להרגיש את המזרח: מזה זמן רב שאני אוהב להתנסות באוכל האסייתי. בעיקר בכל מה שקשור למנות ה"ווק" והסושי. בשנים האחרונות, התפשטו המסעדות האסייתיות במקומות רבים בארץ. אחד המקומות שאליהם הגיעה הבשורה היא רעננה.   

מסעדת "קאמי" החדשה ברעננה מציגה מטבח אסייתי באווירה משפחתית, יחד עם בר משודרג ומגוון רחב של קוקטיילים. התפריט עשיר, וכולל מנות ראשונות, עיקריות ורשימה ארוכה של סוגי סושי שונים. 

כשהגענו אל המקום, לא ידענו למה בדיוק לצפות. אחת המנות האהובות עליי ביותר במטבח האסייתי היא אגרול. ארבע יחידות ספרינג רול ויאטנמי במילוי חזה עוף, מוגשות יחד עם ירקות, ואטריות, לצד חסה, נבטים וצ'ילי אדום. 

התפנית הגיעה כאשר המלצרית הציעה הצעת הגשה מפתיעה. את האגרול עוטפים בחסה שמוגשת לצידה, יחד עם הנבטים, הצ'ילי האדום וכל מה שמוגש לצד המנה. התפנית הזו הייתה בהחלט לא צפויה, והפכה את המנה לטעימה אפילו יותר.  

בנוסף לתפריט האוכל העשיר, המסעדה מציגה גם מגוון רחב של אלכוהול וקוקטיילים ייחודיים. לאחר שחשבתי תחילה להסתפק בבירה, החלטתי לקחת את ההצעה לקוקטייל וויסקי ייחודי, דבר שבהחלט לא הצטערתי עליו לאחר מכן. את הארוחה תוכלו לפתוח עם מרקים מבעבעים, גיוזה ולחמניות באן רכות ועמוסות, אגדאשי טופו ונאמס פריכים במילוי עוף-ירקות-אטריות.

לחמניות באן רכות ועמוסות (צילום: יחצ)
לחמניות באן רכות ועמוסות (צילום: יחצ)

המנות העיקריות מחולקות ל"אורז" ול"ווק", ובהחלט יעשו את העבודה כדי שלא תחזרו הבייתה רעבים. עוד תמצאו כאן באטר צ'יקן בתערובת יוגורט-עגבניות חמאתית וגם "טורניקו", נתח עוף פריך ושניצלי, עם תערובת תבלינים. החלטנו להזמין את מנת הפאד תאי סינטה. לדעתי, המנה מצדיקה את המחיר שלה (67 שקלים), ובמידה שכבר שבעתם מעט מהמנות הראשונות, בהחלט יכולה להספיק לשני אנשים. המנה כוללת: סינטה, גזר, בצל ירוק, כרוב לבן, נבטים, כוסברה, בוטנים וביצה. כל זה מוקפץ עם אטריות אורז ברוטב אוייסטר ותמר הינדי.

מסעדת ''קאמי'' (צילום: יחצ)
מסעדת ''קאמי'' (צילום: יחצ)

הסושי תופס מקום חשוב ועיקרי בתפריט, אך גם אלו שאינם חובבי הז'אנר ימצאו מגוון רחב ועשיר להזמין ממנו. במקום יש מעל ל-30 אפשרויות הזמנה מיוחדות של סושי, ואפילו סושי שמיועד לנשים בהיריון. בגזרה זו, החלטתי להזמין את הסלמון טמפורה רול. שמונה יחידות של רול, במילוי סלמון מטוגן בטמפורה, שיטקה ומלפפון בציפוי אבוקדו. הרטבים הוגשו בצורה מעט שונה מהרגיל, בין היתר בתוך קנקן ייחודי. 

הצעות הגשה ייחודיות  (צילום: יחצ)
הצעות הגשה ייחודיות (צילום: יחצ)

בגזרת הקינוחים, תהיה לכם את הבחירה בין עוגת נמסיס עם סמיפרדו לבן, קרם ברולה עם אבקת מאצ'ה ותאנה מקורמלת ו"סטאי", שכולל טופי וקרמל קראמבל ובלונדי.

"קאמי", ויצמן 273, רעננה טלפון: 09-9635775 שעות פעילות: 12:00-23:00.