יש משהו בתערובת של ויסקי סקוטי עתיק יומין ושוק תבלינים תל אביבי. אולי זה הניגוד, אולי זה החיבור - בכל מקרה, השבוע הקרוב שוק לוינסקי הופך לבר ויסקי מתובל.
מותג הוויסקי הסקוטי גלנמורנג'י משיק מהדורה מוגבלת חדשה ויצירתית במיוחד של סינגל מאלט היישר מההיילנדס - Glenmorangie: A Tale of Spices. המהדורה נוצרה בהשראת פסיפס הצבעים, הטעמים והריחות של שווקי התבלינים ברחבי העולם, כשהנוזל הזהוב עובר יישון בחביות יין מרוקאי.
למה דווקא שוק לוינסקי?
אמרתם תבלינים - אמרתם שוק לוינסקי בתל אביב. בשטחו הקטנטן של השוק מצטופפות כמה מחנויות התבלין הוותיקות והידועות בארץ, כאלה שקירותיהם מתקלפים וספוגים בניחוחות של כמון ופפריקה ולצידן חנויות חדשות, מבהיקות כבית מרקחת.
השוק נבחר לארח את הפופ-אפ לרגל השקת A Tale of Spices ב-19-22 בנובמבר: ארבעה ימים של ויסקי משובח, ביסים מטריפים, גרוב וסדנאות טעימות.
למשך ארבעה ערבים יהפוך קפה פאקינג סאנדיי בשוק לוינסקי לבר מעוצב בהשראת גלנמורנג'י והמהדורה המתובלת ויציע שלל אירועי תוכן ותרבות, ביניהם: סדנאות וטעימות בהובלת אשת היין רוני ססלוב ושחר קרייזלר, שגרירת מותגי מואט הנסי בישראל; דיג'ייז בגרוב אלקטרוני-מזרחי, הופעות מוזיקה ומחול, ויסקי וקוקטיילים מהמהדורה החדשה וביסים של פיוז'ן מרוקאי ממסעדת "הקטן" של השף עידו קבלן.