החיבור המושלם: מקאלן בעיצוב חדש ושיתוף פעולה עם מסעדת Pop&Pope

מזקקת מקאלן חושפת זהות מיתוגית חדשה לסדרות הליבה בעיצוב האמן הבינלאומי דיוויד קארסון. במקביל משיקה המזקקה שיתוף פעולה קולינרי עם מסעדת Pop&Pope הכולל מנה ייעודית וקוקטייל

מיטל שרעבי צילום: פרטי
מזקקת מקאלן בזהות מיתוגית חדשה
מזקקת מקאלן בזהות מיתוגית חדשה | צילום: אמיר יעקבי
3
גלריה

מזקקת מקאלן, אחד ממותגי הוויסקי היוקרתיים ביותר בעולם, משיקה זהות מיתוגית חדשה לסדרות הליבה שלה, Double Cask ו-Sherry Oak, עם נגיעה מודרנית שמכבדת את מורשת המזקקה. העיצוב החדש נוצר בשיתוף המעצב הבינלאומי דיוויד קארסון, כחלק מקמפיין “You Know Me So Well”, ומביא לידי ביטוי את האמנות, הדיוק והאופי שהפכו את מקאלן לאגדה עולמית.

קארסון שאב השראה מהחיבור בין יין השרי שבו מתובלות החביות לבין עץ האלון עצמו - קשר שמפסל את הטעם העמוק והמורכב של וויסקי מקאלן. הבקבוק החדש לא רק יפהפה לעין - הוא מספר סיפור. הצורה של הבקבוק, הפקק המעוגל בהשראת מבנה המזקקה, והתוויות המשולשות שמייצגות את משולש השרי האנדלוסי, משקפות את הקשר העמוק בין העץ והחבית לבין הטעם העשיר של הוויסקי. גם הטכנולוגיות החדישות, כולל קוד QR ייעודי, שנמצא בגב הבקבוק, מבטיחות חוויית מוצר אמינה ובטוחה והגנה מזיופים.

מזקקת מקאלן בזהות מיתוגית חדשה
מזקקת מקאלן בזהות מיתוגית חדשה | צילום: אמיר יעקבי

חוויה קולינרית לצד הוויסקי

כחלק מהמהלך, מקאלן יוצרת חיבור בין עולם הוויסקי לבין הקולינריה: מסעדת Pop&Pope תציע קוקטייל מבוסס מקאלן 12 Double Cask לצד מנה מעוצבות בהשראת המזקקה. השת"פ יתקיים עד ה-10 בדצמבר, ומבטיח ערב יוקרתי של טעמים, ריחות ועיצוב - ממש חוויה לכל החושים. החיבור הזה בין השניים, הוא רק ראשון בסדרה של שיתוף פעולה מתוכננים.

מנת ספיישל מקאלן בפופ&פופ
מנת ספיישל מקאלן בפופ&פופ | צילום: אמיר יעקבי
תגיות:
ויסקי
/
מקאלן
/
ארוחת שף
/
Pop&Pope
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף