שני מותגים מעולמות שונים מתחברים ליצירת חוויה קולינרית חדשה בבתי הקולנוע: TABASCO, מותג רוטב הפלפלים החריף, ו-PLANET, רשת בתי הקולנוע, משיקים יחד פופקורן טבסקו במהדורה מיוחדת.
השיתוף הייחודי מביא חיבור בין הטעם הקלאסי של הפופקורן לבין החריפות המדויקת של טבסקו - פריכות עם טוויסט פיקנטי שמוסיף עניין לצד הצפייה בסרט. המטרה היא להוסיף חריפות עדינה וטוויסט לא צפוי שיהפכו את הנשנוש לחלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה.
רוטב TABASCO נוסד בשנת 1868 ומאז מוסיף טעם למנות ברחבי העולם. הרוטב האייקוני נוצר משלושה רכיבים בלבד - פלפלים, חומץ ומלח שעוברים יישון בחביות עץ אלון עד שלוש שנים. TABASCO נמכר כיום ב-195 מדינות ונחשב לאחד הרטבים המוכרים והאהובים ביותר בעולם.
המהלך החדש מצטרף לשורה של שיתופי פעולה קולינריים שיצרה החברה בישראל בשנה האחרונה, ביניהם ביפבורגר טבסקו עם רשת ההמבורגרים "פריז טקסס" ופיצה נאצ'וס טבסקו עם רשת "פיצה יואב".
פופקורן טבסקו יושק בכל מתחמי PLANET ברחבי הארץ: ראשון לציון, חיפה, ירושלים, באר שבע, זכרון יעקב ואיילון (רמת גן) במחיר של 31 שקל לגודל הרגיל, עד גמר המלאי.