אשדוד: "סלון יווני"

מסעדות "סלון יווני" יעוצבו בקישוטי ולנטיין ויציעו תפריט קוקטיילים ושמפניה עשיר במיוחד וחגיגה יוונית מתוקה לקינוח. וכדי להכניס את האורחים לאווירה, בכל אחת מהמסעדות - באשדוד ובתל אביב - תופיע להקה יוונית אל תוך הלילה, בהתאם לקונספט "דינר אנד שואו". השף המוכשר גיא פרץ מציע מנות זוגיות שניתן לחלוק, שייקחו אתכם למסע מסלוניקי לטברנה, בהן נתחים של טונה אדומה וקרפצ'יו סלק, ויניגרט רימונים ושקדים בצ׳ילי (72 שקלים), לחמג׳ון לוקוס על פיתה יוונית, שום קונפי ורוטב טרטר (110 שקלים), בר ים זוגי על פחמים ומיקס ירוקים בשמן זית (190 שקלים) וברוסקטה סרדין על פחמים, סלסה עגבניות ושיפקה (68 שקלים). לקינוח תוצע חגיגה יוונית מתוקה שתוגש לשולחן הסועדים מלווה בטקס שבירת צלחות – מנהג שכבר כמעט לא קיים ביוון אבל פה הוולנטיין הוא סיבה טובה לשבירה.

מלון ווסט, הטיילת 21, אשדוד; מלון ווסט, הרצל רוזנבלום 12, תל אביב

מנות מפוזרות. סלון יווני (צילום: שלומי אלפסי)
מנות מפוזרות. סלון יווני (צילום: שלומי אלפסי)

תל אביב: "הכובשים"

אל מסעדת "הכובשים" המחודשת, שבמרכזה מוצב כעת קיר יינות רחב ידיים, אפשר להגיע לארוחת ערב "ביסטרואית" קלאסית של שלוש מנות לצד יין איכותי ברקע אורות מונמכים ומוזיקת פאנק ובלוז. האווירה במקום נותרה שכונתית וקז'ואלית והעיצוב משלב בין חום לאורבניות, ובין אלמנטים של עץ אגוז, אבן וברזל - כל אלה הופכים אותה למקום לוהט לוולנטיין. בין המנות שיוצעו: פאייה זוגית - תבשיל ספרדי, דגים, ירקות ואורז בזעפרן, מוגש על מחבת למרכז השולחן (149 שקלים); פרחי קרפצ׳יו בקר ממולאים בארוגולה, ראשד, גרידת לימון ופיסטוק לצד צ'יפס ארטישוק ירושלמי (69 שקלים); ופבלובה, קרם מסקרפונה ותותים (46 שקלים). לכל אורח בכניסה יוצע קוקטייל ורוד.

הכובשים 48, תל אביב

הכובשים (צילום: אמיר מנחם)
הכובשים (צילום: אמיר מנחם)

ירושלים: "המוציא"

מסעדת "המוציא" של השף הכובש אבי לוי תציין את חג האוהבים עם תפריט ספיישל, אווירה ירושלמית אותנטית, תפאורה ודי.ג׳י שינצח על מוזיקה שמחה וקצבית. בתפריט הזוגי: מעקוד, שופלור, דגים בשרמולה, סלט שוק זוגי קטן, פסטייה, בולט, קינוח זוגי וקוקטייל לכל אדם - כל זה במחיר של 500 שקלים לזוג. לצד תפריט הספיישל יהיה זמין גם התפריט הרגיל עם המנות האהובות דוגמת מופלטה אנטרקוט, שחמה ובסלה, מעורב המוציא ועראיס טלה. 

יפו 113, ירושלים (כשר)

''המוציא'' מופלטה אנטריוקט (צילום:  עוז אוחיון)
''המוציא'' מופלטה אנטריוקט (צילום: עוז אוחיון)

זרזיר: "טאבון פאטמה"

במסעדה הבדואית “טאבון פאטמה” בכניסה ליישוב זרזיר מציעים ארוחת ולנטיין עם תפריט זוגי שיחמם את הלב. הסועדים ייהנו בערב הוולנטיין ממנות מהמטבח הבדואי האותנטי של השף והבעלים איציק גואמיס. הארוחה בנויה ממנת פתיחה של מרק פריקה מעושנת, מגוון סלטים טריים ולחם שום, מנה עיקרית מפוארת לבחירת הסועד (למשל, אוסובוקו עגל עם ירקות ואורז, קדרה של בשר כבש, צלעות כבש ועוד מגוון בשרים איכותיים על האש) וקינוח לבחירה. הארוחה מלווה בבקבוק יין ותעלה 300 שקלים לזוג בלבד.

זרזיר

מנות פתיחה ולנטיין בטאבון פאטמה (צילום: אגמדיה)
מנות פתיחה ולנטיין בטאבון פאטמה (צילום: אגמדיה)

חיפה: "זוס"

במסעדת “זוס” המצוינת שבמרכז הכרמל יגישו מספר ספיישלים לאוהבים שיגיעו לחגוג את ולנטיינ’ז דיי. המסעדה, המעוצבת בסגנון ים־תיכוני עם קשתות, תקושט בבלונים אדומים ונרות ליצירת אווירה מיוחדת וחגיגית. בין המנות שיוצעו: סביצ’ה טונוס - טרטר טונה עם בצל ירוק, צ’ילי, מלפפון, בוויניגרט תפוז פיקנטי (72 שקלים); סביצ’ה לובינה - קוביות דג ים לבן עם צ’ילי, בצל סגול, עגבניות, כוסברה, אננס, קלי לחם, שמן זית ולימון טרי (66 שקלים); וקוטופיתא - פרגית מתובלת בבישול ארוך עטופה בבצק פילו לצד טחינה סגלגלה ופיסטוקים גרוסים (55 שקלים). 

שדרות הנשיא 134, חיפה

מסעדת זוס (צילום: יחצ)
מסעדת זוס (צילום: יחצ)

קחו ללב: חמישה מוצרי בישול ואפייה עם לבבות

מארז אפייה, 71.50 שקלים, להשיג ברשת "סולתם" 

מארז אפייה שני חלקים תבנית לב (צילום: שירה רז, עמירם בן ישי, ערן סלם, גל בן זאב, מקס סטוק, באדיבות סודה סטרים, יח''צ)
מארז אפייה שני חלקים תבנית לב (צילום: שירה רז, עמירם בן ישי, ערן סלם, גל בן זאב, מקס סטוק, באדיבות סודה סטרים, יח''צ)

רינג, 5 שקלים, להשיג ב"מקס סטוק"

רינג בצורת לב. מחיר-חמישה שקלים (צילום: באדיבות מקס סטוק)
רינג בצורת לב. מחיר-חמישה שקלים (צילום: באדיבות מקס סטוק)

חותכני עוגיות, 19.90 שקלים, להשיג ברשת "גולף & קו" 

חותכני עוגיות (צילום: ערן סלם)
חותכני עוגיות (צילום: ערן סלם)

תבנית סיליקון, 74 שקלים, להשיג ברשת "קוק אנד בייק"

SILIKOMART-COOK AND BAKE  תבנית 8 לבבות 74.90 ש''ח  (צילום: סיליקומרט)
SILIKOMART-COOK AND BAKE תבנית 8 לבבות 74.90 ש''ח (צילום: סיליקומרט)

מבחן כלים

לא בטוח שמכשיר סודה סטרים הוא מתנה שהפרטנר שלכם מצפה לקבל בוולנטיין, אבל יש זוגות שמגלגלים עיניים כשהם מקבלים בונבוניירה, טבעת או זר פרחים במחיר מופקע. אז הנה, מתנה פרקטית, משפחתית וכיפית: מכשיר ART אדום מעוצב בסגנון רטרו עכשווי, עם ידית הגזה חדשנית במראה תעשייתי לחוויית הגזה מתקדמת, עשוי מחומרים תעשייתיים מתוחכמים. בקבוקי סודה סטרים עשויים מפלסטיק רב־פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים. מארז הכולל גם זוג בקבוקים מעוצבים יימכר בחג האהבה במחיר של 329 שקלים (עד 16 בפברואר), להשיג באתר החברה.

סודהסטרים ארט אדום וזוג בקבוקים, 329 ש''ח בלבד (צילום: באדיבות סודהסטרים)
סודהסטרים ארט אדום וזוג בקבוקים, 329 ש''ח בלבד (צילום: באדיבות סודהסטרים)