די ג'יי סקאזי, אתה מוזמן להמשיך להשתולל. השף אביב משה, תהנה לבשל. כי האקסית הלוהטת שלכם, הדוגמנית אווה לימסוב, מעלה הילוך ביחסים - ומעבירה את הארגזים לבית משותף עם הבויפרנד הנוכחי שלה. 
 
אחרי ארבעה חודשי זוגיות צמודה, לימסוב ובן הזוג האוהב, מוטי חסקי, כבר חולקים קורת גג משותפת. הידד! מדובר בסיבוב שני ואינטנסיבי במיוחד עבור לימסוב וחסקי, שכבר ניסו בעבר את הקטע הרומנטי, אבל זה עבד פחות. כלומר, עד לפני חודשים ספורים, אז חידשו את הקשר והחליטו לתת צ'אנס נוסף - מאז האהבה רק פורחת. 
 



כאמור, אחרי שהבינו שהם לא יכול האחד בלי השנייה, לימסוב והחבר חיפשו בחודש האחרון אחר דירת חלומות משותפת, כזאת שבה יוכלו לממש את אהבתם. לאחרונה מצאו את האחת, העבירו את חפציהם לבית שבמרכז העיר תל אביב ואמש (ראשון) כבר ערכו חנוכת בית והדלקת נר ראשון לחברים הקרובים. כן, בערב חג החנוכה.

בין החברים שהגיעו לברך את הזוג המאוהב בברכת הבית היו החברה הטובה של לימסוב נטלי דדון, וכן כמה זוגות צמודים כמו מלכת היופי במיל' והשורדת בהווה טיטי איינאו עם הצמוד אור ישראל (שכמו שורדים אחרים, ויתרו על צפייה בפרק לטובת הדלקת נרות), או הקומיקאי אמירם טובים עם אשתו דורין. מברוקוש.


 

A photo posted by Nataly Dadon (@natalydadon) on