שף חדש בשמיים: אסף גרניט מונה לשף הראשי בחברת אל על, כך הודיעה היום (שני) החברה הישראלית. השף והמסעדן המצליח בעל כוכבה מישלן, המוכר בישראל ובעולם, יוביל את תחום הקולינריה בחברה ויהיה אחראי על בניית התפריטים במחלקות השונות, תוך שהוא משלב את טביעת האצבע הייחודית שלו.  

המינוי נחשף באירוע השקת המיתוג החדש של אל על שנערך הבוקר. אורן כהן בוטנסקי, סמנכ״ל שירות וחוויית לקוח בחברה, מסר: "הבחירה בגרניט נעשתה כחלק מהמהלך האסטרטגי הרחב אותו אנחנו משיקים היום. שמו של השף אסף גרניט מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, ואנו שמחים מאוד על הצטרפותו למערך השירות של אל על. אנו בטוחים כי ניסיונו העשיר וכשרונו, שכבר השיגו לו כוכב מישלן, ישדרגו וירעננו את החוויה הקולינרית המוגשת לנוסעי אל על".

מנכ''לית אל על דינה בן טל (צילום: משה כהן)
מנכ''לית אל על דינה בן טל (צילום: משה כהן)

מנכ''לית אל על דינה בן טל (צילום: משה כהן)
מנכ''לית אל על דינה בן טל (צילום: משה כהן)

השף גרניט אמר לאחר ההודעה על מינויו: "זה כבוד גדול עבורי, הראש מתמלא ברעיונות איך להפוך את צי המטוסים של אל על למסעדות מעופפות. יחד עם הצוות שלי ננסה להמשיך את העשייה הקולינרית שלנו ולהוביל את התחום בישראל, בדיוק כמו אל-על אנחנו שואפים להביא הקסם והיופי  של ישראל לכל העולם".

כאמור, השף גרניט, אשר מחזיק כבר בלמעלה מ-30 פרוייקטים ומסעדות ברחבי העולם, המעוטרות בפרסים וזוכות לביקורות מרשימות, יוביל מעתה את תחום הקולינריה בחברה ויבנה את התפריטים החדשים בכל מחלקות השירות במטוסי אל על. כידוע, גרניט בן ה-44 פועל בזירת הקולינריה המקומית והבינלאומית כבר למעלה מ-15 שנים. מתחילת דרכו במסעדת ׳מחניודה׳ המפורסמת בירושלים, ועד לזכייתו בכוכב מישלן לפני כשנה על מסעדתו ׳שבור׳ בפריז.