מסעדת דגים חדשה

בשורה משמחת לאוהבי הדגים: לאחר שהשיקו את מסעדת Meat Kitchen, מסעדת שף כשרה עם המכשור הגסטרונומי המתקדם ביותר בתחום הבשר (מקרר יישון הטוב בעולם, מיישנת ברזל ועוד), כעת פותחת קבוצת גרופ קיטשן מסעדת דגים כשרה חדשה בניצוחו של השף אלעד לוי, המתמחה בדגים במגוון סגנונות עם חומרי גלם טריים ועונתיים המתבססים על הדגה היומית בשילוב טיפול מסור בירקות, תבלינים, בצקים בעבודת יד וגבינות. בין המנות בתפריט טונה אדומה צרובה עם גספצ'יו עגבניות שרי, סביצ'ה דג ים עם תפוח גראנד סמית, לוקוס צרוב מוגש עם קצף אפונה, קרם פרש, גרידת ליים, שבבי אגוז מקדמיה, אבקת אפונה, פילה דניס עם טורטליני וקרם ערמונים, ומוסר ים עם זוקיני, עגבניות לחות וביצת שניצל. טעים מאוד!

FISH KITCHEN התעשייה 10, תל אביב 03-5629900

פישקיטשן (צילום: מושיק שמה)
פישקיטשן (צילום: מושיק שמה)

צהריים מחוץ לעיר

בימים אלה, משיקה מסעדת Aberto ביסטרו תפריט צהריים חדש, בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד השעה 17:00. המסעדה שוכנת במלון ליר סנס במושבה הציורית גדרה, במתחם הנושק לנוף המלון עם גן ירוק ורחב ידיים. Aberto מגישה מטבח ים תיכוני עשיר במנות המשלבות חומרי גלם טריים מחקלאות אורגנית, לצד פינת קצב המציעה נתחים מיושנים המופקים במקום. התפריט החדש מציע לכל שולחן לחם מחמצת  עם שמן זית , פתיחים במחירים מוזלים, מנות ראשונות מגוונות ומנות עיקריות המתאימות במיוחד לחך לשעות הצהריים, בהן טורטליני ארטישוק, קבב על הג'וספר, פילה בקר ואנטרקוט הולשטיין.

Aberto, שכביץ 5, גדרה, 08-668-0066, http://www.aberto.co.il/

אברטו (צילום: אפיק גבאי)
אברטו (צילום: אפיק גבאי)

טעימה בהפתעה

Pop up wine bar הוא מיזם חדש מבית היוצר של אייל נאור, הבעלים של חדרפרטי בתל אביב. לדברי נאור הוא רוצה "להנגיש את תרבות היין בישראל," והוא יארח בכל אירוע אחד מהיקבים הישראלים, בהם יקב דלתון שיתארח ב'לילי מטבח שף' היום החל מ 10:00, יקב טויפ שיתארח ב'חדרפרטי' ב 1.4, ויקב ברבדו שתארח ב'חדר פרטי' ב 5.4. בכל מפגש יהיו שלוש סדרות של יינות בשלוש רמות מחיר שונות. ניתן לטעום את היינות ולרכוש בקבוק יין במחיר חנות לאחר טעימה בתוספת דמי חליצה של 25 שקלים, לשבת במרפסת המקורה או בחלל האירוח הפנימי וליהנות מהיין הנבחר, לצד מנות קטנות מהמטבח של השף של חדרפרטי אלעד בן דוד. 

להזמנות: https://ontopo.co.il/4346922 טלפון: 03-6888816 דרך בן צבי 84 תל אביב יפו

פופ אפ וויין באר (צילום: נטי לוי)
פופ אפ וויין באר (צילום: נטי לוי)

בשר וויסקי

לאור ההצלחה של אירועים קודמים, מסעדת קאמאקורה היפנית השוכנת במלון אינדיגו ברמת גן חוברת שוב למסעדת פיטמאסטר לשני ערבים משותפים בימים שני ושלישי, 4-5.4. השפים איליה גולדמן ועידו לוי ירכיבו יחד ארוחות קייסקי על טהרת הבשרים בשיתוף מותג הוויסקי האמריקאי מיקטר'ס שזכה לעשרות פרסים מטובי המבקרים בעולם. בתפריט של קמאקורה גולדמן מביא לידי ביטוי את המטבח היפני שפחות מוכר בארץ, כזה שמתרכז בתהליך הכנתו של הבשר בדיוק רב כשהוא עובר טיפול ארוך של יישון, כבישה, צלייה ומוגש בשילוב רטבים מתקתקים וחריפים המעשירים את בלוטות הטעם. פיטמאסטר היא חלומם הרטוב של הקרניבורים. המקום מציע חוויה ייחודית של ארוחת ערב בליווי מופע - בכל ארוחה מוגשים סוגים שונים של בשר, שאת כולם פורסים, צורבים וקוצצים לעיני הסועדים. יחד הם יצרו ארוחת קייסקי של בשרים מהמעשנה של הפיטמאסטר עם הדיוק וההגשה של קמאקורה. הארוחה כוללת 8 מנות וקינוח. בין המונות שיככבו בתפריט: ספייר ריבס טלה, קורנביף ופיקנייה עם ירקות חורף בציר עצמות. מחיר: 290 שקלים לסועד.

יש להזמין מקומות מראש בטלפון: 073-2777778. כשר בפיקוח צוהר

קמאקורה (צילום: אפיק גבאי)
קמאקורה (צילום: אפיק גבאי)

זוגית משתלמת

קבוצת פיצה פורטו חוגגת חמש שנים ותגיש תפריט יומולדת זוגי משתלם במיוחד. הרשת מונה ארבע מסעדות שמתאימות למגוון רחב של סועדים, עם גישה נינוחה ולא מחייבת. לרגל חגיגות החמש שיערכו בשבוע של 31.3-27.3 יוצע בכל מסעדות הקבוצה תפריט איטלקי זוגי שיכלול שתי מנות ראשונות לבחירה מהתפריט, שתי מנות עיקריות או פיצות לבחירה, שתי כוסות יין הבית או בירה לבחירה וקינוח זוגי, בעלות של 300 שקלים לזוג.

איירפורט סיטי - מתחם התעשייה והעסקים; רמת השרון – סוקולוב 93; גבעתיים- סירקין 11 כיכר נח בני דרור – מתחם דרורים

פיצה פורטו (צילום: ניצן רובין)
פיצה פורטו (צילום: ניצן רובין)

סדר ספרדי

לטובת מי שכבר מוטרד מאירוח המשפחה בערב הסדר, מסעדת לולה מרטין מציעה להגיש פאייה, מנת האורז הספרדית המפורסמת, בגירסאות שונות. תפריט החג של לולה מרטין בהרצליה יהיה זמין במשלוחים ברחבי העיר והסביבה. בין האופציות המוצעות פאייה צ׳וריסו ומרגז אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה נקניקיות מרג'ז וצ'וריסו; פאייה פרגית אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה פרגית מתובלת; פאייה דגים אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה, פילה לברק וקוד נורבגי ועוד. הזמנות יקבלו במקום רק עד 14.4.

להזמנות 09-7614242 אבא אבן 10, הרצליה פיתוח

לולה מרטין (צילום: נתי חדד)
לולה מרטין (צילום: נתי חדד)