אתם יושבים? מצאתי עבורכם את הדרך המושלמת לחגוג את ראש השנה. מה יכול להיות מושלם יותר משילוב בין פיצה וגבינות איכותיות? אבל פיצה מבצק אמיתי כמו באיטליה וגבינה רותחת שנמתחת, שילוב טעמים שאין דומה לו. לרגל החג פיצריית הבוטיק "THE LITTLE SISTER" ומחלבת "עברי" יצאו בשיתוף פעולה מעניין וטעים במיוחד המשלב את הקולינרייה התוססת של הפיצרייה על בסיס הגבינות האיכותיות של המחלבה הידועה.

מנות ספיישל לכבוד ראש השנה (צילום: שחר ארזי)
מנות ספיישל לכבוד ראש השנה (צילום: שחר ארזי)

הפיצרייה המוצלחת שמונה שני סניפים, האחד באבן יהודה והשני בהוד השרון,השיקה לכבוד החג תפריט "פופ אפ" עם מנות ספיישל מיוחדות וחגיגיות שמתאימות בידיוק לחג המתקרב. בין התאריכים 18.9-1.10 הפיצרייה תגיש מספר מנות עונתיות שמתכתבות עם אווירת החג ויהיה ניתן להשיגן בסניפים כספיישל ראש השנה.

מנות הספיישל יכללו פיצה, סלט וקינוח אשר מבוססות על גבינות משובחות ואיכותיות מבית מחלבות "עברי" כמו גבינת סטראצ'יטלה (המילוי של הבוראטה), פוקרינו, פורצ'יני, כמהין וגבינת סנט מור. בהמשך, הגבינות המיוחדות יוצעו למכירה בפיצריות עצמן ולקוחות יוכלו ליהנות מהן גם בבית.

דה ליטל סיסטר ומחלקת עברי בשיתוף פעולה (צילום: שחר ארזי)
דה ליטל סיסטר ומחלקת עברי בשיתוף פעולה (צילום: שחר ארזי)

בואו נדבר תכלס, מה בתפריט אתם שואלים?
Oh Honey!
פיצה עם רוטב עגבניות, בזיליקום, פקורינו פורצ'יני כמהין, עלי ארוגולה, סטראצ'יאטלה של מחלבת "עברי", תאנים טריות ודבש אבוקדו – 78 ₪
סלט דבורים
חסה "אלון" בצבעים, עליי בייבי חרדל, גרעיני רימון טריים, שקדים קלויים, פולן דבורים, גבינת סנט מור "עברי", ויניגרט תמרים צהובים ודבש – 52 ₪.
תפוח וליים
מאפה בצק מחמצת, תפוחים מקורמלים עם גרידת ליים, ריקוטה , מסקרפונה וזיגוג דבש – 46 ₪.

את המנות המפנקות יהיה ניתן להשיג בסניפי הרשת או במשלוח. ככה שבאמת אין תירוצים. 

דה ליטל סיסטר בתפריט לכבוד ראש השנה (צילום: שחר ארזי)

דה ליטל סיסטר - המייסדים 62, המרכז של קרסו, אבן יהודה
דרך רמתיים 96, הוד השרון
טלפון: 053-4461853