו גמליאלי (בר 51, מונא). המחיר אולי נשמע גבוה לשנייה - 880 שקלים לזוג, אבל תאמינו לי שב-440 לאדם לא הייתם מקבלים כזו חוויה במסעדה.

שואו מההתחלה ועד הסוף (צילום: אוהד גיגי)
שואו מההתחלה ועד הסוף (צילום: אוהד גיגי)

כל פרט ופרט בארוחה מושקע ובנוי עם המון מחשבה. הארוחה מורכבת מ-4 חלקים שלכל חלק מותאם קוקטייל, ובין מנה למנה מושקים צ'ייסרים כסופים מלאים בבבלוגה קפואה וחלקה.

בכניסה תקבלו קוקטייל הדרי בטירוף בשם "PINK SKY", לצד ביסים מסתובבים כגון קרוקט דג, ספרה מתפצחת של סלק ממולא בקרם סלרי וביס מושלם של בריוש קלוי ועליו בר מפורק. בהמשך תעברו לשולחן מפואר, שם תקבלו מפית רקומה עם השם שלכם (הכי נובורישי שיש) לצד כלים כסופים. קוקטייל כמובן, וסידרה של מנות מענגות המבוצעות ברמה גבוהה וכל זה אל מול עיניכם המשתאות.

בנוסף יוגשו פטה כבד נימוח עטוף בריבת אפרסמון לצד סלסת אפרסמון פיקנטית, טארטלט עם קציפת תפו"א, שוקולד לבן וכמהין, סשימי דגים, דג בבצק כוסברה, לפת, ורוטב שבור מנה נהדרת של טלה מפורק בבישול איטי וירקות של חורף.

אחת המנות היותר מיוחדות הייתה בלאדי מרי מולקולרי, מעשה ידיו של השף ארז אוחיון שרוקן עגבניית שרי, ייבש אותה ומילא אותה שוב במיץ עגבניות מתובל - מה שיצר עגבניה פציחה במיוחד. הביס המשולם הזה הוגש לצד צ'ייסר בלוגה ומפה השמיים הם הגבול והטעמים בפה הם עננים קטנים של אושר.

כן, זה קינוח... (צילום: אסנת גואטה)
כן, זה קינוח... (צילום: אסנת גואטה)

גם הקינוחים מעוצבים לעילא ומייצרים טעמים מאד לא שגרתיים בפה - בועית שוקולדית קרמל מלוחה מתוקה לצד קרם פרש, קנולי ממולא מוס ערמונים ופלאן קרמלי, לצד קומפוט פירות חורף. הפה והבטן שלכם יודו לי.

הארוחה הנפלאה הזו היא קפיצה קטנה למסעדות מישלן בלי לטוס. הכל מהודק, מרשים ועושה חשק לעוד. בהחלט ארוחה ששווה כל שקל ולא כדאי לפספס אותה. הפופ אפ מתקיים בימים שלישי עד חמישי 28-30.12.

בבולטהופ, התערוכה 3, תל אביב. להזמנות – Beluga.co.il.