הפוד-טק של אילת
מסעדת פאפי הדרומית, שהביאה לישראל את תרבות הבשר והמושגים המוכרים - כמו סטייק אנטרקוט וצ׳ימיצ'ורי - וקיימת כבר 37 שנים, מתחדשת גם בסטייק שמבוסס מן הצומח בלבד. חברת הפוד-טק הישראלית, רידיפיין מיט (Redefine Meat) חוללה מהפכה עולמית כשהשיקה את נתחי פלאנק הבשר-חדש המבוססים על רכיבים מן מהצומח בלבד. כעת, ה"בשר הטבעוני" של רידיפיין מיט, שנעשה באמצעות פטנטים של הדפסה תלת-ממדית, מגיע גם אל העיר אילת.

בשר ממוצרים מין החי של רידיפיין מיט (צילום: רפי ביטון)
בשר ממוצרים מין החי של רידיפיין מיט (צילום: רפי ביטון)

השכנות של הסלאס
לאחר 4.5 שנים שהשף אור גינסברג חובק את מסעדת השף, "סלאס" המציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן ומוקפדת המתבססת על דגי ים טריים ובישול פיוז׳ן אסייתי, הוא מרחיב את הפעילות עם מסעדה חדשה וחדר אירועים פרטי כמו שרק הוא יודע. מסעדת קיצ'וקאי מציעה מנות קטנות, משקאות חצופים משולבים באווירה לא מחייבת ושמחה. הקו במטבח מתבסס על מומחיותו של אור בדגי הים. כאן הוא מגיש את המנות עם טוויסטים משעשעים ובצורות הגשה יוצאות דופן.

בין המנות אותן תוכלו למצוא בתפריט יוגשו בלאק ממבה - הביס שיאכל לכם את האוזניים, טרטר טונה בויניגרט ג'ינג'ר דבש וליים, איולי קושו בטוויל בועות פריך מאבץ (65 ש"ח) ; פיס אין דה סנואו - קוביות סלמון כבושות בליים וצ'ילי, מעליהם שלג פונזו מפלפלים שכנראה שמותיהם יגרמו לכם להזיע. השלג מקפיא את החך והלשון ומנטרל את החריפות ומאפשר לחוות טעמים טרופיים שיש לפלפלים להציע (57 ש"ח) ; ביס טרטר בלחמניית חלב - לחמניות ענן ממולאות טרטר דג מלא רוטב, ביס מלכלכך  שלא תרצו לחלוק (46-42 ש"ח) ועוד רבות וטובות. 

בנוסף יוקם גם מתחם האירועים הפרטיים אומקסה, חלל מרהיב ביופיו אשר מתאים לאירוח אירועי בוטיק קטנים של 10 עד 35 סועדים. בחלל מטבח פתוח המעניק שירות לאורחי האירוע בלבד וכך נוצרת חווית אירוח אישית, חד פעמית, מרגשת וייחודית. 

השף אורי גינסברג פותח את מסעדת קיצ'וקאי וחלל האירועים הפרטי – אומקסה (צילום: נועם פריסמן)
השף אורי גינסברג פותח את מסעדת קיצ'וקאי וחלל האירועים הפרטי – אומקסה (צילום: נועם פריסמן)

עצמאות ב-BBB
מסעדת BBB סניף קריית חיים, עורכת הפנינג עצמאות חגיגי לכל המשפחה, שיתקיים ביום חמישי ה-05.05.22, צהריי יום העצמאות החל משעה 12:00 ועד 16:00. במסגרת האירוע, יערך הפנינג הכולל: דיג'יי, פינות ישיבה, מתנפחים, קישוטי סמלי המדינה, מגוון רחב של המבורגרים וקוקטייל דגל ישראל. כחלק מהחגיגות הכינו אנשי הקולינריה של רשת BBB, מנת ספיישל ישראלית ייחודית של קבב עסיסי.

חוגגים עצמאות במסעדת BBB (צילום: גליה אבירם)
חוגגים עצמאות במסעדת BBB (צילום: גליה אבירם)

מזללה אמריקאית לכבוד יום העצמאות הישראלי
לאקי צ'יקן היא מזללת קריספי צ'יקן לונדונית, עם מנות קריספי צ'יקן בלחמניית בריוש, כנפיים פריכות, טנדרז ועוד המון הפתעות מיוחדות כמיטב המסורת האמריקאית והלונדונית. לכבוד יום העצמאות המזללה השיקה מנת ספיישלכמחווה לאחת המנות שהכי מאפיינות אותנו כישראלים - שניצל עם פירה, עריסה, פלפל חריף וחצילים מטוגנים! הם לקחו את הקריספי צ'יקן שעובר השריה של 24 שעות וטיגון כפול (שבשום מצב אחר לא היינו מסכימים לדמות אותו לשניצל), שמו בתוך לחמניית בריוש עם ים של פירה, אריסה טוניסאית, איולי, סלט כרוב פריך ומעל הכל - פלפל חריף ישראלי מטוגן.

מחיר מנת ספיישל יום העצמאות 58 ₪, ובתוספת בירה גולדסטאר 68 ₪
מתחם ביתנ'ס – ביתן אהרון

לאקי צ'יקן ליום העצמאות (צילום: יונתן בן חיים)
לאקי צ'יקן ליום העצמאות (צילום: יונתן בן חיים)

הישראלית החדשה של רשת גרג
רשת קפה גרג משיקה מנת דגל חדשה לתפריט קיץ  2022: חציל לאבנה - מנה הממצה בתוכה את הטעם הישראלי. המנה החדשה כוללת חציל שלם שרוף, על בסיס לאבנה עם עשבי תיבול, סלסה עגבניות, פלפל חריף, צנונית ובצל סגול. לצד המנה מוגשת פוקאצ'ינה משדרגת. החציל לאבנה מתאים כמנת פתיחה או כתוספת לארוחת בוקר והוא משובח,מלא בטעמים ומוגש בכל אחד מסניפי הרשת.

מנת חציל לאבנה של רשת קפה גרג (צילום: אמיר מנחם)
מנת חציל לאבנה של רשת קפה גרג (צילום: אמיר מנחם)