מוכנים למונדיאל? במקרה או שלא, בדיוק יממה לפני פתיחת המשחקים, נחגג ברחבי העולם יום הגבר הבינלאומי. עכשיו, למה זה טוב לנו? כי המבצעים מותאמים בדיוק למה שגברים אוהבים, ותסלחו לנו אם אנחנו קלישאתיים, אבל באמת, אף אחד עוד לא אמר לא לבירה, פיצה, גרעינים ופיצוחים מול מסך HD עם ארגנטינה בשידור חי.

אפליקציית Yango Deli למשל, תעלה עם קטגוריית "נבחרת המונדיאל". בקטגוריה יופיעו מצרכים כמו, בירות, חטיפים, פיצוחים, פיצות, גלידות, מאכלים מתוקים ושתייה קלה, ותספק כהרגלה משלוחים מהירים עד שעות הלילה המאוחרות. טווח המחירים הכולל ינוע בין 4.90 ₪ ל-99 ₪, לרבות מארזים מיוחדים שהוכנו במיוחד למונדיאל.

KFC משיקה את הבאקט החברתי שייקרא Team Bucket ויהיה זמין בכל הסניפים ובמשלוחים. בנוסף, לכבוד המונדיאל יוצאת הרשת בהגרלה במסגרתה יחולק מיני מקרר קוקה קולה מלא בפחיות בכל יום. הבאקט החדש כולל 3 חתיכות עוף על העצם, 8 סטריפס, 8 בייטס, 3 צ'יפס בינוני ובקבוק ליטר וחצי לבחירה קולה / קולה זירו. מחיר המנה 140 ₪.

Team Bucket KFC. מחיר 140 שקלים (צילום: יחצ)
Team Bucket KFC. מחיר 140 שקלים (צילום: יחצ)

רשת ההמבורגרים Moses shop מוזס שופ, הפרוסה ב- 12 סניפים בכל רחבי הארץ, מציעה לרגל המונדיאל מגוון דילים והטבות במחירים מיוחדים, במהלך ימי אליפות העולם בכדורגל. הדילים זמינים בישיבה במסעדות, במשלוחים ובאיסוף עצמי. לדוגמה: ארוחת Tiki Taka, המיועדת ל- 3 סועדים וכוללת 3 המבורגרים לבחירה,  3 צ'יפס קלאסי  וקולה/ זירו 1 ליטר מתנה ב- 189 ₪ (במקום 221).
רשת מוזס שופ חוגגת את המונדיאל במגוון מנות במחירים מיוחדים (צילום: גיל אבירם)
רשת מוזס שופ חוגגת את המונדיאל במגוון מנות במחירים מיוחדים (צילום: גיל אבירם)

דומינו'ס פיצה בשיתוף פעולה עם HISENSE ואיסתא ספורט יוצאים במבצע במהלך חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם: כל לקוח שיזמין לפחות שלוש פעמים בסכום מינמאלי של 69.90 ₪ יוכל להיכנס להגרלה ולזכות בפרס מהחלומות: חבילות זוגיות למונדיאל הכוללות טיסה + מלון + כניסה לשני משחקי רבעי גמר המונדיאל בקטאר ומסך HISENSE. ההגרלה ובחירת חמשת הזוכים תיערך בין ה- 23-27 בנובמבר.
דומינוס פיצה מטיסה אתכם למונדיאל בקטאר (צילום: דן פרץ)
דומינוס פיצה מטיסה אתכם למונדיאל בקטאר (צילום: דן פרץ)

אתר מושבניק עד הבית שולח מגשי פירות וירקות אשר נחתכים לפי הזמנה ומגיעים אליכם מיד לאחר החיתוך – מוכנים להגשה. לכבוד המונדיאל יתווספו גם מארזי פיצוחים. להשיג באתר
מגשי פירות וירקות ופיצוחים של מושבניק החל מ-39 שח  (צילום: יחצ)
מגשי פירות וירקות ופיצוחים של מושבניק החל מ-39 שח (צילום: יחצ)

ברשת טיב טעם חוגגים מונדיאל עם מגוון רחב של מבצעים והטבות במחלקת הבירות. בנוסף, כל מי שירכוש ממוצרי קליית גת ב-29.90 ₪ ומעלה יקבל – כדורגל מתנה! (בתוקף עד ה- 18.12). אם אתם יותר בקטע של וויסקי רשת בנא משקאות יוצאת בחגיגות מבצעים מיוחדים על מגוון רחב של סוגי הוויסקי השונים והמשובחים לדוגמה: וויסקי גלנפידיך 14 שנה 700 מ"ל ב-149.90 ₪, ג'וני ווקר בלאק לייבל 700 מ"ל ב 97.90 ₪ ועוד.
טיב טעם מחלקת בירות מהארץ והעולם (צילום: אלעד גוטמן)
טיב טעם מחלקת בירות מהארץ והעולם (צילום: אלעד גוטמן)

מבצעי רשת בנא משקאות (צילום: יחצ חול)
מבצעי רשת בנא משקאות (צילום: יחצ חול)

זהו. מה נשאר עכשיו? להתרווח בכורסה וללחוץ על השלט. כורסת Comfy Plus של המותג Aeroflex ב-2,590 ש"ח במקום 3,590 ש"ח. הובלה והרכבה בתוספת של 299 ש"ח. בתוקף עד סוף החודש.
מבצע מונדיאל באירופלקס על כורסא דגם קומפי מחיר 2590 שח (צילום: יחצ)
מבצע מונדיאל באירופלקס על כורסא דגם קומפי מחיר 2590 שח (צילום: יחצ)

סיריוס אלקטרוניקה יבואנית בלעדית של עשרות מותגי וידאו, אודיו, אלקטרוניקה וגאדג'טים בינלאומיים מציעה לכבוד חגיגות המונדיאל הנחות של עד כ-85% על מקרני וידאו וערכות צפייה, מבית המותגים VIVITEK, PURE CINEMA ונוספים. מחירים לדוגמא: מקרן וידאו PC-XJ1 מבית PURE CINEMA ב-444 ש"ח במקום 2972 ש"ח. ערכת צפייה מבית מבית PURE CINEMA הכוללת מקרן וידאו, מקרן קול ומסך גלילה ב- 990 ש"ח במקום 2940 ש"ח.
סיריוס אלקטרוניקה מקרן וידאו מבית PURE CINEMA. רק 444 שח במקום 2972 שח  (צילום: יחצ חול)
סיריוס אלקטרוניקה מקרן וידאו מבית PURE CINEMA. רק 444 שח במקום 2972 שח (צילום: יחצ חול)

כדי לסגור לכם את הפינה כמו שצריך, תוכלו ליהנות מרכישת מוצרי חשמל במחירי אליפות עולם ברשת המשביר. למשל: מסך טלויזיה 50" smart led tv  רק ב-1,290 ₪, פלנצ'ה חשמלית איכותית של מולינקס – רק 149 ₪ ומוצרים נוספים במחירים חסרי תקדים ובנוסף מגוון פריטי ספורט מהמותגים הגדולים בעולם בהנחות של עד 40%.
מסך טלויזיה 50'' smart led tv  רק ב-1,290 ₪ במשביר לצרכן (צילום: יחצ)
מסך טלויזיה 50'' smart led tv רק ב-1,290 ₪ במשביר לצרכן (צילום: יחצ)