מזקקת מקאלן, אחד ממותגי הוויסקי היוקרתיים ביותר בעולם, משיקה זהות מיתוגית חדשה לסדרות הליבה שלה, Double Cask ו-Sherry Oak, עם נגיעה מודרנית שמכבדת את מורשת המזקקה. העיצוב החדש נוצר בשיתוף המעצב הבינלאומי דיוויד קארסון, כחלק מקמפיין “You Know Me So Well”, ומביא לידי ביטוי את האמנות, הדיוק והאופי שהפכו את מקאלן לאגדה עולמית.
קארסון שאב השראה מהחיבור בין יין השרי שבו מתובלות החביות לבין עץ האלון עצמו - קשר שמפסל את הטעם העמוק והמורכב של וויסקי מקאלן. הבקבוק החדש לא רק יפהפה לעין - הוא מספר סיפור. הצורה של הבקבוק, הפקק המעוגל בהשראת מבנה המזקקה, והתוויות המשולשות שמייצגות את משולש השרי האנדלוסי, משקפות את הקשר העמוק בין העץ והחבית לבין הטעם העשיר של הוויסקי. גם הטכנולוגיות החדישות, כולל קוד QR ייעודי, שנמצא בגב הבקבוק, מבטיחות חוויית מוצר אמינה ובטוחה והגנה מזיופים.
חוויה קולינרית לצד הוויסקי
כחלק מהמהלך, מקאלן יוצרת חיבור בין עולם הוויסקי לבין הקולינריה: מסעדת Pop&Pope תציע קוקטייל מבוסס מקאלן 12 Double Cask לצד מנה מעוצבות בהשראת המזקקה. השת"פ יתקיים עד ה-10 בדצמבר, ומבטיח ערב יוקרתי של טעמים, ריחות ועיצוב - ממש חוויה לכל החושים. החיבור הזה בין השניים, הוא רק ראשון בסדרה של שיתוף פעולה מתוכננים.