"איפה השיחה הקטנה עם הלקוח כדי להדק את המנה שתצא אליו מושלמת? איפה התחושה שהמלצר מקבל כשהוא רואה אותו לוקח את הביס הראשון ומתענג, איפה הניואנסים הקטנים אבל הכל כך הכרחיים בין הלקוחות לצוות? כל אלו לא יכולים להכנס לקופסת פלסטיק ויהי מה, אבל הקורונה לא תעלם מפה בחצי שנה הקרובה ועלי להסתגל ופשוט למצוא את האיזון הכי נכון למנות שלי" מסבירה עפרה גנור כששתינו יושבות לקפה במסעדה כשמסביבנו ערימות של ארגזים מלאים בקופסאות פלסטיק למשלוח והים סוער ומשתולל בחוץ. תחושה סוריאליסטית לחלוטין.
"לקח לי הרבה זמן להחליט שאני מוציאה משלוחים ובטח ובטח את הבוייאבז שלנו שמכיל בתוכו כל כך הרבה עדינות ומורכבות, אבל החורף פה והלקוחות שלנו מתגעגעים לבויאבז שמסמל את החורף ומגיבים בהתלהבות של ממש לכל המשלוחים ויש רצון וגעגועים משני הצדדים לספק את הטעמים שכולנו כל כך מתגעגעים אליהם. ההחלטה לתת ללקוח לעשות את הפיניש הסופי בבויאבז, לא להביא מוצר חם מוגמר אלא כמעט מושלם ולתת ללקוח לחמם אותו ולהרכיב אותו הפכה את זה לקשה טיפה פחות בידיעה שהחוויה אולי לא תהיה מושלמת אבל היא תהיה מלאה" אומרת עופרה