"לא יכולתי שלא לתהות, האם בין כל הגברים בתל אביב, אין אפילו אחד שהוא אביר חלומות על סוס לבן?" (רתם איזק עושה קארי ברדשאו, רגע אחרי שנפרדה מגילי מוסינזון).
 
זה אמנם קרה מהר, אבל בקרוב תוכלו ככל הנראה לקרוא את חוויותיה של יוצאת "האח הגדול VIP", העיתונאית רתם איזק, אודות הפרידה ממי שהיה בן הזוג שלה במשך כמה שבועות סוערים - גילי מוסינזון. הכותבת שחיה את "סקס והעיר הגדולה" המקומית והכדורסלן לשעבר, הפרידו כוחות. אבל לא סתם הפרידו, אלא נפרדו באקורדים צורמים במיוחד.


כבר לא בקטע. רתם איזק ב"האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)


מקורבים לשניים, מספרים שאחרי שניסו את הרומנטיקה במשך כמה שבועות צמודים אך נסתרים יחסית מעדשות הפפראצי, איזק החליטה לחתוך את הקשר לפני כשבוע. "היא זרקה אותו, אין סיכוי לקאמבק זוגי", מספרים חבריהם של בני הזוג לשעבר, "יותר נכון, אין סיכוי שבכלל ישמרו על קשר כלשהו, אפילו קשר ידידותי ביניהם", גילו למעריב. 
 
על פי המקורבים, איזק יזמה את הפרידה ממוסינזון, זאת אחרי כמה חילוקי דעות שבגללם הבינה שהם פשוט לא מתאימים. הכדורסלן שהשתתף בריאליטי הוא גרוש ואב לשני תאומים, שיצא בעברו עם מאיה בוסקילה ומארינה מקסימיליאן. איזק עצמה, ניהלה רומן קצרצר עם הקולגה לבית "האח הגדול", איציק זוהר. 

איזק סירבה להגיב לדברים.


נגמר ברע. גילי מוסינזון (צילום: רפי דלויה)