בעולם שבו קים קרדשיאן מטפסת בסולם החברתי של הוליווד ונפטרת מתדמית פרחת הריאליטי לטובת מעמד של כוכבת "איי-ליסט" כאחת הנשים המפורסמות ביותר על הגלובוס, תוך כדי שהיא גוררת את כל המשפחה (הענקית) שלה יחד איתה למעלה לטופ של עולם הבידור האמריקני, גם ביקור של חברה הטוב ביותר בארץ הקודש, ג'ונתן צ'בן, מעורר התרגשות בקרב חובבי הטראש. 


לא יעזור לביונסה החמוצה שוויתרה על הגעה לחתונתם קרדשיאן וה-BFF של בעלה, קניה ווסט. לא משנה שכנראה מחצית מתושבי העולם שיודעים במה מדובר לא באמת מבינים למה המשפחה הזו כל כך מפורסמת ומה מעניין בקורות החיים של קלואי, קיילי, קנדל או קריס ג'נר. אם עורכת מגזין האופנה היוקרתי "ווג", אנה ווינטור, התרצתה והסכימה לארח קרדשיאן על השער, כל מי שבמעגל הקרוב שלה נהנה מהתהילה.

קניה בוחן את כולם! ג'ונתן צ'בן עם קרדשיאן (אינסטגרם)

צ'בן, איש יחסי ציבור, גורו לייף סטייל ויזם יהודי-אמריקני, שמתפקד על תקן מקורבה של מלכת הריאליטי וחברה הטוב ביותר כבר 15 שנים - הפך בשנים האחרונות למפורסם בקרב מעריצי התכנית המשפחתית שמשודרת כמעט עשור בערוץ הבידור !E, אחרי שהופיע בה כאורח לכמה פרקים, בין עונה אחת לאחרת. "זה משוגע, מכירים אותי פשוט בכל מקום ברחבי העולם", הוא מספר בראיון למעריב אונליין, "מעריצים צורחים בשדות תעופה, במסעדות, בחתונות. אני לא יכול ללכת לקניון, אפילו כאן בישראל - יש מאות מעריצים שכותבים לי שהם לא מאמינים שאני פה!", מתלהב צ'בן. 
 

הוא מגיע לישראל בפעם הרביעית בחייו כאורח מיוחד של נעמי (נאם) הורוביץ, שבחרה בו כפנים של הספא היוקרתי שפתחה בארץ ומשתלט לאחרונה גם על ניו יורק - "Sheva Spa". בשונה מביקוריו המשפחתיים בישראל כילד, הפעם הוא יבלה באור עד לסוף השבוע, תוך כדי שהוא משלב ביזנס עם פלז'ר. "יש לי כאן בארץ משפחה שלא ראיתי כבר 30 שנים, בנתניה", הוא מגלה. "אני זוכר שממש אהבתי שווארמה בתור ילד. איך שירדנו מהמטוס רציתי לאכול שווארמה, רק כדי להשוות, לדעת אם בלוטות הטעם שלי דומות לאלה שהיו שהייתי בן 12. אני חושב שהשווארמה אפילו טובה יותר, אין כזאת בניו יורק".


חיבור ראוי. ג'ונתן צ'בן והפמליה עם אשת העסקים נעמי הורוביץ (משמאל)


מבקר את המשפחה מנתניה. צ'בן בתל אביב (יח"צ)

הקרדשיאנז? משדרגים את עצמם!

צ'בן בן ה-41 (לא הייתם נותנים לו יום מעל 35), מתראיין במסעדה התאילנדית החדשה "Nithan Thai", בבעלותה של אשת העסקים נאם הורוביץ, רעייתו של חיים הורוביץ, בנו של מנכ"ל 'טבע'. היא הבינה את כוחו של כוכב הריאליטי, שעתיד להשתתף בעונה הבאה של "האח הגדול VIP" באנגליה. "אני מצלם הרבה, זה לוקח המון זמן מהשנה שלי. יש עונות של הקרדשיאנז שמצלמים בלוס אנג'לס, ניו יורק או מיאמי כשהצילומים אורכים שעות ארוכות מהיום. אני עובד בין הצילומים, זו עבודה של 24 שעות", הוא מגלה.

אתה מכיר את בני המשפחה הרבה לפני שהפכו להיות מפלצת המדיה שהם כיום. איך החיבור עם קים השפיע עליך ועל הקרדשיאנז?
"הפרסום לקח את כולנו לרמה חדשה, שינה אותנו, את הסטייל ואיך שאנו נראים. לפני שנה נראיתי אחרת", הוא מספר. "עכשיו עם קניה (ווסט, א.צ.) אנחנו צריכים להיות מדויקים, הוא המאסטר. אתה מחכה שקניה יבחן אותך ויגיד שהוא מחבב איך שאתה נראה, אם הוא סתם בוחן מלמעלה למטה אתה יודע שעשית משהו לא נכון", הוא צוחק, "אני מקבל את הנעליים שהוא מעצב שבועות לפני כולם, אוהב לעקוץ מעריצים שעדיין לא יכולים לרכוש אותם".

"אתה יודע, קשה להישאר רלוונטיים ועדכניים. יש הרבה אנשים שעוסקים בתחום ובעצם 'קופאים', אבל כל הקרדשיאנז עוברים את זה ומשתדריגים - כל המשפחה, כולנו נראים טוב יותר, אנחנו מבינים שזה מה שצריך לקרות". 

ניו הוליווד. צ'בן וקרדשיאן מבלים יחד במסיבה (אינסטגרם)

הכנות היא החברה הטובה ביותר של המשפחה, וסוד ההצלחה, כך טוען צ'בן: "אנחנו פשוט מצלמים ומדברים על דברים שאחרים לא ידברו עליהם, אנשים לא יכולים להפסיק להתעניין בזה, זאת המציאות של החיים שלנו. יכולים להיות שלושה צלמים סביבי, אבל אני כבר לא רואה אותם. אני אוהב כמה שיותר מצלמות, לזווית טובה יותר של צילום. אם יש רק מצלמה אחת אני מתעצבן - כי אני רוצה שיצלמו אותי אומר משהו מצחיק מזווית טובה".

בשנת 2014, גורו סגנון החיים השיק את אתר האינטרנט "TheDishh" שבבעלותו, שהוא מקור מידע לחדשות לייף סטייל וכמובן - רכילות. "האתר הושק כמקור לסגנון החיים, אבל בכל פעם שהייתי כותב מאמר דעה על אדם מפורסם היו כל כך הרבה תגובות - שהבנתי שאנשים רוצים לרכל כל הזמן, לא לדעת על נעליים חדשות,, הוא מודה. "אני חי יחד עם כוכבים הוליוודיים צעירים, קשה לכתוב על מקומות שבהם הייתי ואנשים שאני מכיר, כך שאנחנו לא חושפים דברים על מקורבים לי, אלא מוצאים את הסיפורים הטובים ביותר שקיימים בצהובונים ומגישים את זה בצורה הטובה ביותר". 

אין התנגשות בין העבודה באתר לעובדה שאתה באמת חבר של האנשים האלה?
"אף פעם לא אגלה משהו על מי שאנחנו מכירים, אלא אפרסם מחדש דברים על אלה שמעניינים את הקהל", הוא מצהיר ומפרט, "ג'סטין ביבר, קים, קיילי ג'נר, לא ממש מיילי סיירוס... יש לנו גם סיפורי רשת מצחיקים שהופכים לוויראליים".

 

A photo posted by Jonathan Cheban (@jonathancheban) on



 

A photo posted by Jonathan Cheban (@jonathancheban) on


 
קצת יותר מחצי שנה אחרי שחברתו הטובה הגיעה לארץ כדי להטביל את בתה נורת' ווסט (מה שעתיד לחזור על עצמו באפריל הקרוב עם בנה הפעוט סיינט ווסט), צ'בן צפוי לבקר בירושלים ולפגוש את ניר ברקת, כמו גם את ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. אחר כך, יארח מסיבה לרגל השנה האזרחית החדשה עם אנשי עסקים וכוכבים מקומיים, אירוע מרגש קצת פחות ממסיבת חג המולד של משפחת קרדשיאן שבה בילה בסוף השבוע שעבר.  

"כולנו נוסעים כל כך הרבה, שאף אחד לא מתרגש יותר", סיפר שנשאל אם גילה לקים שהוא מגיע להולילנד. "אם כולנו היינו מתרגשים כי מישהו נוסע, כנראה היינו מתים. קים יכולה לנסוע ליום אחד בלבד באוסטרליה ולא אגיב על זה. אנחנו אומרים 'נתראה בעוד שבוע, חודש', אבל כשמתראים אנחנו מתנהגים כאילו ראינו אחד את השנייה לפני שעה. כן... קורה המון איתנו". 

 

A photo posted by Jonathan Cheban (@jonathancheban) on