שמח בכפר שמריהו: אחרי שגליה אלבין השכירה את הווילה שלה לזוג, שלדבריה, סירב לשלם לה, בין שני הצדדים מתקיימת כעת חלופת מסרים שלא הייתה מביישת את מיטב הטלנובלות. את הווילה של אלבין ברחוב הזורע שבכפר שמריהו, שכרו הזוג צבי ודבי אלון מילשטיין



ליאורה פשפשה בתיקי בית המשפט בישראל וגילתה שבמשך השנים הוגשו נגד השניים כ־50 כתבי תביעה, שאליהם יצטרף בקרוב זה של אלבין, שמאשימה אותם באי תשלום ובהפרת תנאים. הזוג, מצדו, טוען כי היא מתנהלת במדיניות יד קפוצה ולא מקיימת את הבטחותיה.
מילשטיין, אלבין טוענת שאתם זוג נוכלים.

״את מוזמנת להגיע ולראות את הבית״. 

מה לגבי התשלומים?
״זה הכל שקר וכזב״. 

אתם גרים בנכס שלה.
״זה מטופל במשרד עורכי דין ולא קשור לעיתון״. 

יש לך הרבה תיקים בהוצאה לפועל.
״היו לי ונסגרו. אין לי שום דבר. היא מוציאה את דיבתנו ומדברת לשון הרע והכל שקרים, אני יכול להראות שחור על גבי לבן. היא רושמת שהורסים לה את הבית - הבית מתוחזק על ידי אנשי בריכה וגננים. היא מסרה לנו בית שהיה מוזנח ולא ראוי למגורים. הכל קצרים, ביוב עולה. שיפצתי על חשבוני. היא אמרה שזה מה יש ושלא מעניין אותה אם החלונות נסגרים או לא. היא שולחת הודעות ונאצות 24 שעות״.

עקוצה. גליה אלבין (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

אלבין, ברינה יקצורו? זו ליאורה.
"חשבתי שזו אראלה ממפעל הפיס״.

את לא צריכה את אראלה.
״אין כזה דבר. תמיד אפשר לתת לצדקה״. 

מילשטיין אומר שהבית מתוחזק היטב. 
״הוא לא שילם חצי שנה שכר דירה, 300 אלף שקל״.

הוא אומר שאת שולחת לו הודעות.
״יש לי מסמך המזהיר את הציבור להיזהר ממנו. הוא יגיד לך ׳אני מתחזק את הבית'. והוא גם אמר ששילם. הוא מקבל צו פינוי תוך 30 יום״. 

איך את, עם החושים המפותחים שלך, לא עלית על זה?
״אני נעקצתי, פעם ראשונה בחיי. מודה, נכשלתי. למה אני מפרסמת את זה? כי הוא יעקוץ עוד. הוא לא שילם שישה חודשים ולא אכפת לו. אני אפנה אותו והוא יעקוץ את האנשים הבאים. זה שירות לציבור! אני עוד יכולה לספוג את זה, את הכסף לא אראה. מה שחשוב, שהוא לא יעקוץ אנשים אחרים״.