נאוה, שהייתה האחראית על התרבות באזור, אחראית כיום על המדיה, השיווק והאירועים של היקב. "זה נותן לנו כוח ומשמח אותנו, לפגוש את האנשים שמגיעים אלינו. והכוח הזה משמעותי מאוד לעשייה" אומרת נאוה. ביקב אפשר למצוא גם צילומים של נאוה שנמכרים במקום ולעיתים גם ברשתות וביקבים אחרים. "להכניס את הטבע והכרמים גם ליקב".
"הפן האנושי מאוד חשוב לנו" אומר אלעד. "נולדתי כאן, אבל יש לנו פרויקטים משותפים גם עם שכנים וגם עם רחוקים. אנחנו תמיד מחפשים את נקודת החיבור האוניברסלית בין אנשים. המשהו הרחב הזה מאוד חשוב לנו. אנחנו פונים לכל בן אנוש שרוצה להתחבר ליין, ולהסתכל בגובה העיניים. קראנו לזה יין כסיפור בין מפגשים. יש לנו הרבה אמונה באנשים, בסיפור היצירה, ביזמות, באמנות, והכל מתחבר לתמונה אחת. גם הצד המעשי שלי כיוצר יין והצד האמנותי של נאוה, שמנהלת את השיווק, המדיה והקהל. בשורה התחתונה הכוונה היא להביא מוצר טוב ולראות את הקהל שנהנה ומתחבר, כשהיין נותן מענה לחיבור בין אנשים".