עומדים לצפות במשחקי גמר הסופרבול ומתכוננים להכין כיבוד לצורך כך? מריאנה אורבך, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה של הכללית במחוז דן – פתח תקווה, ממליצה על כמה טיפים תזונתיים לצריכת חטיפים בריאים ודיאטטיים, שניתן לשלב בעת הצפייה במשחק ללא תוספת מיותרת בקלוריות. 

מאילו "נישנושים" מומלץ להיזהר:

חשוב להיזהר מאכילת פיצוחים בכמויות גדולות אשר מכילים קלוריות רבות וכן מחטיפים מלוחים למיניהם המכילים כמויות גדולות של שומן וקלוריות.

חשוב להיזהר מפיתוי של אכילת עוגיות שכביכול נראות קטנות (מיני), המטעות היות ומראם המוקטן מטעה ואנו מתפתים לאכול מהם כמות גדולה יותר וכך מבלי להרגיש גומרים את כל החבילה.

חשוב גם להמעיט בצריכת המתוקים למיניהם, כגון: שוקולד לסוגיו השונים, חטיפי חלבה, פירות יבשים.

מהמשקאות החמים מומלץ להימנע כמה שפחות ממשקאות השוקו, הקקאו והשוקולד השונים, המכילים כמויות גדולות של שומן וקלוריות.

לעומת זאת מומלץ להרבות בשתיית תה הצמחים לסוגיו השונים, אשר אינם מכילים קלוריות וגם בעלי תכונה מרגיעה. ניתן גם לשלב משקאות מרק חמימים המורכבים מירקות טריים. 

קטניות מבושלות או קלויות: קטניות קלויות הן "נישנוש" טעים, משביע, מזין מאוד וחמים במיוחד לימים הקרים, לדוגמא: גרגירי חומוס, גרגירי אפונה יבשה, פולי סויה. (חשוב לשים לב כי הקטינות אינן מטוגנות, נטולות מלח וללא צבעי מאכל). 
כמו כן חשוב לשים לב: ¾ כוס קטניות שווה לפרוסת לחם אחת. לכן ניתן ל"נשנש" מהם אך במידה.

אפשרי גם לבשל במים קטניות כמו חומוס, פול ירוק (חשוב לבשל היטב את הקטניות עד היותן רכות מאוד) לתבל בכמון/פלפל שחור/זעתר או תבלינים אחרים ולהגיש בקערית קטנה ויפה.

אפשרי לקנות גרגירי תירס קלויים (להכנת פופקורן). חשוב לקנות אותם כחומר גולמי כפי שהוא וללא תוספות שונות (בכל חנות פיצוחים) או בשווקים השונים (מצויים בתפזורת בשקית ניילון פשוטה, להכנה רגילה).

בעת הכנתם ניתן להכניסן לקערית מפלסטיק המיועדת למיקרו ואז להכינם. בכך הם מכילים כמות מופחתת של קלוריות ובנוסף מזינים ומשביעים. לעומת זאת הפופקורן המצוי באריזות מוכנות להכנה במיקרוגל, עשיר בשומן רב הנושא עימו גם קלוריות רבות.