פיצה – כי מה יותר טעים מבצק טוב עם רוטב עגבניות עשיר מלמעלה, גבינת מוצרלה מותכת ותוספות שמקפיצות את הכל? היום (התשיעי בפברואר) מציינים ברחבי העולם יום שכולו מוקדש למאכל שהפך לאחד מהאהובים ביותר בכל הזמנים. זה שתמיד כיף להזמין במשלוח, לאכול במסעדה או אפילו לחלוק עם חברים. כדי שתוכלו לדעת איפה ברחבי הארץ חוגגים את הפחמימה האהובה עם שלל של תוספות מיוחדות ומגרות – ריכזנו עבורכם את כל המבצעים הכי שווים שיגרמו לכם להזמין את הפיצה האהובה עליכם מיד הסיום הכתבה. 

מסעדת סילו מחזירה את פיצה מטר – שדרות ירושלים 210, חולון

המסעדה האיטלקית החולונית עושה כבוד לפיצה מטר האגדית: "פיצה לפי מטר". תפריט הפיצה המיוחד יהיה זמין לשבוע אחד בלבד בין התאריכים 6-12/2/22, ויכיל מנות יוצאות דופן שהרכיב מייסד פיצה מטר המיתולוגית, ברנרדו בלחוביץ' עם שילובים דרום אמריקאיים על בצק מחמצת של 48 שעות תפיחה. בין המנות תוכלו ליהנות מפיצה SAMBA - רוטב רוזה, בטטות מקורמלות, בצל צלוי וגבינות טובות / פיצה דלעת ופורצ'יני – רוטב שמנת טרטופו, דלעת צלויה, פטריות פורצ'יני, מוצרלה וגראנה פדנו / פיצה קרליטוס – רוטב עגבניות, שייטל, ריבת בצל, פלפלים קלויים, מוצרלה ופרמז'ן, ועוד פיצות רבות וטובות. 
להזמנות>>>

פיצה מטר מסעדת סילו (צילום: יחצ)
פיצה מטר מסעדת סילו (צילום: יחצ)

פאפא ג'ונס עם פיצה ב- 10 שקלים – כל הסניפים

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי רשת הפיצריות המצליחה החליטה על מחיר שובר שוק, ככה שאף אחד מחובבי הפיצה לא יצטרך לחשוב פעמיים: פיצה מרגריטה אישית ב-10 ₪. לאורך כל היום בין השעות 12:00 עד 00:00 תוכלו להזמין ממבחר הפיצות המיוחדות של הרשת.
להזמנות>>>

סינמה פרדיסו עם 1+1 על כל הפיצות – חוף זמיר, חיפה

המסעדה החיפאית החדשה, משיקה לכבוד יום הפיצה הבינלאומי תפריט ספיישל למשך ארבעה ימים (9-12/2/22), ובנוסף יהיה האפי האוור 1+1. מלבד הפיצות הרגילות של המקום תוכלו למצוא גם פיצות מיוחדות כמו פיצה פולנטה מתירס גילי, אספרגוס, פטריות שימאג'י וריקוטה (78 ₪) / פיצה פסטו עם גרנה פדנו, קרעי מוצרלה, בולגרית ואמנטל (78 ₪) / פיצה ערבית עם לאבנה רכה וקשה, זעתר יבש ועגבניות מגי (68 ₪) / פיצה חריפה עם שיפקה, צ'ילי מוחמץ, צ'ילי אדום, גבינת אמנטל וצד'ר (72 ₪).
להזמנות>>>

סינמה פרדיסו לכבוד יום הפיצה הבינלאומי (צילום: אסף קארלה)
סינמה פרדיסו לכבוד יום הפיצה הבינלאומי (צילום: אסף קארלה)

מסעדת ג'ויה עם תפריט פיצות חורף – כל הסניפים

הרשת האיטלקית משיקה לכבוד יום הפיצה תפריט חורף עם מגוון תוספות ייחודיות שתוכלו להזמין עד אליכם הביתה. מלבד התפריט הרגיל, שמכיל בתוכו גם מנות פסטה וסלטים, תוכלו להזמין פיצות שוברות שגרה. בין המנות תוכלו ליהנות מפיצה א לה רומנה עם רוטב עגבניות, מוצרלה באפלו, פרמג'נו ארטישוק, עגבניות שרי אורוגולה ובלסמי מצומצם / פיצה פולנטה עם אספרגוס וביצה / פיצה קרבונרה / פיצה קוואטרו פורמג'ו עם פסטו גבינות ועוד. 
להזמנות>>>

הפיצות של ג'ויה (צילום: יחצ)
הפיצות של ג'ויה (צילום: יחצ)

לה פרינה עם פיצות מכל העולם– שרונה מרקט, תל אביב

רשת המאפיות בפריסה ארצית ישיק בסניף שרונה מגוון פיצות מרובעות עם טעמים מפתיעים ששואפים לקחת אתכם לטיול מסביב לעולם. בין הפיצות אפשר למצוא פיצה אמריקאית עם אננס ופפרוני / פיצה יוונית עם פטה וזיתים שחורים / פיצה רוסית על תפוחי אדמה ובצלים ועוד. מחיר למגש משפחתי עומד על 80-88 ₪.
להזמנות>>>

לה פרינה פיצות (צילום: אסנת גואטה)
לה פרינה פיצות (צילום: אסנת גואטה)

קבוצת פיצה פורטו משיקה Pizza Box להכנה בבית ופיצות למבוגרים בלבד 

קבוצת המסעדות האיטלקיות משיקה לכבוד יום הפיצה הבינלאומיזוג פיצות עם תוספות ייחודיות ומתוחכמות יותר: פיצה ביאנקה, תפוחים מקורמלים ועליהם גבינה כחולה ובלסמי מצומצם (69 ש״ח) ; פיצה קורנביף עם זיתי קלמטה, בצל מקורמל, סלסה ורדה אורגנו (73 ש״ח)
כמו כן הרשת משיקה ערכת פיצה DIY המכילה את כל חומרי הגלם האיכותיים להכנת פיצה ביתית לטאבון או לתנור. הערכה מכילה 2 בצקים מקמח דורום, רוטב עגבניות/רוטב ביאנקה, תערובת גבינות, עלי תבלין, 2 תוספות, קמפרי סודה וברושור אופן הכנה. לכל ערכה בסיסית ניתן להוסיף תוספות כיד הדמיון. מחיר הערכה הוא 89 ₪ וניתן להזמין גם ערכה עם בצק ללא גלוטן. 
להזמנות>>>

פיצה בוקס (צילום: ניצן רובין)
פיצה בוקס (צילום: ניצן רובין)

JAJA- רוטשילד 86 ראשון לציון

לכבוד יום הפיצה העולמי, החל מדי שנה ב 9.2, יצר הפיצאיולו גלעד סלומון, פיצה מיוחדת צבעונית וטעימה- פיצה סלק- הבצק הייחודי של jaja, אליו נוסף סלק הצובע את הפיצה בסגול, מעליו קרם סלק, גבינת עיזים, מוצרלה פרסקה, פקאן מסוכר, אורגנו, רוקט, שמן זית ופרמז'ן.
בנוסף לזה, בכל הזמנה  של פיצה במשלוח או טייקאווי בסכום של 150 ₪, ומעלה אפשר יהיה להזמין קינוח ב 10 ₪ 
להזמנות

הפיצות של JAJA (צילום: ספיר קוסא)
הפיצות של JAJA (צילום: ספיר קוסא)

בר איטליה עושה לכם מיני פיצות - קהילת צפת 1, נתניה

המסעדה האיטלקית בשרון מעדכנת את התפריט שלה לכבוד יום הפיצה הבינלאומי, עם מבחר מיני פיצות Pizzette, המתווספות למנות הדגל של המסעדה. הפיצות מיוצרות בעבודת יד מבצק איטלקי מקורי ועוברות טיפול מסור והתפחה של שלושה ימים. בין המנות המיוחדות שהורכבו תוכלו למצוא פיצה קפריצ'וזה עם עגבניות, מוצרלה, ארטישוק, פורטבלו וזיתי קלמטה (38 ₪) / פיצה סיציליאנית עם עגבניות, מוצרלה בופאלו, אנשובי, שום קונפי, עגבניות שרי, צלפים, פרמז'ן וצ'ילי (34 ₪) / פיצה טרטופו שמנת עם מחית כמהין, פורטבלו, שמפניון, שימג'י, גבינת פרובלונה וקונפי שום (39 ₪) ועוד. התפריט יהיה זמין ביום רביעי 09.02.22.
להזמנות>>>

פיצה קפריצ'וזה של בר איטליה (צילום: אנטולי מיכאלו)
פיצה קפריצ'וזה של בר איטליה (צילום: אנטולי מיכאלו)

רשת מוצ'ה עם קולקציית פיצות חדשה - כל הסניפים 

רשת מוצ'ה משיקה לכבוד יום הפיצה הבינלאומי קולקציה חדשה המשלבת תוספות מיוחדות ולא קונבנציונליות שהרכיב במיוחד שף הרשת גיל כהן. בין הפיצות המקוריות תוכלו למצוא פיצה מטבוחה עם רוטב עגבניות ופלפלים בבישול ארוך, מוצרלה, עגבניות מיובשות, שום קונפי, כוסרה, בולגרית ופרמז'ן (65 ₪) / פיצת "העשב של השכן" עם רוטב שמנת פסטו, מוצרלה, זוקיני, עגבניות מיובשות, בזיליקום ופרמז'ן (66 ₪) ועוד. בין הפיצות המתוקות תוכלו למצוא פיצה מתוקה שחורה עם נוטלה, בננות, כדורי שוקולד, טראפלס ואבקת סוכר / מתוקה לבנה עם קרם מסקרפונה, שברי מרנג, פירות יער ואבקת סוכר (42 ₪).
להזמנות>>>

פיצה מטבוחה של מוצ'ה (צילום: גליה אבירם, עידן ספיבק)
פיצה מטבוחה של מוצ'ה (צילום: גליה אבירם, עידן ספיבק)

תפריט פיצטות בסרפינה- איינשטן 10 תל אביב

מסעדת Serafina, חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי עם תפריט ספיישל של פיצטות - פיצות קטנותהמתאימות לאכילה משותפת.
בין הפיצות : פיצטה דונר – עם תוספות מהמטבח התורכי, בהשאלה ממסעדת מאריס החברה בקבוצה. דונר מבשר עגל ושומן טלה, סלסה של ירקות שרופים בטאבון, טחינה, צנוברים, פטרוזיליה, חציל קלוי ובהרט ; פיצטה קרבונרה - פיצה על בסיס רוטב ביאנקה של סרפינה. עם ריקוטה, חלמון של ביצה, בייקון טלה מבטן של טלה מזן סרולה מעושן בשבבי עץ תפוח, פלפל שחור, פקורינו רומנו, פרמז'נו רג'יאנו ; פיצטה וויליאמסבורג - פיצטה ניו-יורקית עם טוויסט גבינת שמנת, פורל מנחל דן מעושן, בצל סגול מוחמץ, אבקת בצל מיובש ועלי גרגר נחלים.
להזמנות >>>

פיצטות של סרפינה (צילום: ניצן רובין)
פיצטות של סרפינה (צילום: ניצן רובין)

רשת סי קפה – כל הסניפים

גם רשת בתי הקפה הפרוסה ברחבי הארץ החליטה להציע לכבוד יום הפיצה הבינלאומי פיצות מיוחדות, המוגשות אליכם אחרי התפחה ארוכה. בין המנות החדשות תוכלו למצוא פיצה סלק וגבינת עיזים עם רוטב שמנת סלק ופרמזן, גבינת מוצרלה,  גבינת עזים ובזיליקום טרי (47 ₪) / פיצה פונגי עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פטריות שמפניון ופורטבלו (49/75 ₪) / פיצה רוסטיק ארטישוק  עםרוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, ארטישוק צלוי, זיתי קלמטה (51/75 ₪) ועוד.
להזמנות>>>

פיצה סלק של סי קפה (צילום: אסף קארלה)
פיצה סלק של סי קפה (צילום: אסף קארלה)

דומינו'ס פיצה: חוגגים עם משפחתית במתנה! - כל הסניפים

דומינו'ס פיצה, רשת הפיצות המובילה בישראל, חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי בהטבה ייחודית ליומיים בלבד!
פיצה משפחתית קלאסית מתנה בקניית פיצה משפחתית קלאסית באתר או באפליקציה באיסוף עצמי בין התאריכים 8-9/2/2022 בכל סניפי הרשת.
להזמנות>>>

פיצה  של דומינוס (צילום: יח''צ)
פיצה של דומינוס (צילום: יח''צ)

אפריטיבו פיצות בדון ג'וזפה – הארבעה 16, תל אביב

יומיים אחרי יום הפיצה הבינלאומי, שמצוין מדי שנה ב-9 בפברואר, "דון ג'וזפה" תקיים מסיבת אפרטיבו בשישי בצהריים (11 בפברואר) בין השעות 12:30-16:30. בין המנות בתפריט, שהוכן במיוחד לכבוד החגיגות, תוכלו למצוא פיצה קרם פרש עם רוטב פומדורו, מיקס פטריות, פלפל חריף, זעתר גלילי וקרם פרש (68 ₪) / פיצה פינק ליידי עם קרם סלקים, מוצרלה טרייה, עלי רוקט, פרמז'נו ובלסמי מצומצם (68 ₪) / פיצה בלקנית עם מוצרלה טרייה, בצל סגול, זיתי קלמטה, חציל קלוי ופטה מגורדת (60 ₪) ועוד רבות וטובות. 
להזמנות>>>

תפריט פיצות ספיישל באיטליאנו דה לה קוסטה – העלייה השנייה 96, חיפה

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שיתקיים ב9.2 ישיקו במסעדת איטליאנו דה לה קוסטה שבחיפה מספר פיצות ספיישל שיוגשו באותו הערב מהטאבון הענק שבמטבח הפתוח. הסועדים שיגיעו לסעוד מול הנוף של מפרץ חיפה, ייהנו מפיצה סטריקנו-עם רוטב מסקרפונה, תבשיל תרד ובצל, לימון כבוש ושום קונפי (69 ₪) / פיצה ירוקה עם קרם תרד תורכי, פלפל קלוי, זיתי קלמטה, פטה ומוצרלה (69 ₪) / פיצה טבעונית שתיכנס לתפריט באופן קבוע עם רוטב עגבניות קלאסי, ירקות מתובלים על גבינת קשיו (50 ₪).
להזמנות>>>

הפיצה הטבעונית של איטליאנו דה לה קוסטה (צילום: עאדל ביאדי)
הפיצה הטבעונית של איטליאנו דה לה קוסטה (צילום: עאדל ביאדי)

פיצה האט – כל הסניפים

רשת הפיצריות מהמצליחות בעולם מציעה לכבוד יום הפיצה הבינלאומי חגיגת מבצעים שווים במיוחד. אחרי שהביאו לעולם את הצ'יזי בייט וסדרת הפיצות ברוטב שמנת, לאחרונה הושקה פיצת מק אנד צ'יז המשלבת את המנה המפורסמת של מסעדת NUNUNU של שף גיא גמזו. ב-9 בפברואר פיצת הצ'דר והמוצרלה המגרה תועמד למכירה במחיר של 85 ₪ לפיצה + לחם שום (במקום 101.80 ₪).
להזמנות>>>

בצק על בצק עם מלא מלא גבינה (צילום: באדיבות זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)
בצק על בצק עם מלא מלא גבינה (צילום: באדיבות זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)