טרנד הטבעונות רק הולך ומתחזק, ונראה שמשנה לשנה העולם הולך לכיוון תחליפי הבשר, הגבינות ושאר המוצרים מהחי. מה שפעם היה קשה להשגה ומצריך עבודה והשקעה, הפך לנגיש גם בסופרים וברשתות השיווק, אך גם במסעדות ובמערך המשלוחים. לכבוד חודש הטבעונות חברת "תן ביס" ריכזה עבורנו את מנות הספיישל הכי טעימות שתוכלו להזמין ממש עד הבית. 

בין המנות שמוצעות בחודש ינואר ב"תן ביס": 

רשת בורגראנץ' מציעה בחודש זה טורטייה טבעונית עם המבורגר טבעוני המוגש עם חסה, עגבנייה ואפילו רוטב אלף האיים טבעוני. המנה המיוחדת מוצעת במחיר של 29 ₪ ובמחיר של 48 ₪ בארוחה הכוללת תוספת ושתייה. 

הטבעוני של בורגראנץ' (צילום: אושי עזרא)
הטבעוני של בורגראנץ' (צילום: אושי עזרא)

מסעדת באנה מציעה ריזוטו אורז קרנרולי המבושל בחמאת קוקוס וציר ירקות עשיר עם ברוקולי, זוקיני ואפונה סינית. מחיר המנה הוא 58 ₪. 

במשק ברזילי מציעים טורטייה מקסיקנית ממולאת בבשר החדש – טורטיית עדשים ללא גלוטן, ממרח אבוקדו, ממרח פריחולס (שעועית שחורה), סלט עגבניות שרי וכוסברה, ו"בשר חדש" Redefine עם צ'ילי כבוש בתוספת סלט קטן לבחירה ב-56 ₪. 

משק ברזילי (צילום: אושי עזרא)
משק ברזילי (צילום: אושי עזרא)

ב-416 מציעים ללוקחות "תן ביס" מק אנד צ'יז טבעוני, מקרוני ברוטב גבינת צ'דר מקשיו וסויה אפוי בתנור ב-64 ₪ 

מסעדת אנסטסיה מציעה ספיישל בראנץ' חלומי הכולל: קיש כרישה בצל אישי, מקושקשת טופו עם תרד ובצל לאבנה קשיו, איולי חמניות, סלט "ביצים", ירקות טריים חתוכים, לחמי הבית, מאפין וניל קינמון/ קראמבל תפוחים, עוגיות הבית, קינוח כוס גבינה פירורים ו-2 כוסות שתיה לבחירה (קפה קר, סחוטים, אייס קפה). מחיר הבראנץ' הכולל עומד על 189 ₪. 

במסעדת טאלי לאמה מציעים רביולי הודי איטלקי טבעוני במילוי בטטה, זרעי חרדל שחור, נענע וטופו ברוטב קארי קוקוס מנחם וארומטי. מנה זו תגיע עד אליכם הביתה במחיר של 48 ₪. 

רביולי טבעוני של טאלי לאמה  (צילום: אושי עזרא)
רביולי טבעוני של טאלי לאמה (צילום: אושי עזרא)

בחומוס אשכרה מציעים מסבחה שווארמה טבעונית, ב-39 ₪  ובחומוס אבו דאבי מוצע ספיישל חומוס עם כרובית מטוגנת במחיר דומה. 

במקסיקנה מציעים בוריטו או קערת 'ברבקואה' טבעונית, הכוללת נתחי בשר עסיסיים ומפורקים מן הצומח ברוטב ברביקיו, אורז ליים, פריחולס, פיקו דה גאיו, כרוב מקסיקני ואיולי כוסברה ב-54 ₪.

ברשת פיצה פאפא ג'ונס מציעים 25% הנחה על הקטגוריה הטבעונית במהלך ינואר רק למשתמשי תן ביס. 

"טבעונות היא כבר מזמן לא טרנד, ואנחנו רואים עוד ועוד אנשים שמאמצים אורח חיים טבעוני, גם בישראל וגם בעולם", אמרה חיה האוסמן, מנהלת השיווק בתן ביס. "בשנה האחרונה ראינו עלייה של  עשרה אחוזים בכמות ההזמנות של מנות טבעוניות בכל רחבי הארץ ויש לא מעט מסעדות, החל ממסעדות שף ועד מסעדות מזון מהיר ואוכל רחוב שמשלבות מנות טבעוניות בתפריטיהן. חודש הטבעונות הוא דוגמא מצוינת הממחישה לכולנו שאפשר לאכול אוכל טעים, איכותי, מגוון ושאינו מן החי".