היא מצחיקה, היא מרגשת, היא לא נורמלית, היא עירומה? כן, זה מה שקורה שמבקשים מהקומיקאית איימי שומר לעשות פוזות, בסטייל של משפחת קרדשיאן. כלומר, ללא חלק עליון ועם מעט מאוד חלק תחתון לגופה.
 
התוצאה: אחת הבלונדיניות המצחיקות בעולם, מתועדת כשהיא מציגה לראווה עור חשוף, עקבים גבוהים וכמה "כפלים בבטן", כמו האישה האמיתית שהיא. כי אם אין לה מחסומים על הבמה או בתכנית הטלוויזיה שלה, אז למה שיהיו לשומר עכבות מול עדשת המצלמה - של אחת מאמניות הצילום המפורסמות על הגלובוס.

 

A photo posted by @amyschumer on



הסיבה שבגללה שומר צולמה על ידי אנני ליבוביץ בלי בגדים, היתה לוח השנה המפורסם של "פירלי" לשנת 2016. מדי שנה מתועדות בו דוגמניות שדופות ועסיסיות, כמו נעמי קמפבל, קייט מוס או סינדי קרופורד, אך עבור השנה הקרובה, בחרו בקונספט נשי "קצת אחר" כהגדרתם - כשצילמו ליידיז שמפורסמות לאו דווקא בשל המראה שלהן. גירל פאוור!

 

A photo posted by @amyschumer on



בין אלה שתועדו ללוח השנה, היו הטניסאית סרינה וויליאמס, הזמרת פטי סמית' או בת הזוג המיתולוגית של ג'ון לנון - יוקו אונו. אבל את עיקר תשומת הלב מושכת שומר. הקומיקאית, פרסמה את צילום העירום האמנותי שלה לצד הכותרת המבלבלת "יפה, דוחה, חזקה, רזה, שמנה, יפה, מכוערת, סקסית, מגעילה, ללא רבב, אישה". זה מה שאתם מרגישים שאתם בוחנים את הפרובוקציה המהלכת על שתיים?